Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
początek wtrysku

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
początek wtrysku
Autor Wiadomość
Gość







Post początek wtrysku
cześć mam pytanie odnośnie disla posiadam megane 1,9 d wolno ssący ichciałbym ustawić początek wtrysku czy musze to zrobić czujnikiem zegarowym lub może lampą stroboskopową do disli myśle że to bez różnicy co wy na to mój samochód po wymianie rozrządu zaczął twardo chodzić ale tak było jak go kupiłem i chce to skorygować na znakach jest ustawiony dobrze co do czujnika zegarowego to i tak nieznam wartośći jakie mają być bo na pompie nic niema i w literaturze też niema może ktoś wie i mi pomoże silnik f8q620 pompa wtryskowa bosh
Sob 22:45, 22 Lis 2008
Gość







Post
który rok
Sob 22:47, 22 Lis 2008
Gość







Post
kołona pompie się przestawia popuszcza się śróbe i specjalnym kluczem wewnętrz
nym przestawia sie koło pompy jesto skąplikowana operacja
Sob 22:50, 22 Lis 2008
Gość







Post
najlepiej na słuch na ciepłym silniku
Sob 22:53, 22 Lis 2008
Gość







Post
rocznik mojego samochodu to 97 co do pierwszej odpowiedzi to czy zrobie to czujnikiem czy lampą tak czy tak musze popuścić tą śrube przy kole pasowym pompy wtryskowej bo pompa nieposiada regulacji na korpusie co do drugie ustawienie na ciepłym silniku to jest niedokładne ponieważ pompa wtryskowa na zimnym silniku pracuje inaczej niż na ciepłym co sądzicie o lampie
Sob 23:11, 22 Lis 2008
Gość







Post
owszem inaczej ale reguluje się tylko na ciepłym silniku czy ten silnik pracuje głośno jak na przyspieszonym zaplonie? bo może sprawdż zawór dawki poliwa na pompie bo może nie dochodzi napięcie albo jest uszkodzony miałem takie przypad
ki
Sob 23:29, 22 Lis 2008
Gość







Post

Nie 12:06, 23 Lis 2008
Gość







Post
moim skromnym zdaniem jest za póżny zapłon dlatego silnik twardo chodzi i dość głośno moc wporządku regulacja na słuch nic nie da bo w tym silniku jest podobno regulacja w stopniach przed gmp i trafienie na słuch to jak igła w stogu siana a co sądzisz o lampie bo widze że ty wszystko wiesz a ja pracuje przy silnikach 20 lat i niewiem wszystkiego bo ciągle sie jeszcze ucze
Wto 22:03, 25 Lis 2008
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
jak twardo chodzi to raczej jest zawczesny zapłon !
a skoro masz 20 letnie doświadczenie to regulacja na słuch niepowinna ci sprawic żadnego problemu !
przeciesz do niedawna to była jedyna mozliwośc ustawiania no nie ?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:04, 26 Lis 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
przypomniało mi sie że tam chyba były dwa rodzaje pasków ze znakami
tznnaczy paski sa identyczne ale znaki na pasku sie różnią , moze masz niewłaściwy pasek ?
ale niejestem pewien tak mi sie jakoś kojarzy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:08, 26 Lis 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
pasek mam właściwy ale mam jeszcze jedno pytanie mam w pompie korektor przyśpieszenia wtrysku taki elektozawór z jednym kablem prądowym może wie ktoś czym on jest sterowany i kiedy ma sie tam znajdować prąd napewno jakimś czujnikiem od temperatury ale jakim oto jest pytanie
Sob 22:26, 29 Lis 2008
Gość







Post
tam ma się znajdować prąd po włączeniu zapłonu ima być całyczas aż dozgaszenia samochodu ponieważ ten zawór w kila sekund po dostaniu napięcia zmniejsza dawkę paliwa jeśli to nie działa tosilnik pracuje bardzo głośno
Nie 18:35, 30 Lis 2008
Gość







Post
można go zdemontowac i podpiąć 12v w kilka sekund ma się wysuną z niego bolec a po odłączeniu prądu ma się schować
Nie 18:37, 30 Lis 2008
Gość







Post
pisałem otym wyzej
Nie 18:38, 30 Lis 2008
Gość







Post
a więc doszłem do pewnych wniosków elektrozawór dawki paliwa po podpięciu na krótko 12v działa aktualnie w przewodzie niema prądu zdemontowałem sterownik i stwierdziłem że nie ma sterowania przekażnika po zwarciu przekażnika pojawił sie prąd ale praca silnika sie nie zmienia czy jest prąd czy nie jest tak samo może wiesz skąd przekażnik dostaje sygnał z jakiegoś czujnika temp lub sterownik jest walnięty grzanie świec i te inne pierdoły działają jak należy podobno po odpięciu kabla ma sie zmienić praca silnika a sie niezmienia spalanie tego pojazdu i moc w normie i jeszcze jedno jak go uruchomie i jade non stop bez wyłanczania silnika to jest oki jak go zgasze i ponownie uruchomie obroty spadają o min 350 po minucie telepajki przelancza coś w pompie i obroty wzrastają do wartości jaka jest ustawiona tak jakby sie coś resetowało
Wto 12:33, 02 Gru 2008
Gość







Post
a jeszcze jedno elektro zawór po podpięciu napięcia sie wysówa a po zdęciu napięcia trzpień lata sobie lużno tak to ma być niewiesz czasem
Wto 12:37, 02 Gru 2008
Gość







Post
PRĄD NA TYM CZUJNIKU POJAWIA SIĘ POWŁĄCZENIU ZAPŁONU ATEN ELEKTROZAWÓR DZIAŁA NA ZASADZIE TEMPERATURY TZN CEWKA W NIM
WYTWARZA TEMPERATURE I BIMETAL KTÓRY WNIM JEST WYSUWA TAKI KRÓTKI BOLEC TRWA TO KILKA SEKUND BOLEC NATOMIAST ZAMYKA ZAWOREK W POMPIE
Wto 21:03, 02 Gru 2008
Gość







Post
TAK MA SIĘ WYSÓWAĆ APO ODPIĘCIU POMAŁU SIĘ CHOWA POWYKRECENIU GO Z POMPY WPOMPIE ZOSTAJE SPRĘZYNKA PRAWDOPODOBNIE ONA GO WSUWA SZYBCIEJ ALE WYDAJE MISIĘ ŻE NIEPOWINIEN LATAC MAM TAKI NA WARSZTACIE JUTRO SPRAWDZE
Wto 21:08, 02 Gru 2008
Gość







Post
CZSEM JEST PROBLEM ŻE ZAMAŁO SIĘ WYSÓWA
Wto 21:10, 02 Gru 2008
Gość







Post
sprawdz i jutro daj mi cynk ale w zasilaniu tego elektrozaworu i tak nie ma prądu chyba sterownik padł
Wto 21:34, 02 Gru 2008
Gość







Post
TZN MOŻE BEZPIECZNIK
Wto 22:11, 02 Gru 2008
Gość







Post
dziś dowiedziałem sie kolejnej nowości że cały kwas to przez czujnik tempwratury dający sygnał do kompa podobno osobny rozdzielony od wskażników i on uznając że silnk jest zimny nieprzełancza dawki paliwa stąd ten brak prądu i zmiana obrotów na ciepłym silniku a co do bezpiecznika może wiesz jak on jest oznaczony na rozpisce na klapce bezpieczników i jeszcze jedno pytanie gdzie jest ten czujnik temperatury
Śro 12:27, 03 Gru 2008
Gość







Post
co do elekrozaworu to podaniu prądu z aku wusunięcie tłoczka następuje natychmiast i przy dłuższym czasie cholernie sie grzeje nie wiem czy tak ma być
Śro 12:32, 03 Gru 2008
Gość







Post
tak ma być
Śro 21:54, 03 Gru 2008
Gość







Post
tzn na tym zaworze wogule niema prądu po włączeniu zapłonu?
Śro 21:55, 03 Gru 2008
Gość







Post
tak na tym zaworze wogule nie ma prądu po włączeniu zapłonu i doszłem do wniosku po sprawdzeiu wszystkich możliwych opcji elektrycznych że walnięty jest sterownik świec żarowych bo wnim znajduje sie przekażnik który załancza elektrozawór po zmostkowaniu przekażnika prąd sie pojawia
Czw 14:48, 04 Gru 2008
Gość







Post
PEWNIE TAK JEST TEGO NIGDY NIE DOCHODZIŁEM A ZAWOREK PO WYSUNIĘCIU NIE POWINIEN LATAC LUŻNO
Czw 20:20, 04 Gru 2008
Gość







Post
dzisiaj podpiołem 2 inne sterowniki i prądu na elektrozaworze dalej niema niewiem już skąd on ma dostać sygnał i kiedy on ma działać i co go faktycznie steruje
Nie 20:18, 07 Gru 2008
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin