Autor |
Wiadomość |
Voyager91
Podawacz kluczy
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Płeć:
|
|
1.9 TD AAZ Glowica |
|
Witam Tak to znowu ja
Rozebralem silnik i glowica nie wyglada za ciekawie, ma mocno przerysowane jedno gniazdo od popychacza zaworow TUTAJ ZDJECIE [link widoczny dla zalogowanych] i teraz zastanawiam sie nad kupnem zregenerowanej glowicy kompletnej GLOWICA:
[link widoczny dla zalogowanych]
I teraz mam pytanie bo obilo mi sie o uszy ze jak chce zmienic glowice to musze planowac blok silnika czy szlif silnika bo moze nie pasowac nowa glowica i nie bedzie kompresji czy to prawda ?
Prosze o rade
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voyager91 dnia Śro 21:45, 11 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 21:44, 11 Sie 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Po wyciągnięciu szklanki powinna się ukazać miska sprężyny a u ciebie jak by zostały resztki szklanki.Wyciąg resztę szklanek i będzie wiadomo,sprawdź krzywki wałka rozrządu bo jak lecą szklanki to i leci krzywka wałka.A tak to jeszcze nie panikuj bo może być dobrze.Zawory pościągasz dotrzesz zmienisz uszczelniacze zaworów założysz nowe szklanki i głowica będzie jeszcze służyć.Płaszczyznę głowicy delikatnie wyczyść żebyś nie porysował i zadecydujesz czy do założenia bez szlifowania czy do szlifu jak ci puszczała uszczelka.Chodzi ci o planowanie bloku czy szlif cylindrów?Bloku nie planujesz co do cylindrów drogi koszt drogie tłoki i się nie opłaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:23, 11 Sie 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|