Autor |
Wiadomość |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
GOLF IV 1.9 TDI 131KM ASZ CIEZKO PALI. |
|
Auto jak w temacie, ciezko odpala jak jest cieply. Podmienialem czujnik walka rozrzadu i walu korbowego jest lekka poprawa ale to nie jest to. bledow niema. podczas odpalania czasem wskazowka od obrotomierza skacze do 3tys. odpinalem tez czujnik temperatury cieczy i niema zmiany. macie koledzy jakies podpowiedzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:02, 12 Lut 2014 |
|
 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Pompowtryski i kuleją możesz to poprawić kompem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:55, 12 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
w jaki sposob moge to poprawic? mam autocoma nim tez bede mogl to zrobic czy potrzebuje vaga?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:23, 12 Lut 2014 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Ani tym ani tym . Tylko autobosem STAR to zrobisz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:41, 12 Lut 2014 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak ci skaczą obroty to sprawdź czujnik obrotów silnika może przegrzany,ciśnienie na pompce paliwa,pompka paliwa chodzi w zbiorniku?można wyregulować pompo wtryski mogą być wytarte popychacze.
http://www.umserwis.fora.pl/przydatne-linki,13/o-silniku-1-9-tdi-pd,7089.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 23:54, 12 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 23:50, 12 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
czujnik walu wymieniony na nowy i po wymianie sie troszke polepszylo. pompka w zbiorniku tez jest nowa i nic. przypatrze sie tym pompka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:02, 13 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Po przejezdzeniu ok tygodnia na nowym czujniku walu zaczely sie od nowa problemy ciezko pali wskazowka od obrotomierza skacze w trakcie odpalania i zero bledow. Sprawdzalem kat wtrysku i jest 137 a powinien byc w granicach 0 czy ten kat wtrysku moze powodowac takie skoki wskazowki obrotomierza? bo wplyw na odpalanie napewno ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:09, 17 Lut 2014 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ustawiałeś pompo wtryski?sprawdź jaka jest synchronizacja czujników najlepiej jakby było zero ale +- 1-2 tez by było[a to jest poprawne ustawienie rozrządu] czujnik wału musi być dobry założony a nie jakieś podróbki[nie raz się udają]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:19, 17 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
jeszcze nie ustawialem. umowilem sie z klientem na przyszly poniedzialek. ustawienie pompo wtryskow regulowac na popychaczach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:50, 17 Lut 2014 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie musisz mieć czujnika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:33, 17 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Wlasnie o ta regulacje mi chodzilo tylko nie wiedzialem ze potrzepny do tego zegar, myslalem ze uda sie recznie to ustawic ale na oko to mozna uszkodzic pompke. do poniedzialku mam czas zeby skolowac taki zegar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:20, 18 Lut 2014 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie potrzebny ci jest zegar,zegar jest ci potrzebny tylko i wyłącznie do ustawienia jak największego wychylenia krzywki,później możesz wypiąć luzujesz kontrę i wkręcasz do lekko wyczuwalnego oporu i wykręcasz o 225 stopni i po regulacji.Przecież to wyczujesz wzrokowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:05, 18 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
No racja :)tak wlasnie zrobie. dam znac jak to wszystko sie skonczylo. dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:10, 18 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Witam.
Sprawdzilem pompki i bylo wszystko ok srubki regulacyjne wszystkie byly odkrecone 225 stp. rozrzad ustawiony dobrze, kurka juz nie wiem ci mam sprawdzic. pod kompem pokazuje ze kazdy wtrysk ma w granicach 0.32-0.35mg/H
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:02, 24 Lut 2014 |
|
 |
ATF
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rolewice Płeć:
|
|
|
|
A weź i podmień aku na lepszy-mocniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:17, 24 Lut 2014 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Nic nie da pisałem co ma zrobic . kanal 01 i zmiec z 0 na 100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:52, 24 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Pompki podmienione ze sprawnego auta ktore pali na dotyk i nic nie pomoglo. wtryski podmienione o tym samym oznaczeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:22, 25 Lut 2014 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Temperatura paliwa jaka jest?
Sygnał z czujnika temperatury paliwa służy do okreœlenia
jego temperatury. Moduł sterujący potrzebuje tych
informacji do obliczenia początku wtrysku i dawki paliwa ze
względu na wpływ temperatury na gęstość paliwa.To może być i z pompą paliwa która daje słabsze ciśnienie do napełnienia pompo wtrysków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:59, 25 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
temp. paliwa pokazuje 22 stp C. w trakcie pracy silnika rosnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Wto 15:40, 25 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 15:19, 25 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
podmienialem tez jeszcze czujnik walu bo co jakis czas pokazuje blad czujnika predkosci silnika. po podmianie nic sie nie zmienia obroty na obrotomierzu skacza w trakcie odpalania. wiazke od czujnika sprawdzilem i jesyt ok. juz rece opadaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:17, 25 Lut 2014 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
stawiam na pompe paliwa ta przy vacu. podmień i zobaczysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:54, 25 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A co z rozrusznikiem? moze z nim cos jest nie tak i zakluca dzialanie czujnika walu podczas odpalania. bo caly czas zastanawiaja mnie te skoki wskazowki obrotomierza podczas odpalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:21, 26 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
przyczyna byl rozrusznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:13, 26 Lut 2014 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | przyczyna byl rozrusznik. |
To jak ci stękał przy kręceniu to od razu powinieneś się wziąć za niego,Diesel musi mieć to dobre tąpnięcie przy odpalaniu a nie stękanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:33, 26 Lut 2014 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
wlasnie nie stekal krecil jak szalony. wlozony byl zamiennik i w trakcie krecenia oszukiwal czujnik walu i dlatego wyskakiwal ten blad i byl problem z odpaleniem. wlozylem oryginal i pali ze strzala za kazdym razem cieply czy zimny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Śro 14:32, 26 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 14:30, 26 Lut 2014 |
|
 |
|