Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
astra HGTC 1.7 CDTI Traci moc pow. 140 km/h pomocy

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
astra HGTC 1.7 CDTI Traci moc pow. 140 km/h pomocy
Autor Wiadomość
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post astra HGTC 1.7 CDTI Traci moc pow. 140 km/h pomocy
jadąc samochodem powyżej 140 km/h nagle traci moc zapala się kontrolka serwisowa po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy. komputer nie pokazuje żadnych błędów


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:55, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak się zaświeci kontrolka wtenczas go podłącz i nie gaś


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:39, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
ale to nie dzieje się za każdym razem kiedy przekroczy 140 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:46, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Wyzłomuj auto kup se nowe i będziesz mial spokój .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:43, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
to jest 2007 rok ,jak nie masz pojęcia i nie potrafisz pomóc to idz spać do szafy a rady typu wyzłomuj i bedziesz miał spokój pozostawie bez komentarza


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:41, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Skoro prostej rzeczy nie umiesz zrobić? Wyskoczy kontrolka sprawdź kompem albo podłącz w czasie jazdy i sprawdzaj parametry . Typuję Turbo .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:44, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
auto ma przejechane 100 tyś gdyby było to turo to dlaczego do 140 zachowuje się normalnie????


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:58, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Ponieważ grucha działa do tego momentu . Teraz takie badziewia robią ma się rozlecieć po gwarancji .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:17, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wpisz opel 1.7 CDTI notlauf w wyszukiwarkę i poczytasz sobie,on 100 tyś ma ale na liczniku no chyba że kupiłeś sam w salonie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:52, 22 Lut 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego moderatorze ale wiekszej bzdóry dawno nie słyszałem .... grucha zmiennej geometri łopat nie działa od predkosci pojazdu a od obrotów i obciązenia silnika ..... skonczyłes liceum czy masz wulkanizacje...? drugą sprawą jest poziom na forum.... nie wielu tu widze mechaników... szacun dla romana który ma duze pojecie ... a bynajmniej tak mi sie wydaje... a po zanim i moze kilkoma osobmi które kojarze nie ma nikogo....


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:52, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
wasylek napisał:
kolego moderatorze ale wiekszej bzdóry dawno nie słyszałem .... grucha zmiennej geometri łopat nie działa od predkosci pojazdu a od obrotów i obciązenia silnika ..... skonczyłes liceum czy masz wulkanizacje...? drugą sprawą jest poziom na forum.... nie wielu tu widze mechaników... szacun dla romana który ma duze pojecie ... a bynajmniej tak mi sie wydaje... a po zanim i moze kilkoma osobmi które kojarze nie ma nikogo....;/

wasylek zastanów się dobrze co napisałeś na temat turbiny ze zmienną geometrią.To po co są zawory N75??a to co napisałeś to przewód od kolektor assącego i grucha działa na ciśnienie a te przy zmiennej geometrii na podciśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:10, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
roman nie graj sciemy bo twój kolega plecie bzdóry... jest modem niech se jest... ale nie sie zachowuje jak przystalo na funkcje...
n75 jak to nazwałes to nazwa (tylko w grupie vag) zaworu sterującego podcisnieniem które steruję gruchą( siłownikiem podcisnieniowym ) który za pomocą cięgna regulowanego jest połączony z piercieniem sterującym łopatami turbiny co powoduje ruch (regulacje) łopat

samym zaworem steruje ecu a głownym czujnikiem który odpowiada za sterowanie zaworem wysterowania turbo jest czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym. oczywiscie obciazenie silnika, obroty, połozenie pedału hamulca i przyspieszenia , oraz kilka innych czujników korekcyjnych tez ma znaczenie ale duzo miejsze.


nie wiem czemu bronisz kolegi .... pierwsze słysze ze predkosc pojazdu ma znaczenie na prace turbo...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:28, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
przeciez to moze byc nawet filltr paliwa, niema co diagnozować bez kompa bo sie pokreci powymienia i tylko kupa kasy w plecy.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:38, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
wasylek napisał:
roman nie graj sciemy bo twój kolega plecie bzdóry... jest modem niech se jest... ale nie sie zachowuje jak przystalo na funkcje...
n75 jak to nazwałes to nazwa (tylko w grupie vag) zaworu sterującego podcisnieniem które steruję gruchą( siłownikiem podcisnieniowym ) który za pomocą cięgna regulowanego jest połączony z piercieniem sterującym łopatami turbiny co powoduje ruch (regulacje) łopat

samym zaworem steruje ecu a głownym czujnikiem który odpowiada za sterowanie zaworem wysterowania turbo jest czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym. oczywiscie obciazenie silnika, obroty, połozenie pedału hamulca i przyspieszenia , oraz kilka innych czujników korekcyjnych tez ma znaczenie ale duzo miejsze.


nie wiem czemu bronisz kolegi .... pierwsze słysze ze predkosc pojazdu ma znaczenie na prace turbo...


I tutaj się mylisz . Robiłem AUDI a3 1.9 TDI powyżej 130km/h moc się skończyła ,przekręceniem kluczyka i auto znowu żyło . Błąd przeładowanie turbo. Turbo wyczyszczone poskładane i wszystko działa jak to wytłumaczysz ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:16, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
taaaa i na zadnych innych predkosciach nie wystepował?? nie bądz smieszny


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:22, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie nie występowało . Cyrki zaczynały się od 110 km/h generalnie można było butować auto do tych 110km/h . Przypominam Ci że nie jestem śmieszny i widzę że nie dasz sobie przetłumaczyć że się po prostu pomyliłeś tak jest z pompą VP27 . Generalnie widzę że myślisz że wszyscy zaniżają poziom forum a sam nic nie wnosisz tylko jakieś głupoty i pretensje do całego świata tylko nie do siebie .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:28, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego ja sie przyznałem do błedu... wyjasnij mi w jaki sposób predkosc pojazdu ma sie do turbo?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:46, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy 120km/h wzrastają obroty i wtenczas on widzi że turbo robi przeładowanie po prostu od 110km/h auto już tak gwałtownie nie przyspieszy niż 0-80km/h


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:49, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ludzie wszystko jest ważne prędkość samochodu [czujnik ruchu] dawka paliwa w danym momencie ile powietrza tyle komputer przetwarza i daje dawkę paliwa.Silnik żeby pracował jest wyposażony w czujniki i sterowniki,sterownik przetwarza dane z czujników i przekazuje na sterowniki a te sterują dawkowaniem i powietrzem.Sterownik reaguje nawet na naciśnięcie na pedał hamulca czy wyciśnięcie pedału sprzęgła i jeszcze wiele innych.Logi nie zrobisz na postoju tylko trzeba w czasie jazdy i przy pewnych obrotach silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:46, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
No to prosiłem o logi na samym początku tylko do tej pory ich nie widzę .Autorowi nawet nie chciało się podłączyć kompa jak świeci check to co więcej mam poradzić ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:12, 23 Lut 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Trzeba by komputer do samochodu i w drogę i wejść w parametry i zobaczyć co się dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:50, 24 Lut 2013 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak samo mialem w vivaro 1.9 DTI też żadnych błędów a samochód nagle przy 100km/h tracił moc i tylko wtenczas można było zobaczyć duży spadek turbiny , wymiana turbo i samochód znowu żyje .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:02, 24 Lut 2013 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Panowie nie róbcie "bajzlu" na forum. Przenieście takie rzeczy do działu offtopic i tam wymieniajcie się poglądami o notlauf'ie w każdym przypadku może się dziać inaczej. (ja np miałem ze do 3500obrotów dochodził i padaczka i nie zależało to od prędkości.

Witaj Wasylek dawno Cię nie było zapraszam do korzystania z forum.

Soviet wypowiedzi tego typu do niczego nie prowadza, tylko irytują innych użytkowników.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:05, 24 Lut 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin