Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dwa błędy po podłączeniu pod komputer Ford Mondeo 2.0 16VMK2

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dwa błędy po podłączeniu pod komputer Ford Mondeo 2.0 16VMK2
Autor Wiadomość
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post Dwa błędy po podłączeniu pod komputer Ford Mondeo 2.0 16VMK2
Witam mam dwa problemy z Fordem Mondeo 2.0 16V 99r. automat benzyna, posiada następujące usterki pierwsza to nie działa prędkościomierz, druga silnik jest lekko przymulony podczas przyspieszenia, szarpanie podczas przełączania biegów. Błędy to:
P0401 "Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ"
P0720 "Obwód wyjściowy prędkości silnika - usterka"

Doszedłem do wniosku że uszkodzeniu uległ czujnik prędkości VSS znajdujący się w obudowie asb, nie wiem natomiast od czego zacząć z tym EGR.

Może macie jakieś pomysły ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:57, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Bez zbędnych kosztów na początek czyszczenie dolotu i EGR.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:43, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post
Tzn tak cały dolot był wymyty tj. przepływomierz denaturatem,przepustnica, silniczek krokowy wymyty przesmarowany naftą. Co do zaworu EGR nie czyściłem bo silnik był diagnozowany po tych zabiegach, mam nadzieję że to nie będą problemy z paliwem. Teraz mam pytanie są dwa czujniki na ASB:

VSS
[link widoczny dla zalogowanych]
TSS
[link widoczny dla zalogowanych]

VSS udało mi się wyjąć ze skrzyni, natomiast ten TSS(biały) jest strasznie zapieczony w obudowie skrzyni psikałem w niego naftą przez jakąś godzinę i nie bardzo to pomogło strach żeby go nie złamać. Który z nich jest odpowiedzialny za prędkościomierz na zegarach, wiem że TSS jest od obrotów skrzyni biegów ale te dwa czujniki ze sobą współgrają, i nie wiem czy sama wymiana VSS wystarczy. Zapomniałem dodać że miga podczas jazdy kontrolka od skrzyni O/D. W środę jadę do osoby która ponoć posiada taką skrzynię i podmienię tego VSS zrobię reset kompa i przejadę się, ale jak to nie okaże się przyczyną to nie wiem co dalej kombinować.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:46, 29 Lis 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
za predkosc odpowiada VSS i jesli nie ma przerwy na kablach to najprawdopodobniej to jest przyczyna. Co do EGR to nie ma zmilij, wyciagasz czyscisz, i zakladasz... byc moze bedzie lepiej, czasem zostaje tylko kupno nowego, a tani nie jest. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:43, 29 Lis 2011 Zobacz profil autora
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post
Niestety ale czujnik który miałem przełożyć jest innego typu. Z tego co się orientuję taki sam czujnik jak u mnie występuje też dla silnika 2.5 ale nie wiem gdzie taki czujnik dostać. Co do EGR to nie ma rewelacji po czyszczeniu.

Mam takie referencje:

3023785

3023785
4628032
6L8P7H103AA
6L8Z7H103AA
F8RP7H103AA
10456574 -ten numer jest na moim czujniku, wydaje mi się że powinien mieć 680 Ohm i jest też taki nr:F8RR-7H103

Jeśli ktoś ma namiary na taki czujnik jest proszony o kontakt.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:26, 30 Lis 2011 Zobacz profil autora
scorpion1236
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki
Płeć: Mężczyzna

Post
Problem rozwiązany, temat zamykam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:13, 13 Gru 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin