Autor |
Wiadomość |
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
astra HGTC 1.7 CDTI Traci moc pow. 140 km/h pomocy |
|
jadąc samochodem powyżej 140 km/h nagle traci moc zapala się kontrolka serwisowa po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy. komputer nie pokazuje żadnych błędów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:55, 22 Lut 2013 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Jak się zaświeci kontrolka wtenczas go podłącz i nie gaś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:39, 22 Lut 2013 |
|
|
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ale to nie dzieje się za każdym razem kiedy przekroczy 140 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:46, 22 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Wyzłomuj auto kup se nowe i będziesz mial spokój .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:43, 22 Lut 2013 |
|
|
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
to jest 2007 rok ,jak nie masz pojęcia i nie potrafisz pomóc to idz spać do szafy a rady typu wyzłomuj i bedziesz miał spokój pozostawie bez komentarza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:41, 22 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Skoro prostej rzeczy nie umiesz zrobić? Wyskoczy kontrolka sprawdź kompem albo podłącz w czasie jazdy i sprawdzaj parametry . Typuję Turbo .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:44, 22 Lut 2013 |
|
|
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
auto ma przejechane 100 tyś gdyby było to turo to dlaczego do 140 zachowuje się normalnie????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:58, 22 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Ponieważ grucha działa do tego momentu . Teraz takie badziewia robią ma się rozlecieć po gwarancji .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:17, 22 Lut 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wpisz opel 1.7 CDTI notlauf w wyszukiwarkę i poczytasz sobie,on 100 tyś ma ale na liczniku no chyba że kupiłeś sam w salonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:52, 22 Lut 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
kolego moderatorze ale wiekszej bzdóry dawno nie słyszałem .... grucha zmiennej geometri łopat nie działa od predkosci pojazdu a od obrotów i obciązenia silnika ..... skonczyłes liceum czy masz wulkanizacje...? drugą sprawą jest poziom na forum.... nie wielu tu widze mechaników... szacun dla romana który ma duze pojecie ... a bynajmniej tak mi sie wydaje... a po zanim i moze kilkoma osobmi które kojarze nie ma nikogo....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:52, 23 Lut 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | kolego moderatorze ale wiekszej bzdóry dawno nie słyszałem .... grucha zmiennej geometri łopat nie działa od predkosci pojazdu a od obrotów i obciązenia silnika ..... skonczyłes liceum czy masz wulkanizacje...? drugą sprawą jest poziom na forum.... nie wielu tu widze mechaników... szacun dla romana który ma duze pojecie ... a bynajmniej tak mi sie wydaje... a po zanim i moze kilkoma osobmi które kojarze nie ma nikogo....;/ |
wasylek zastanów się dobrze co napisałeś na temat turbiny ze zmienną geometrią.To po co są zawory N75??a to co napisałeś to przewód od kolektor assącego i grucha działa na ciśnienie a te przy zmiennej geometrii na podciśnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:10, 23 Lut 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
roman nie graj sciemy bo twój kolega plecie bzdóry... jest modem niech se jest... ale nie sie zachowuje jak przystalo na funkcje...
n75 jak to nazwałes to nazwa (tylko w grupie vag) zaworu sterującego podcisnieniem które steruję gruchą( siłownikiem podcisnieniowym ) który za pomocą cięgna regulowanego jest połączony z piercieniem sterującym łopatami turbiny co powoduje ruch (regulacje) łopat
samym zaworem steruje ecu a głownym czujnikiem który odpowiada za sterowanie zaworem wysterowania turbo jest czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym. oczywiscie obciazenie silnika, obroty, połozenie pedału hamulca i przyspieszenia , oraz kilka innych czujników korekcyjnych tez ma znaczenie ale duzo miejsze.
nie wiem czemu bronisz kolegi .... pierwsze słysze ze predkosc pojazdu ma znaczenie na prace turbo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:28, 23 Lut 2013 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
przeciez to moze byc nawet filltr paliwa, niema co diagnozować bez kompa bo sie pokreci powymienia i tylko kupa kasy w plecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:38, 23 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
| | roman nie graj sciemy bo twój kolega plecie bzdóry... jest modem niech se jest... ale nie sie zachowuje jak przystalo na funkcje...
n75 jak to nazwałes to nazwa (tylko w grupie vag) zaworu sterującego podcisnieniem które steruję gruchą( siłownikiem podcisnieniowym ) który za pomocą cięgna regulowanego jest połączony z piercieniem sterującym łopatami turbiny co powoduje ruch (regulacje) łopat
samym zaworem steruje ecu a głownym czujnikiem który odpowiada za sterowanie zaworem wysterowania turbo jest czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym. oczywiscie obciazenie silnika, obroty, połozenie pedału hamulca i przyspieszenia , oraz kilka innych czujników korekcyjnych tez ma znaczenie ale duzo miejsze.
nie wiem czemu bronisz kolegi .... pierwsze słysze ze predkosc pojazdu ma znaczenie na prace turbo... |
I tutaj się mylisz . Robiłem AUDI a3 1.9 TDI powyżej 130km/h moc się skończyła ,przekręceniem kluczyka i auto znowu żyło . Błąd przeładowanie turbo. Turbo wyczyszczone poskładane i wszystko działa jak to wytłumaczysz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:16, 23 Lut 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
taaaa i na zadnych innych predkosciach nie wystepował?? nie bądz smieszny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:22, 23 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Nie nie występowało . Cyrki zaczynały się od 110 km/h generalnie można było butować auto do tych 110km/h . Przypominam Ci że nie jestem śmieszny i widzę że nie dasz sobie przetłumaczyć że się po prostu pomyliłeś tak jest z pompą VP27 . Generalnie widzę że myślisz że wszyscy zaniżają poziom forum a sam nic nie wnosisz tylko jakieś głupoty i pretensje do całego świata tylko nie do siebie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:28, 23 Lut 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
kolego ja sie przyznałem do błedu... wyjasnij mi w jaki sposób predkosc pojazdu ma sie do turbo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:46, 23 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Przy 120km/h wzrastają obroty i wtenczas on widzi że turbo robi przeładowanie po prostu od 110km/h auto już tak gwałtownie nie przyspieszy niż 0-80km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:49, 23 Lut 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ludzie wszystko jest ważne prędkość samochodu [czujnik ruchu] dawka paliwa w danym momencie ile powietrza tyle komputer przetwarza i daje dawkę paliwa.Silnik żeby pracował jest wyposażony w czujniki i sterowniki,sterownik przetwarza dane z czujników i przekazuje na sterowniki a te sterują dawkowaniem i powietrzem.Sterownik reaguje nawet na naciśnięcie na pedał hamulca czy wyciśnięcie pedału sprzęgła i jeszcze wiele innych.Logi nie zrobisz na postoju tylko trzeba w czasie jazdy i przy pewnych obrotach silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:46, 23 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
No to prosiłem o logi na samym początku tylko do tej pory ich nie widzę .Autorowi nawet nie chciało się podłączyć kompa jak świeci check to co więcej mam poradzić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:12, 23 Lut 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Trzeba by komputer do samochodu i w drogę i wejść w parametry i zobaczyć co się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:50, 24 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Tak samo mialem w vivaro 1.9 DTI też żadnych błędów a samochód nagle przy 100km/h tracił moc i tylko wtenczas można było zobaczyć duży spadek turbiny , wymiana turbo i samochód znowu żyje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:02, 24 Lut 2013 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Panowie nie róbcie "bajzlu" na forum. Przenieście takie rzeczy do działu offtopic i tam wymieniajcie się poglądami o notlauf'ie w każdym przypadku może się dziać inaczej. (ja np miałem ze do 3500obrotów dochodził i padaczka i nie zależało to od prędkości.
Witaj Wasylek dawno Cię nie było zapraszam do korzystania z forum.
Soviet wypowiedzi tego typu do niczego nie prowadza, tylko irytują innych użytkowników.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:05, 24 Lut 2013 |
|
|
|