Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
fokus 1.8 tddi 99r

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
fokus 1.8 tddi 99r
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post fokus 1.8 tddi 99r
czołem ..
potrzebuje majstry wartości ciśnienia pracy wtryskiwaczy do tego modelu min.i max
pompa VP 30
z góry dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:12, 06 Gru 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
18MPa to optimum. Wartosci min i max nie znam;/


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:59, 07 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
wtryski
1- 160 bar
2-180 bar
3-180 bar
4-190 bar
silnik czasem faluje jak by nie palił na jeden
komprecha w garach jest
wystarczy że dzwigne obroty z 800 na 850 i pracuje ładnie
jednak kts ,delphi ,i cdf nie radza sobie z zapisem podwyższenia obrotów
poczatek wtrysku ok.
dlatego zalezy mi na konkretnych danych pracy wtryskiwaczy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ponin dnia Śro 23:37, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 23:23, 07 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To znaczy że pompa podaje ci tylko 130atm?
160 bar=158 atm to jak by ci zapalił? coś więcej podaj a po nagrzaniu jak chodzi równo czy szarpie?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:37, 07 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
silnik pali bardzo ładnie tylko gdy popracuje jakiś czas to zaczyna nim szarpac na biegu jałowym
jak by nie pracował na któryś cylinder
po nagrzaniu bez zmian
wystarczy podnieść obroty z 800 na 850 i pracuje bardzo ładnie
z ciśnieniem pompy sie machłem zabrakło mi zera


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:36, 08 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ściąg koło rozrządu i lekko do przodu wałkiem pompy (tylko trochę roboty)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 9:19, 09 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Czw 9:17, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
roman
przecież pisałem że początek wtrysku jest ok
przestawiałem w prawo i lewo sprawdzając na kompie za każdym razem i jest ustawione gitttt
3,0- 2,5 80*C to na bank jest ok
nie potrafie nigdzie znależć ciśnienia otwarcia wtrysków a bardzo mnie to nurtuje i nie daje spokoju
biore jeszcze pod uwage podwieszajacy sie zawór w prowadnicy,ale nie jestem pewien do puki nie ustawie wtrysków bo za duża rozbieznosć DLATEGO ZALEZY MI MA tych WARTOŚCIACH
miałem podobny przypadek z praca silnika kiedyś ale to była benzyna
w zasadzie to chodzi oto czy wtryski podciagnąc w góre czy w dół
pozdro
SILNIK to c9dc 66/90/4000 buda 99 mogą być kombinacje ale raczej szukał bym ich w przebiegu


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:25, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobaczę jutro w Autodacie w warsztacie to ci podam jak nie zapomnę?sprawdź jeszcze luzy na zaworach.Poluzuj delikatnie rurkę na pompie na którym to cylindrze jest?bo może być co innego.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:14, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
zawory w normie 30 s/45w +/- 0.05
przewody popuszczłem ale tylko przy wtryskach ,zachowanie standardowe na każdym garze nawet na wiekszych obrotach
jak klient przyjedzie na kontrole to sprawdze przy pompie jezeli moze to mieć znaczenie
zawór upustowy powrotu działa
ogólnie wymieniałem moduł pompy ,ale klient wpożo i przyznał że szarpało długo ,długo przed awarią


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:35, 10 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To że kazałem że przy pompie to jest moje przeoczenie bo nie raz jest tak że delikatnie poluzujesz na niektórym z wtrysków i zaczyna równo chodzić i może być zaworek zwrotny w króćcu przy pompie co jest dokręcana rurka.
A więc silnik o kodzie C9DC to silnik 1,8 D Turbo 1998-2004 r
a sinik tak jak podajesz 1,8TDdi jest o kodzie C9DA/C9DB 1998-2004 r a ciśnienie wtrysku to ci podaje z 1,8TDdi 2000-2002 to jest od 158-165 bo przy tamtych nie podają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 15:59, 10 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 9:13, 10 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
dzieki Roman za info spróbuje obniżyć ciśnienie otwarcia wtrysków i zobaczymy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:05, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale to coś da? który cylinder to piepszy?a jak ściągniesz przewód z czujnika temperatury to co?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:37, 12 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
no nie wiem ale jak nie sprawdze to się nie dowiem
na trzech jest zawyżone ciś. otwarcia
cz.temp. ok. jak wypinałem to bez zmian, poza tym zapala dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:03, 13 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin