Autor |
Wiadomość |
Tarantula
Specjalista

Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Produkt sprawdzało kilku moich kolegów i nic nie dało.Osobiście to wole wydac kase na coca-cole niż kupic ten produkt-cudo.To tak działa jak magnetyzery z allegro za 38 zł.Panowie...bez przesady.
Pozdrawiam naiwnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:52, 15 Kwi 2009 |
|
 |
|
 |
Gość
|
|
|
Tarantula - a to ciekawe jak koledzy go sprawdzali. Mogą przedstawić jakieś dowody pomiarów czy tylko na ucho? Pytam bo na ucho to wiadomo... a ja sam jestem pewny że Ceramizer działa, mam tego naoczne dowody za każdym razem jak wsiądę do auta, mam także "dowody" w portfelu które zostają w mojej kieszeni po każdej wizycie na stacji. Prowadzę dokładny dziennik tankowań(zapisuję przebieg i ilość tankowanego paliwa przy każdym tankowaniu) więc mam bardzo dokładnie spalanie wyliczane.
Czasem tankuję także "pod korek" wtedy po całym zbiorniku można łatwo podsumować ile auto spaliło od ostatniego tankowania - polecam tę metodę ale dla wiekszej dokładności polecam tankować na tej samej stacji (żeby był ten sam pistolet i dystrybutor a także pomiar przeprowadzać na całym zbiorniku (tankujemy do pełna a następny raz znów do pełna ale jak już rezerwa się świeci) bo im więcej paliwa spalimy tym dokładniejszy będzie pomiar(mniejszy margines błędu). Jak komuś się nie chce notować w notesie to polecam taki wynalazek o nazwie "dzienniczek auta" na autocentrum.pl tam można notować "online" wszystkie wydatki a potem sprawdzić ile faktycznie nas auto kosztuje.
|
|
Śro 15:10, 15 Kwi 2009 |
|
 |
Tarantula
Specjalista

Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Mam nadzieje ze uradujesz nas swoimi zapiskami.
Wg.mnie wiara czyni cuda.Podobnie jak z napojami energetycznymi :)Tyle odemnie na ten temat.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:18, 15 Kwi 2009 |
|
 |
xxx
Gość
|
|
|
Ja mam mieszane uczucia do ceramizerow wiadomo ze to nie zloty srodek i nigdy nie zastapi prawdziwego remontu ale kiedys sam go zastosowalem w hondzie crx vtec 150 KM w silniku sprezanie sie podnioslo do wzorcowego podanego przez producenta przed testem bylo nizsze o okolo 1 bar na cylinder czyli bylo jeszcze w normie, sprawdzalem to z ciekawosci, oraz w skrzyni biegow synchro na 3 przy wrzucaniu biegu powyzej 5000 obr/min szwankowal i zgrzytalo natomiast po zastosowaniu ceramizera moglem bieg zmieniac nawet przy 8000obr/min i obywalo sie bez zgrzytu, oczywiscie scisle przestrzegalem zalecen producenta i samo zgrzytanie zniknelo po przejechniu okolo 3000 km, pozniej zmienilem auto i zastosowalem ponownie ceramizer do silnika i skrzyni w mazdzie mx3 1.8 v6 i albo za malo go uzylem albo juz nic nie pomoze tej skrzyni poza remontem, musze dodac takze ze kupowalem ceramizery na allegro od roznych uzytkownikow a ponoc jakies podrobki sie pojawily ale podejzewam ze z mazda juz nie dalo rady
dle dociekliwych mialem przesuniete odciecie zaplonu na 8500 obr/min
pozdrawiam
|
|
Śro 18:47, 06 Maj 2009 |
|
 |
mcz79@op.pl
Gość
|
ja wlalem |
|
ja wlałem i dało duzo nawet oleju nie wpiepsza auto astra 1,6 16v mozecie mi wiezyc albo nie wali mnie to wazne ze jestem ja zadowolony z tego dziwnego ceramizera
|
|
Czw 19:50, 04 Cze 2009 |
|
 |
komputerek
Gość
|
Użytkowanie ceramizera |
|
Panowie, chyba nikt z was dokładnie nie przeczytał całej instrukcji i zasady działania ceramizera.
Jeżeli silnik klekocze i dzwoni to tylko remont mu pomoże, żadne inne preparaty nie poprwią jego parametrów.
Ceramizer użyłem już do drugiego samochodu który mam i kilku kolegów również go użyło, opinie są pozytywne i skutki wymierne.
Stosujemy go do silników które jeszcze dobrze chodzą, a chcemy przedłużyć ich żywotność i zmniejszyć obciążenie mechaniczno termiczne.
Pierwszy efekt to ciszej chodzi silnik, lepiej zapala, mniej się grzeje, zużycie oleju jest minimalnie mniejsze, ale to widać dopiero przy wymianie oleju, jego stan i jakość, oczywiście jeżeli silnik jest szczelny.
Zimą faktycznie zapala o wiele lepiej i szybciej, warunki tarcia dają znać o sobie. Zastosowalim dawkę podwójną na silniku z przebiegiem 200tys km, ma obecnie najechane 270tys km i nic nie stracił ze swojej dynamiki.
Ceramizery robi również znana firma z USA - WYNNS, która słynie z swoich produktów w wyczynowym sporcie samochodowym.
|
|
Pią 11:48, 31 Lip 2009 |
|
 |
JACK 2901
Gość
|
CERAMIZERY |
|
UWIERZCIE TO NAPARAWDE DZIALA DODALEM DO MOJEGO VW PASSAT 1.9TDI PO PRZEJECHANIU 320TYS KM PO MIESIACU JAZDY SPRAWDZILEM CZY COS SIE ZMIENILO MNIEJ PALIL I DYMIL PO DWUCH MIESIACH SPRAWDZILEM CISNIENIE W CYLINDRACH POWROCILY DO NOMINALNYCH WYKRESOW TZN CISNIENIE JEST TAKIE JAK W NOWYM NA WSZYSTKICH CYLINDRACH SUPER SPRAWA I JESZCZE JEDNO PODWOILEM DAWKE I WLEWALEM PIERSWSZY NA POCZATKU MIESIACA A DRUGI NA KONCU PREZ PIERWSZY MIESIAC JEZDZILEM NIE PRZEKRACZAJAC 3000OBROTOW NA MINUTE A JAK ZALALEM PIERWSZY OCZYWISCIE PRZED TYM ZMIENILEM FILTRY OLEJU POWIETRZA ORAZ MA SIE ROZUMIEC SAM OLEJ SAMOCHOD PO WLANIU PIERWSZEGO PREPARATU CHODZIL NA BIEGU JALOWYM 4GODZINY DODAM ZE Z WYKSZTALECNIA JESTEM INZYNIEREM MECHANIKI POJAZDOWEJ I KONSTRUKCJII SILNIKA PRACUJE PONAD 8 LAT W SERWISIE GRUPY VW POZA GRANICAMI KRAJU GORACO POLECAM
|
|
Pią 12:23, 31 Lip 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
no nie ,znów ktoś próbuje sobie wmówić w magiczne działanie tego gówna. no ale wiara czyni cuda ,ludzie nie zmieniajcie olejów i lejcie ceramizery a będziecie jezdzić wiecznie.,
|
|
Pią 13:30, 31 Lip 2009 |
|
 |
ponin
FACHMAN

Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
coś mi się zdaje że GOŚCIE to darmową reklame ceramizera tu sobie robią
ale cóż ...
osobiście kiedyś lałem moto doktor do mojego eskorta z 81 r.bo remontu nieopłacało się robić fakt (niedolewałem tyle oleju)
teraz mam bmw z przebiegiem 250000 t. i ani myśle o takich głupotach
ogulnie ŚMIECH NA SALI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:28, 31 Lip 2009 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
W tym momecie ja nie robie rekalmy i powiem ze ceramizer podniusł mi cisnienie na jednym z cylindrów o ponad 0,5 bara, poaza tym nic innego nie zauwazyłem w tym srodku.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:54, 31 Lip 2009 |
|
 |
Budziniak
FACHMAN

Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
Przeczytałem setki opinii o tych cudownych środkach i powiem wam szczerze że nic nie zmieni mojej opinii o tej chemii. Czy nie wydaje wam się że ten środek nad zwyczajniej w świecie zagęszcza olej ?! Jak chemia może zastapic ingerencie mechanika co nie zmienia faktu że Wam sie polepszyło...ale niby jak...co pierścienie się odnagarowiły i zregenerowały ?! Ja wymieniam olej co 8 do 10 tysięcy i nie mam zamiaru nic dolewać bo wolę zamiast ceramizera zalać dobrej wahy i jezdzić z bananem na twarzy swoim 20 letnim passat-em pozdrawiam was Panowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:50, 01 Sie 2009 |
|
 |
ROBEK007
Gość
|
CERAMIIZER |
|
Uzywałem go w 3 autach dostawczych po przebiegach około 200-250 tyś. km. / vw t4 2,5 , merc sprinter 2,2 cdi, vw lt 2,5 tdi / uważam że środek jest doskonały.Redukuje tarcia i zimne starty silnika bezproblemowy rozruch zimą i praktycznie zero dolewek oleju między wymianami.Wrzucałem po 2 strzykawki do silnika i skrzyni i po 1 do mostu oczywiście bez t4.Nie zapisuje tankowan z przebiegami bo jest mi to niepotrzebne podjezdzam i leje pod korek ale zauważyłem lepszą dynamike auta,cichszą prace a to już mi w zupełnosci wystarczy.T4 sprzedałem koledze i przejechał już ponad 150 tyś km / z tego dużą cześc z laweta / czyli łącznie auto ma około 400 tyś km i nie skarży się na branie oleju i jakiekolwiek problemy z silnikiem lub skrzynią. Nie jestem żadnym dystrybutorem tego specyfika i jak inni użytkownicy zauważaja że jak silnik jest złom to należy zrobić remont a nie szukać złotego środka ale uważam ceramizer jest ok i jak dla mnie spełnił swoją role.Ten srodek należy wlac jak auto ma duży przebieg i nie słychać nic niepokojącego tak ZAPOBIEGAWCZO.
|
|
Nie 11:52, 02 Sie 2009 |
|
 |
zubi1990
FACHMAN

Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
na zużyty silnik nic nie pomoże tylko dobry remoncik. a jak chcecie lać takie g...o do oleju to sobie lejcie . ja wymieniam olej średnio co 7-8 tys w moim matizie z gazem i wszystko chodzi elegancko ani myślę wlewać ten środek do silnika albo skrzyni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:03, 02 Sie 2009 |
|
 |
Budziniak
FACHMAN

Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
zubi1990 CERAMIZER to jest nano ultra remont silnika w płynie   
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 7:00, 03 Sie 2009 |
|
 |
zubi1990
FACHMAN

Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
ja pozostanę przy tradycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:17, 03 Sie 2009 |
|
 |
krzys
Gość
|
Ceramizer |
|
Zastosowałem po wymianie oleju w silniku i stwierdzam mniejsze jego ubytki. 1.9 TDi w skodzie fabi. Wcześniej turbina połykała prawie 2 litry oleju pomiędzy wymianami. Teraz może pół litra po przebiegu około 9 tys.
|
|
Pią 23:00, 21 Sie 2009 |
|
 |
ponin
FACHMAN

Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
stary jak turbo łyka olej to tylko regeneracja mu tylko pomoże
pomyśl skoro ci uszczelni turbo to co może robić z kanałami olejowymi np.
w wale lub popychacze
osobiście w to nie wierze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:07, 22 Sie 2009 |
|
 |
steve
Gość
|
ceramizery , magnetyzery |
|
Witam !
Widzę, że dla niektorych z Was moto-doktory, militeki i inne wynalazki mają wskrzesić złom. Niestety czasy Łazarza i aktywnej działalności Chrystusa to przeszłość.
Ceramizery , to nowoczesna technologia nie mająca nic wspolnego z cudami. Złom się utylizuje lub remontuje a potem można zastosować nowoczesną chemię. Ceramizery nie reanimują padliny, to środek podnoszący walory wytrzymałościowe i tarciowe współpracujących ślizgowo powierzchni metalowych a nie naprawiający zużyte mechanizmy.
Jeszcze słowo o magnetyzerach. Niestety działanie magnesu neodymowego na paliwo jest bardzo!!!!!!!! mierne. Na powietrze również.
Magnetyzery, ktore działają , to NIE !!!ZWYKŁE DWUBIEGUNOWE NEODYMY.
Magnetyzer paliwowy czy powietrzny to URZĄDZENIE ( nie zwykly magnes ), w którym jeden z biegunów magnetycznych został zredukowany do kilku %, przy czym dla paliwa jest to inny biegun niż dla powietrza. Dlatego taki zestaw działa bo ,,polaryzacja"magnetyczna powietrza i paliwa jest przeciwna więc ,,mają się ku sobie".
Wszystkie wynalazki neodymowe to zawracanie dupy i jeśli ktoś coś na ten temat wie , to zaplaci za zestaw 250,- ; 380,- PLN ale to będzie działać, a nie będzie pluł sobie w twarz, że dał się naciągnąć na kilkadziesiąt PLN bez efektu.
Reasumując - są rzeczy, które działają nie zależnie od tego czy się w to wierzy ale warunkiem jest stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem.
CERAMIZER NIE WYREMONTUJE SILNIKA, ZWYKŁY MAGNES nawet NEODYMOWY NIE BĘDZIE MAGNETYZEREM.
Pozdrawiam wszystkich myślących realistycznie i logicznie - my widzimy efekty.
Reszta ma swoje złudzenia i nadzieje rozbudzone przez domorosłych ,,wynalazców-producentów-handlowców..."
|
|
Pią 23:30, 02 Paź 2009 |
|
 |
steve
Gość
|
silnik z porcelany |
|
 |  | ja teraz troche odbiegne od tematu a mianowicie w szkole mi facet mowil ze japonczycy stworzyli silniki caly z polcelany i przeszedl wszystkie testy lecz nie wszedl on w produkcje ze wzgledu na koszta....podejzewam ze lepiej kupic ten olej srednio na 10 tys km niz kupowac te ceramizery i je wlewac bo to drozej wyjdzie a jak zapomnimy moze silnik stanac... |
Ten silnik nie był z porcelany tylko mial uszczelnienia -czytaj -pierścienie ceramiczne.
Prócz tego owalne tłoki, 8 zaworów na cylinder, 250cm3 pojemności i lekko ponad 100 kM mocy !!! i faktycznie koszty produkcji go wyeliminowały z rynku.
pzdr
|
|
Pią 23:48, 02 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witam!Cytat"Tak czytam tą dyskusję i mało nie spadnę z krzesła ze śmiechu co za bzdury tu wypisują osoby które na oczy Ceramizera nie widziały - nie mówiąc już o stosowaniu!!"-znam takich co postanowili to sprawdzic.Auto kupili wlali i "ceramizowali" zgodnie z instukcja.Nastepnie olej spuscili i silnik szlag trafil.Pozdrawiam.Stefan.
|
|
Sob 1:43, 03 Paź 2009 |
|
 |
steve
Gość
|
|
|
!!"-znam takich co postanowili to sprawdzic.Auto kupili wlali i "ceramizowali" zgodnie z instukcja.Nastepnie olej spuscili i silnik szlag trafil.Pozdrawiam.Stefan.[/quote]
Jeśli to był szesnastozaworowy silnik Scorpio, to mnie nie dziwi bo te himeryczne jednostki padały i padają jak deszcz w jesieni.
|
|
Nie 21:47, 04 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witam! Ta "himeryczna" jednostka mam juz przejechane 200.000 km BEZ WYNALAZKOW i sprawuje sie (pomimo gazu ) ) bez zarzutu.Nie bierze oleju,tif i azu bezproblemowo dostaje na kolejne dwa lata.TOTO bylo wlane do calkiem zwawego silnika majacego wyrobiona przez lata bardzo dobra opinie.Pozdrawiam.Stefan.
|
|
Nie 23:52, 04 Paź 2009 |
|
 |
steve
Gość
|
|
|
Jeżdziłem 12- toma fordami osobowymi z różnymi silnikami.
Scorpio 2,3 16V to najgorsze co mi się zdarzyło i wiem, że głowice do tego motoru zawsze będą poszukiwane, poza tym czujniki klimy, wiązki wtrysków i cewek itd.....
Gratuluję wyjątkowego egzemplarza bo mój napewno nie był wyjątkowy sądząc po opiniach na temat tego modelu. (w przeciwieństwie do poprzedniego z normalnymi 6 - cio cylindrowymi silnikami )
Za najlepszy uważam jednostkę 2,8 ale ,,to se ne wrati"
Pozdrawiam
|
|
Pon 21:45, 05 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witam! Znam te opinie.Dotycza one aut z przebiegiem powyzej 350.000 km."jezdzilem 12 Fordami" Napisz ile razem tymi autami przejechales?Jesli poszukujesz glowicy to moge Ci sprzedac. Pozdrawiam.Stefan.
|
|
Pon 22:46, 05 Paź 2009 |
|
 |
steve
Gość
|
|
|
Scorpio 2,3 16 V zrobiłem ok 12 kkm, a tymi poprzednimi ok 800 kkm.
Głowicy już nie potrzebuję bo ostatni mój ford zostal pochowany.
Jeśli wrocę do tej marki, to nie będzie to sprofanowany ,, unowocześniony niemiec" - Albo T.Bird z lat 90- tych albo Mustang.
Były silniki, były zawieszenia, była prosta niezawodna elektryka, nawet klima w Granadzie działała bez zarzutu - ale ,,to se ....j.w. "
Chwilowo jeżdżę starym japońcem i myślę co dalej bo mój patrol ma już 15 lat i koszty eksploatacji to w zasadzie paliwo , płyny , oleje , klocki i choinki zapachowe. !
Jeżdziłem czym popadło prawie od 40 lat a samochodami od 26 różnymi - fordów było 12 bo była to moja ulubiona marka ale niestety lata 90 i w górę zrobiły z tej marki takie samo gówno jak z każdej innej - Saab się spożnił - gówno puścił na przełomie wieku.
Życzę powodzenia ze Scorpionem , bo dla mnie to było ok.1500kg dobrze wyposażonego niemieckiego złomu.
Pozdrawiam
|
|
Śro 0:21, 07 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witam! Wszystko zalezy od stanu auta ktore miales.Ford owszem zaliczyl wielka wpadke z modelem SCORPIO w ktorym po 300.000 km zaczely sie rozsypywac wiazki.Zwyczajnie izolacja spadala z przewodow.I to byl w zasadzie koniec tego auta.Ponadto byly to auta BARDZO dobrze wyposazone.Wystarczy powiedziec ze WSZYSTKIE modele byly SERYJNIE wyposazone w ABS co w tamtych czasach(poczatek produkcji) bylo rzadkoscia i to w innych markach za solidna doplata.Pod wzgledem technicznym te auta sa BARDZO skomplikowane i mocno nafaszerowane rozna elektronika.Czesto sie smialem wrecz widzac "mechanika"usilujacego metodami tradycyjnymi zdiagnozowac tam usterke.Nalezy tez zauwazyc ze PRAWDZIWE samochody skonczyly sie w polowie lat dziewiecdziesiatych.Cala pozniejsza produkcja to niestety tzw. jednorazowki....Mialem w latach 70-tych Capri z motorem 2,8 chyba.To byla najmocniejsza wersja silnikowa.Auto mialo byc odpowiednikiem dla Mustanga na rynku europejskim. PORCHE dla fryzjera-taki mialo przydomek i nagrode "zoltej cytryny" jako wyroznienie za jakosc.Najwieksza predkosc z jaka tym autem jechalem to bylo 205 (204?) km/h.Wowczas to byla predkosc niemal kosmiczna!Wrazenia to srednio jak miedzy samolotem a lodzia....Pomimo ze mialem opony MICHELIN na alufelgach.Teraz to zadna predkosc jest.Tyle jade trzymajac w reku kubek z kawa i sluchajac radia.Nie boje sie ze podroz zakonczy sie w rowie.Sa inne opony,inne zawieszenia no i samochody sa inne.A tak na marginesie to pierwszym autem ktore prowadzilem byl Ford Sport z 1936 roku.I mam sentyment do Forda.Pozdrawiam.Stefan.
|
|
Śro 1:09, 07 Paź 2009 |
|
 |
Pariah
Gość
|
|
|
Nie wierzę w cuda ceramizera, ale wlalem do do mojego civica (1.4is 16V 90km 97r). Trudno. Najpierw oczywiście bardzo duzo poczytałem na forach o tym "cudzie". Wczoraj wymieniłem olej i dodałem tego specyfiku. Jak na razie zrobilem 100km i jedno co mogę powiedzieć to silnik zrobił się cichszy. I tylko tyle. Efekty podobno zaczynają się po 15tyś km. Dlaczego się zdecydowalem? Jeżdżę dużo na rowerze i kiedyś kupiłem smar (olej) do łańcucha, który zawierał wlaśnie ceramizer czy jakl to się tam wabi. Powiem tak - łańcuch wytrzymał duuużo więcej niż na teflonowo molibdenowych olejach (obciążony był mocno - swoje ważę). Ten środek który wlałem do silnika był tej samej firmy. To nie jest "motodoktór" i inne tego typu "teflonomolibdeny" syfiące silnik i tylko dlatego zdecydowałem się zaryzykować. Remontu silnika nic nie zastąpi - nawet cuda..
|
|
Czw 17:56, 08 Paź 2009 |
|
 |
Pariah
Gość
|
|
|
Po 1,5tyś a nie 15tyś - literówka...
|
|
Czw 17:59, 08 Paź 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witam! Wyjasni moze ktos dlaczego jednym jest dane te "cuda" ktore czyni (podobno)ceramizer zobaczyc a innym(wiekszosc) nie?Podobno jesli ktos BARDZO chce cos zobaczyc to i widzi.Ja jednak do tych upartych nie naleze.Pozdrawiam.Stefan. Pozdrawiam.Stefan.
|
|
Czw 18:34, 08 Paź 2009 |
|
 |
Pariah
Gość
|
|
|
Ja napisałem tylko to co zaobserwowałem u siebie. Bardzo sceptycznie podchodze do tego zagadnienia, ale silnik chodzi mi ciszej - zaobserwował to nawet syn szwagra. Małolat pierwszy o tym powiedział a wcześniej o tym mu nie mówiłem.
|
|
Czw 19:55, 08 Paź 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|