Autor |
Wiadomość |
scorpion1236
Podawacz kluczy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki Płeć:
|
|
Problem z diagnozowaniem przez VAG |
|
Witam dzisiaj sprawdzalem VAGiem i odczytalo natespujace bledy:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00586 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00- No Signal
513 - wiem ze to czujnik obrotow silnia
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
586 Regulacja układu recyrkulacji spalin
Ma ktos pomysl jak sie zabrac za naprawe tych czujnikow ?
Co sprawdzac i w jaki sposob.
Dodam że silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach i dziwnie szarpie (lekko) podczas jazdy
świece kopułka palec i przewody są dobre. Filtry też powymieniane. Silnik chodzi tak na gazie jak i na benzynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:56, 26 Lut 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie ma chętnego do pomocy?; przepływka nie miała zasilania,czujnik wału wykręć przeczyść na czujniku zbierają się opiłki i może robić zakłócenia.Te błędy skasuj wsiadaj w samochód przejedz i podłącz jeszcze raz zobaczysz co wyskoczy.I podaj jaki samochód silnik i kod silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:03, 27 Lut 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Przepraszam nie podałem podstawowych danych, auto to VW GOLF 3 GTI 2.0 8V 115 KM ABA jest to nietypowa wersja bo USA.
|
|
Sob 9:31, 27 Lut 2010 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
No dobra, a czy błędy się skasowały czy wywala je cały czas. Który rok tego Gti? Jest juz na przepływce czy ma jeszcze baksę? Sprawdz Plakiem czy jest szczelny. Dobre do znaczy wymienione, mam nadzieje :-D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:09, 28 Lut 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Rok 95 , mam problem z dobraniem się o tego czujnika położenia wału jest tam bardzo zły dostęp nie wiem jak go odkręcić wogóle proszę o poradę kto już to robił, Gridlock nie wiem o co Ci konkretnie chodzi nie wiem co to baksa, jak mam sprawdzić szczelność w których miejscach dokładnie ?
|
|
Pon 16:03, 01 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Trzeba było wykasować i jeszcze raz sprawdzić chyba że jeździsz gdzieś na podpięcie i płacisz.
Wypniesz wtyczkę z jakiegoś czujnika i ci błąd złapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:35, 01 Mar 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Szwagier przyjeżdżał z laptopem wcześniej teraz muszę poczekać na kolejny przyjazd bo nie będę taszczył stacjonarnego komputera do garażu.
|
|
Pon 19:59, 01 Mar 2010 |
|
|
scorpion1236
Podawacz kluczy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki Płeć:
|
|
|
|
problemem okazało się lewe powietrze, panowie gazownicy "fleje" nie potrafili porzadnie zamontować mieszalnika na przepustnicy była dziura jak diabli, teraz silnik chodzi równiutko jednak świeci kontrolka check engine będę musiał skasować błędy i jeszcze zdiagnozuje czy nic nie wyskakuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:17, 05 Mar 2010 |
|
|
scorpion1236
Podawacz kluczy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki Płeć:
|
|
|
|
Ciągle mi wywala błąd czujnika recyrkulacji spalin pewnie przez to ze mam dziurke za kolektorem walczę już z tym od początku kupna samochodu i nie mogę odkręcić tego odcinka między kolektorem a katalizatorem. To jest takie złącze elastyczne które kosztuje ponad 2 stówki. Nie wiem gdzie można znaleźć tańszy zamiennik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scorpion1236 dnia Sob 14:14, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 14:09, 06 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Może zawór AGR się nie domyka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:39, 06 Mar 2010 |
|
|
scorpion1236
Podawacz kluczy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki Płeć:
|
|
|
|
a jak sprawdzić ten zawór AGR ? on znajduje się koło przepustnicy tak ? I jeszcze coś jest nie tak z pracą silnika bo jak uruchomie go to jak jest zimny to jeszcze nie pracuje równo dopiero jak zaczyna podnosić się temp. silnika wtedy zaczynają się normować obroty. Spróbuje wykręcić ten zawór i go przeczyszcze może za dużo tam nagaru się uzbierało i przez to się nie domyka.
Czy jeśli zawór EGR się nie domyka to czy odpięcie zasilania pomoże ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scorpion1236 dnia Nie 11:35, 07 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Nie 11:21, 07 Mar 2010 |
|
|
scorpion1236
Podawacz kluczy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki Płeć:
|
|
|
|
ok już wiem jak mam działać jeśli okaże się że nie działa to go zaślepie i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:54, 07 Mar 2010 |
|
|
scorpion1236
Podawacz kluczy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki Płeć:
|
|
|
|
Zawór EGR przeczyszczony działa poprawnie a błąd mi wyskakiwał dlatego że była źle włożona wtyczka. Mimo to silnik jak nie złapie temperatury nadal nierówno pracuje. Nie wiem już co to może być. Ma ktoś pomysł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:34, 15 Mar 2010 |
|
|
|