Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
polo 1.4tdi

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
polo 1.4tdi
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post polo 1.4tdi
Mam problem z polo 1.4 tdi 2006r. lapie notlaufa i wywala blad 17964. Od czego zaczac? pomysly? tu tez jest N75?.weze podcisnienia szczelne.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:12, 10 Sie 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Słabo daje;
17964 - P1556 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie
Wejdź na kody i poszukaj tego kodu jest z opisem;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 20:01, 10 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Pią 19:38, 10 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No sprawdzilem, dolot szczelny, filtr ok, sztanga turbiny chodzi, a zaworu nie ma. Jest tylko sterownik podcisnienia na prawym kielichu do ktorego ida wszystkie weze podcisnienia. Turbina jest bez zmiennej geometrii prawdopodobnie wiec zapieczone kierownice odpadają. Nie da sie rozkrecić tej czarnej puszki wiec cholera wie co tam siedzi. Pytanie takie czy warto to wymienic i zobaczyć? koszt na allegro ok 200zł.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:37, 15 Sie 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz jakie momentami daje ciśnienie . Najlepiej na podmiankę .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:11, 15 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
normalnie daje max w okolicach 1.8bara, ciagnie ładnie do wartości zadanej. Ale jak wywali błąd to nie pojdzie dalej niz 1260. Z podmianką ciężko bedzie, wszystkie 1.4 tdi ktore moge skombinować mają jeszcze N75, a nie to ustrojstwo. A nie bardzo chce goscia na koszta narażać bo to sąsiad;/


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:44, 15 Sie 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Czyli wytłumacz sąsiadowi że może to być to ale nie musi nikt nie jest czarodziejem .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:08, 15 Sie 2012 Zobacz profil autora
aba667
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
A zobacz na zawór EGR, nie wiem jak jest akurat w 1.4 ale miałem tak w 1.9. Zaślepiłem EGR i wszystko przeszło. Sprawdź sobie ten EGR.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 7:42, 16 Sie 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Diagnostyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin