Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
nie idzie wyciagnac wtryskow zapieczone ???

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
nie idzie wyciagnac wtryskow zapieczone ???
Autor Wiadomość
wiciuoo3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post nie idzie wyciagnac wtryskow zapieczone ???
Siemka mam taki problem nie mozna wycignac wrysku w CHRYSLER VOYAGER .Odkrecilismy glowke wrysku dobrecilismy do nie srube z gwintem przykrecilismy wrysk do lapy od podnosnika i unieslismy samochud na tym WRYSKU i nic a do tego na tej srubie zamontowalismy kolo dwumasowe i uderzalismy do gory i nic.Lalismy odrdzewiacze ,kwas fosfory i terz nic .Tamte wyszly po jakiejs 1 godzinie a ten po 3 nic.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:15, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Re: nie idzie wyciagnac wtryskow zapieczone ???
wiciuoo3 napisał:
unieslismy samochud na tym WRYSKU i nic a do tego na tej srubie zamontowalismy kolo dwumasowe i uderzalismy do gory i nic.Lalismy odrdzewiacze ,kwas fosfory i terz nic .Tamte wyszly po jakiejs 1 godzinie a ten po 3 nic.

samo "powieszenie" silnika za wtrysk nic nieda,musi byc MOCNE szarpniecie. pewnie chodzi Ci o młotek wsteczny a nie o kolo dwumasowe.. Czxasem wtrysk tak siedzi że trzeba mocno i długo "naparzac" żeby wyszedł. osobviscie się przekonałem na swoim aucie. 2 tyg wyciagaem wtrys a silnik miałem wyciagniety z auta dopiero jak przez kilka dni go "podlewałem" i opukiwaem młotkiem ( oczywiście wtrysk jest do wymiany ) wyciągłem go ściągaczem do wtryskow. Nie moge nigdzie znaleśc go w necie zebys wiedział jak wygląda ale sprobuje ci go opisac. jest takjakby dwuczesciowy wewnetrzna czesc ma takie łapki jak młotek wsteczny tylko ze górna czesc ma gwint i na górze nakretke. zewnetrzna czesc opiera się o głowice. wkręcajac nakretke zewnetrzna czesc sciagacza opiera sie o glowice i jest nieruchoma a wewnetrzna czesc jest zaczepiona o wtrysk i ciegnie go do gory.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Pon 19:53, 19 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 19:52, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Palnik podgrzewaj i woda na niego tylko kilka razy to rób i tak już go rozwaliłeś i jest do wymiany znam ten bul w Mercedesach i innych.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:20, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja u siebie wyciągnąłem w vito i oprócz wtrysku to pokrywa zaworów do wymiany a miało sie skończyc tylko na wymianie podkładek pod wtryskami a skończyło się tak naprawde na kompletnym remoncie całego auta.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:43, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
wiciuoo3
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wtrysk napewno rozwalony nie jest bo tamte dwa co wyciagnelismy to dobre.A OGNIEM NIE CHCEMY BO SIE ROZWALI .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:45, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
jak jest caly to go podlewaj i opukuj go tak zeby nie uszkodzic. jakims przeduzeniem i motkim. to przedluzenie przykadaj ponizej cewki wtrysku, przey samej glowicy i w miare moziwosci z kazdej strony.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:04, 19 Wrz 2011 Zobacz profil autora
SPEC-NAR
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
Płeć: Mężczyzna

Post
Wszelkiego rodzaju "wybijaki" w przypadku Trafica 2.0 DCi (lub 2.0 CDTi - Opel Vivaro) z reguły nie mają żadnych szans... Wtryski przy znacznym przebiegu są niemal zaspawane w głowicy. Potrzebny jest do tego ściągacz hydrauliczny lub ewentualnie wersja śrubowa/ręczna.

Nawet w przypadku urwania wtryskiwacza, urządzenie można rozbudować o elementy, które pozwalają wyciągnąć pozostałą w głowicy część... Smile

Tego typu narzędzia oraz wiele innych można znaleźć na naszej stronie internetowej Wink

Aby zapobiec zapiekaniu wtryskiwaczy (nie tylko w 2.0 DCi) należy legalizować gniazdo wtryskiwacza co 60 tys. km. Polega to na wyciągnięciu wtryskiwacza, usunięciu powstałego nagaru specjalnym frezem oraz przeczyszczeniu całego gniazda szczotką drucianą o właściwym rozmiarze. Na koniec wtrysk smarujemy pastą ceramiczną, która zapobiega zapiekaniu i montujemy wtryskiwacz.

Po takim serwisie, wyciąganie wtryskiwaczy będzie już tylko czystą przyjemnością Wink


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:10, 02 Cze 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
SPEC-NAR napisał:
Wszelkiego rodzaju "wybijaki" w przypadku Trafica 2.0 DCi (lub 2.0 CDTi - Opel Vivaro) z reguły nie mają żadnych szans... Wtryski przy znacznym przebiegu są niemal zaspawane w głowicy. Potrzebny jest do tego ściągacz hydrauliczny lub ewentualnie wersja śrubowa/ręczna.

Nawet w przypadku urwania wtryskiwacza, urządzenie można rozbudować o elementy, które pozwalają wyciągnąć pozostałą w głowicy część... Smile

Tego typu narzędzia oraz wiele innych można znaleźć na naszej stronie internetowej Wink

Aby zapobiec zapiekaniu wtryskiwaczy (nie tylko w 2.0 DCi) należy legalizować gniazdo wtryskiwacza co 60 tys. km. Polega to na wyciągnięciu wtryskiwacza, usunięciu powstałego nagaru specjalnym frezem oraz przeczyszczeniu całego gniazda szczotką drucianą o właściwym rozmiarze. Na koniec wtrysk smarujemy pastą ceramiczną, która zapobiega zapiekaniu i montujemy wtryskiwacz.

Po takim serwisie, wyciąganie wtryskiwaczy będzie już tylko czystą przyjemnością Wink


Jeszcze raz odgrzebiesz stary temat i napiszesz swoją reklame w każdym poście taką samą dostaniesz bana.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:11, 02 Cze 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin