Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Laguna 1.9 dCi zawory

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Laguna 1.9 dCi zawory
Autor Wiadomość
Grzechu
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Laguna 1.9 dCi zawory
Witam wszystkich Forumowiczów!
Czy w silniku 1.9 dCi (2005, 120 kucy) uszczelniacze zaworowe da się wymienić bez ściągania głowicy? Przebieg 270.000 km, kompresja na jednym cylindrze obniżona. Olej leci EGR-em. Padło na zawory, choć nie mam pewności, czy to aby nie pierścień. Ubytek oleju - około 1 litra na 1000 km. Nie widać, żeby kopcił, choć to trochę dużo jak na wyciek....
Pomożecie?Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:45, 23 Sie 2013 Zobacz profil autora
Marcel357
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Obawiam się że do puki nie rozkręcisz to się nie dowiesz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:49, 23 Sie 2013 Zobacz profil autora
Grzechu
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ok, tylko czy żeby sprawdzić uszczelniacze zaworowe/zawory w tym silniku będę musiał zdejmować głowicę?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:00, 23 Sie 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Żeby się dowiedzieć jaki jest stan uszczelniacza zaworowego musisz go mieć w rękach,wtedy wyczuwasz czy jest jeszcze miętka guma czy już twarda przepalona i straciła ściąganie oleju z trzonków zaworów.Ale to już ma 270000 tyś to ściągnięcie głowicy by nie zaszkodziło i zrobienie zaworów,uszczelniaczy i luzu na zaworach,wyczyszczenie kolektora ssącego z tego syfu bo jest na pewno ogromnie załadowany jak jest jeszcze przedmuch w silniku.A jak jest ściągnięta głowica to tylko wyciągnąć miskę i wyciągnięcie jednego tłoka i sprawdzić w jakim stanie są pierścienie[tylko zaznaczyć tłoka jak był zamontowany w cylindrze]


Post został pochwalony 1 raz
Pią 12:16, 23 Sie 2013 Zobacz profil autora
Grzechu
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dzięki bardzo.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:25, 23 Sie 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin