Autor |
Wiadomość |
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
fiat stilo 1.9 jtd v-scAN mutlidiag |
|
Witam mam takie pytanko zwiazane z powyzszym skanerem otoz chodzi o to ze gdy lacze sie ze stilo po przez obd wszystko z poczatku przebiega normalnie czyta rozne protokoły ale w rezultacie wiesza sie na bodajrze j1850pwm i dalej nie chce isc raz nawet po podlaczeniu przytrafiło sie tak ze deska rozdzielcza sie zaiwesiła i nie chcialo na niej nic wskazywac dopiero pomogło rozłaczenie akumlatora.Słyszałem ze niektore fiaty dopiero łacza sie z komputerem jak sie wyjmie jakis bezpiecznik chyba własnie ten od deski rozdzielczej czy jak wyjme ten bezpiecznik jest szansa ze sie polacze , i jeszcze jedno pytanko gdzie jest ten bezpiecznik bo nigdzie niee moge go znalesc a zadnej sciagowaki nie mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:43, 02 Gru 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tylko na Fiacie Stilo? a reszta Fiatów idzie?co to za skaner?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:52, 02 Gru 2010 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Scaner z takich tanszych z viakena, ale jak za ta cenne jestem z niego zadowolony:) benzyna stilo poszło ,alfa 156 1.9jtd tyle ze ten starszy silnik tez poszła .chciałem sie polaczyc z tym fiatem ze wzgledu na to iz wymienialem przekaznik swiec zarowych bo podobno taki blad wyrzuczało a stwierdził wymiane tego przekaznika jeden zlepszych warsztatow w moim miasteczku .tyle ze po zamontowaniu przekaznika dalej na desce wyrzuca checking i swieci sie trojkacik i spirala swiec zarowych po jakims czasie gasnie na stale, mogła by sobie tak swiecic i by to nikomu nie przeszkadzało ale jak temp spada ponizej -6 to juz ma problem z odpaleniem a czym wiekszy mroz to jest szansa ze wogole nie odpali ,swiece rowniez wymienialismy ale nie było zadnego rezultatu.on juz kupil taki samochod z tym problemem ,i podejrzewam ze poprzedni własciciel tez sie znim zmagał bo na przekazniku byla data produkcji 05.12.09 a samochod jest z 01r:)i tez sobie tak pomyslałem ze blad trzeba wykasowac noi moze cos to da teraz tyle ze moj sprzecik nie chce sie polaczyc..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 1:19, 05 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale nie znasz tego błędu?bo wyczytałem w Tolerance Date że przekaźnik jest aktywowany w temperaturze 5 stopni i im jest zimniejszy czynnik chłodzący tym dłużej on działa.Zobacz czy jest zakręcony do masy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 9:43, 13 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 13:44, 05 Gru 2010 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Powiem tak panie Romku niestety nie znam kodu bledu ,tak jak pisałem wczesniej kolega przyjechal do mnie bo wie ze troche sie zajmuje mechanika .Przyjechał, poniewaz zdiagnozowali jemu własnie ten blad ktory tyczy sie przekaznika a jaki to blad to tez nie wiem ,wiec przekaznik wymienilismy ale rezultatow nie bylo ,wczesniej tez pisałem ze zmienialismy siwiece konkretnie to nie ja zmienialem tylko własnie ci goscie od tego "komputera' i po ostatnim dialogu z kolega pwiedzial ze wymienili mu tylko 3 swiece bo 4 nie dalo sie odkrecic poniewaz zbiera sie na niej nagar i moze sie urwac wiec jej nawet nie ruszali , z moich doswiadczen wynika ze skoro sie na niej zbiera nagar, czyli ona musi nie grzac i tez z tego powod ze nie grzeje wyrzuca mu taki blad zwiazany z przekaznikiem,na desce po odpaleniu pojawia ze checink "preheaut fault"..Wiec tez spytam sie zancze jakis dobry sposob na wykrecenie swiec zarowych ktore ida opornie zalewac ich czyms to raczej nie ma sensu bo i tak to nic nie da,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:08, 08 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To masz coś ze świecami żarowymi lub z przekaźnikiem ale poczytaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Tą świecę co nie chce się wykręcić zastąp ją świecą przymocowaną do silnika i podłącz przewód może ona wywala błąd.Bo podgrzewanie może się kończyć a zaczyna się dożarzanie które może trwać do 4min w niektórych systemach a normalny cykl wynosi około 90sekund
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 9:47, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 9:22, 08 Gru 2010 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Dzieki Roman za pomoc zrobie tak jak piszesz jak to nie pomoze to bedzie znaczyc ze swieca jest okey i jej nie bede ruszal ,bo jak moze sie urwac to tylko sobie problemow na robie pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:07, 11 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
sprawdz czy dostaje napięci na wszystkie swiece jak tak to poco wymiana przekaznika
załącz miernik na przejscie z sygnałem ,masa na silnik + na swiece i sprawdz na przejście
ewentualnie sprawdz czy opornosć jest zbliżona do nowych św..
wypnij czujnik temp . i sprawdz czy dostają napiecie jak jest wypiety i jak jest wpiety
niejednokrotnie można uszkodzic chwycona świece przy wykrecaniu jednak całosci nie wyciągniesz MIAŁEM TAK //demontaż głowicy
sprawdzałeś filtr paliwa //spuszczałes zawartosc z dolnej czesci
może paliwo z woda przymarza w filtrze ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:36, 12 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | sprawdz czy dostaje napięci na wszystkie swiece jak tak to poco wymiana przekaznika
załącz miernik na przejscie z sygnałem ,masa na silnik + na swiece i sprawdz na przejście
ewentualnie sprawdz czy opornosć jest zbliżona do nowych św..
wypnij czujnik temp . i sprawdz czy dostają napiecie jak jest wypiety i jak jest wpiety
niejednokrotnie można uszkodzic chwycona świece przy wykrecaniu jednak całosci nie wyciągniesz MIAŁEM TAK //demontaż głowicy
sprawdzałeś filtr paliwa //spuszczałes zawartosc z dolnej czesci
może paliwo z woda przymarza w filtrze , |
Ale to wyszedł błąd związany z przekaźnikiem i go zmienił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:47, 13 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
sugerowałem się jednym z w.nap. postów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:12, 13 Gru 2010 |
|
|
|