Ostatnio miałem na szybko passata który nagle zaczą źle chodzić.
Błędy były dwa:
00553 masowy przepływomierz powietrza, błędny sygnał
00550 regulacja początku wtrysku.
Generalnie w/g kompa rzeczywisty kąt wtrysku wynosił 17.3 stopnia przed GMP (taki ma być?)
Tak dla uściślenia to czy we wszystkich silnikach wysokoprężnych kat wyprzedzenia ma być taki sam albo podobny czy jak to jest?
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Mam rozumieć że to jest TDI początek wtrysku powinien wynosić od 0.49 - 0.52 a w zwykłych TD 0.87 - 0.97 a nawet ponad 1mm i ustawiasz na zegar skręcając pompą wtryskową.
00553 Czujnik masy przepływu powietrza – G70
->Uszkodzony czujnik G70
->Prezerwa w przewodach lub zwarcie z masą
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji.
-> Uszkodzony zawór N108 początku wtrysku.
-> Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy.
-> Niesprawny dopływ paliwa lub brak paliwa.
-> Powietrze w układzie paliwowym.
-> Nieprawidłowy początek wtrysku.
->rozrząd i kąt wtrysku do sprawdzenia, vag grupa 000BS, pole 2
Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:39, 27 Lut 2011
Kełysz ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
To chyba passat b4 bo z tego co mi wiadomo to w B3 nie było tdików
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach