Autor |
Wiadomość |
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
fokus 1.8 tddi 99r |
|
czołem ..
potrzebuje majstry wartości ciśnienia pracy wtryskiwaczy do tego modelu min.i max
pompa VP 30
z góry dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:12, 06 Gru 2010 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
18MPa to optimum. Wartosci min i max nie znam;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:59, 07 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
wtryski
1- 160 bar
2-180 bar
3-180 bar
4-190 bar
silnik czasem faluje jak by nie palił na jeden
komprecha w garach jest
wystarczy że dzwigne obroty z 800 na 850 i pracuje ładnie
jednak kts ,delphi ,i cdf nie radza sobie z zapisem podwyższenia obrotów
poczatek wtrysku ok.
dlatego zalezy mi na konkretnych danych pracy wtryskiwaczy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ponin dnia Śro 23:37, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 23:23, 07 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To znaczy że pompa podaje ci tylko 130atm?
160 bar=158 atm to jak by ci zapalił? coś więcej podaj a po nagrzaniu jak chodzi równo czy szarpie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:37, 07 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
silnik pali bardzo ładnie tylko gdy popracuje jakiś czas to zaczyna nim szarpac na biegu jałowym
jak by nie pracował na któryś cylinder
po nagrzaniu bez zmian
wystarczy podnieść obroty z 800 na 850 i pracuje bardzo ładnie
z ciśnieniem pompy sie machłem zabrakło mi zera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:36, 08 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ściąg koło rozrządu i lekko do przodu wałkiem pompy (tylko trochę roboty)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 9:19, 09 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 9:17, 09 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
roman
przecież pisałem że początek wtrysku jest ok
przestawiałem w prawo i lewo sprawdzając na kompie za każdym razem i jest ustawione gitttt
3,0- 2,5 80*C to na bank jest ok
nie potrafie nigdzie znależć ciśnienia otwarcia wtrysków a bardzo mnie to nurtuje i nie daje spokoju
biore jeszcze pod uwage podwieszajacy sie zawór w prowadnicy,ale nie jestem pewien do puki nie ustawie wtrysków bo za duża rozbieznosć DLATEGO ZALEZY MI MA tych WARTOŚCIACH
miałem podobny przypadek z praca silnika kiedyś ale to była benzyna
w zasadzie to chodzi oto czy wtryski podciagnąc w góre czy w dół
pozdro
SILNIK to c9dc 66/90/4000 buda 99 mogą być kombinacje ale raczej szukał bym ich w przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:25, 09 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zobaczę jutro w Autodacie w warsztacie to ci podam jak nie zapomnę?sprawdź jeszcze luzy na zaworach.Poluzuj delikatnie rurkę na pompie na którym to cylindrze jest?bo może być co innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:14, 09 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
zawory w normie 30 s/45w +/- 0.05
przewody popuszczłem ale tylko przy wtryskach ,zachowanie standardowe na każdym garze nawet na wiekszych obrotach
jak klient przyjedzie na kontrole to sprawdze przy pompie jezeli moze to mieć znaczenie
zawór upustowy powrotu działa
ogólnie wymieniałem moduł pompy ,ale klient wpożo i przyznał że szarpało długo ,długo przed awarią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:35, 10 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To że kazałem że przy pompie to jest moje przeoczenie bo nie raz jest tak że delikatnie poluzujesz na niektórym z wtrysków i zaczyna równo chodzić i może być zaworek zwrotny w króćcu przy pompie co jest dokręcana rurka.
A więc silnik o kodzie C9DC to silnik 1,8 D Turbo 1998-2004 r
a sinik tak jak podajesz 1,8TDdi jest o kodzie C9DA/C9DB 1998-2004 r a ciśnienie wtrysku to ci podaje z 1,8TDdi 2000-2002 to jest od 158-165 bo przy tamtych nie podają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 15:59, 10 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 9:13, 10 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
dzieki Roman za info spróbuje obniżyć ciśnienie otwarcia wtrysków i zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:05, 12 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale to coś da? który cylinder to piepszy?a jak ściągniesz przewód z czujnika temperatury to co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:37, 12 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
no nie wiem ale jak nie sprawdze to się nie dowiem
na trzech jest zawyżone ciś. otwarcia
cz.temp. ok. jak wypinałem to bez zmian, poza tym zapala dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:03, 13 Gru 2010 |
|
|
|