Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Focus 1.8TDDI za duze ciśnienie sprężania... |
|
Witam panowie kto mi umnie wyjaśnić dlaczego mam w Focusie 1.8 TDDI na trzech cylindrach ciśnienie32 bar a na czwartym 42bary jak to wytłumaczyć Ps. sprawdzałem 3 razy manometr sie nie pomylił . A sam sie tak zwiesiłem że mam łeb jak sklep :-D pozdrawiam.
|
|
Pon 18:28, 30 Cze 2008 |
|
|
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jak dobrze chodzi to w czym problem?
Być może ciaśniej złożony jest cylinder z tłokiem.
Tłok może być źle wykonany - jest wyższy i komora spalania jest mniejsza i przez to ciśnienie jest większe(mało prawdopodobne,ale jak to w mechanice wyjątki się zdarzają).
Wykonanie głowicy też może mieć znaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:12, 30 Cze 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
Ale on nie chodzi dobrze .Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu falują jakby wtryski były zapchane,choć wtryski są nowe a pompa po regeberacji.
|
|
Pon 22:47, 30 Cze 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
Aha jeszcze jednow tych silnikach wadą jest że kopyto bokiem wychodzi i to właśnie na 4tym cylindrze .sam wymieniałem silnik z taką wadą już 3 razy.
|
|
Pon 22:49, 30 Cze 2008 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No to właśnie odpowiedziałeś sobie na pytanie(coś w tych modelach jest wadliwe).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:21, 01 Lip 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
No tak ale jak to realnie wytłumaczyć?
|
|
Śro 22:54, 02 Lip 2008 |
|
|
BenyBenito
Mechanior
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
To tylko FORD,niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:00, 03 Lip 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
HAHA no tak ale ja już musze do nich przywyknąć jestem na nie skazany. Teraz przyszło mi regeberowaqć pompe i wtryski w tdci . To jest interes polecam.
|
|
Czw 22:45, 03 Lip 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
Ha! Ten wzrost ciśnienia ma każdy Fokus z tym motorem. Tylko że Twój ma jakieś spore...Teraz to tylko czekać jak korbowód wyjdzie bokiem.
I to właśnie na tym 4 cylindrze. Rozwiązałem tę zagadkę na własnym Fokusie.
edek jest najbliżej z tą komorą spalania.
Poradzę tak. Wyjmij motor, rozbierz i przyjżyj się z bliska na wał korbowy. A jak trochę kumasz to się już dowiesz...Pozdrawiam...
|
|
Wto 23:38, 30 Wrz 2008 |
|
|
Krystian990
Młotkowy
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dłużec Płeć:
|
|
|
|
Masz na myśli, że przy nich wał się wykrzywia przy czwartym wykorbienie?? Wtedy tłok szedłby niżej ssąc więcej powietrza, a potem wyżej by wychodził niż fabrycznie i tą większą ilość powietrza sprężałby bardziej powodując spory wzrost ciśnienia...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:10, 13 Paź 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
nic niejest wadą w fordzie kopyto pokarze bez oleju albo du za kału za na jezdni
|
|
Sob 22:57, 22 Lis 2008 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|