Autor |
Wiadomość |
wiciuoo3
Nowicjusz
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
nie idzie wyciagnac wtryskow zapieczone ??? |
|
Siemka mam taki problem nie mozna wycignac wrysku w CHRYSLER VOYAGER .Odkrecilismy glowke wrysku dobrecilismy do nie srube z gwintem przykrecilismy wrysk do lapy od podnosnika i unieslismy samochud na tym WRYSKU i nic a do tego na tej srubie zamontowalismy kolo dwumasowe i uderzalismy do gory i nic.Lalismy odrdzewiacze ,kwas fosfory i terz nic .Tamte wyszly po jakiejs 1 godzinie a ten po 3 nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:15, 19 Wrz 2011 |
|
|
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Re: nie idzie wyciagnac wtryskow zapieczone ??? |
|
| | unieslismy samochud na tym WRYSKU i nic a do tego na tej srubie zamontowalismy kolo dwumasowe i uderzalismy do gory i nic.Lalismy odrdzewiacze ,kwas fosfory i terz nic .Tamte wyszly po jakiejs 1 godzinie a ten po 3 nic. |
samo "powieszenie" silnika za wtrysk nic nieda,musi byc MOCNE szarpniecie. pewnie chodzi Ci o młotek wsteczny a nie o kolo dwumasowe.. Czxasem wtrysk tak siedzi że trzeba mocno i długo "naparzac" żeby wyszedł. osobviscie się przekonałem na swoim aucie. 2 tyg wyciagaem wtrys a silnik miałem wyciagniety z auta dopiero jak przez kilka dni go "podlewałem" i opukiwaem młotkiem ( oczywiście wtrysk jest do wymiany ) wyciągłem go ściągaczem do wtryskow. Nie moge nigdzie znaleśc go w necie zebys wiedział jak wygląda ale sprobuje ci go opisac. jest takjakby dwuczesciowy wewnetrzna czesc ma takie łapki jak młotek wsteczny tylko ze górna czesc ma gwint i na górze nakretke. zewnetrzna czesc opiera się o głowice. wkręcajac nakretke zewnetrzna czesc sciagacza opiera sie o glowice i jest nieruchoma a wewnetrzna czesc jest zaczepiona o wtrysk i ciegnie go do gory.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Pon 19:53, 19 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 19:52, 19 Wrz 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Palnik podgrzewaj i woda na niego tylko kilka razy to rób i tak już go rozwaliłeś i jest do wymiany znam ten bul w Mercedesach i innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:20, 19 Wrz 2011 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Ja u siebie wyciągnąłem w vito i oprócz wtrysku to pokrywa zaworów do wymiany a miało sie skończyc tylko na wymianie podkładek pod wtryskami a skończyło się tak naprawde na kompletnym remoncie całego auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:43, 19 Wrz 2011 |
|
|
wiciuoo3
Nowicjusz
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Wtrysk napewno rozwalony nie jest bo tamte dwa co wyciagnelismy to dobre.A OGNIEM NIE CHCEMY BO SIE ROZWALI .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:45, 19 Wrz 2011 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
jak jest caly to go podlewaj i opukuj go tak zeby nie uszkodzic. jakims przeduzeniem i motkim. to przedluzenie przykadaj ponizej cewki wtrysku, przey samej glowicy i w miare moziwosci z kazdej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:04, 19 Wrz 2011 |
|
|
SPEC-NAR
Nowicjusz
Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice Płeć:
|
|
|
|
Wszelkiego rodzaju "wybijaki" w przypadku Trafica 2.0 DCi (lub 2.0 CDTi - Opel Vivaro) z reguły nie mają żadnych szans... Wtryski przy znacznym przebiegu są niemal zaspawane w głowicy. Potrzebny jest do tego ściągacz hydrauliczny lub ewentualnie wersja śrubowa/ręczna.
Nawet w przypadku urwania wtryskiwacza, urządzenie można rozbudować o elementy, które pozwalają wyciągnąć pozostałą w głowicy część...
Tego typu narzędzia oraz wiele innych można znaleźć na naszej stronie internetowej
Aby zapobiec zapiekaniu wtryskiwaczy (nie tylko w 2.0 DCi) należy legalizować gniazdo wtryskiwacza co 60 tys. km. Polega to na wyciągnięciu wtryskiwacza, usunięciu powstałego nagaru specjalnym frezem oraz przeczyszczeniu całego gniazda szczotką drucianą o właściwym rozmiarze. Na koniec wtrysk smarujemy pastą ceramiczną, która zapobiega zapiekaniu i montujemy wtryskiwacz.
Po takim serwisie, wyciąganie wtryskiwaczy będzie już tylko czystą przyjemnością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:10, 02 Cze 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | Wszelkiego rodzaju "wybijaki" w przypadku Trafica 2.0 DCi (lub 2.0 CDTi - Opel Vivaro) z reguły nie mają żadnych szans... Wtryski przy znacznym przebiegu są niemal zaspawane w głowicy. Potrzebny jest do tego ściągacz hydrauliczny lub ewentualnie wersja śrubowa/ręczna.
Nawet w przypadku urwania wtryskiwacza, urządzenie można rozbudować o elementy, które pozwalają wyciągnąć pozostałą w głowicy część...
Tego typu narzędzia oraz wiele innych można znaleźć na naszej stronie internetowej
Aby zapobiec zapiekaniu wtryskiwaczy (nie tylko w 2.0 DCi) należy legalizować gniazdo wtryskiwacza co 60 tys. km. Polega to na wyciągnięciu wtryskiwacza, usunięciu powstałego nagaru specjalnym frezem oraz przeczyszczeniu całego gniazda szczotką drucianą o właściwym rozmiarze. Na koniec wtrysk smarujemy pastą ceramiczną, która zapobiega zapiekaniu i montujemy wtryskiwacz.
Po takim serwisie, wyciąganie wtryskiwaczy będzie już tylko czystą przyjemnością |
Jeszcze raz odgrzebiesz stary temat i napiszesz swoją reklame w każdym poście taką samą dostaniesz bana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:11, 02 Cze 2012 |
|
|
|