Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
POMóżCIE! bmw e34 525tds przerywanie pracy silnika kopcenie

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
POMóżCIE! bmw e34 525tds przerywanie pracy silnika kopcenie
Autor Wiadomość
Gość







Post POMóżCIE! bmw e34 525tds przerywanie pracy silnika kopcenie
Witam. Mój niebywały problem z BMW e34 525tds z roku 1993 to szarpanie pracy silnika, utrata mocy i kopcenie na czarno.
Wszystko byłoby okeej gdyby nie to, że auto od 3 miesięcy stoi u siódmego mechanika z kolei.
U pierwszego mechanika stwierdzono, uszkodzenie wtrysku sterującego. wtrysk został sprawdzony w specjalistycznym warsztacie oraz uszczelniony. usterka nadal występowała.
U drugiego mechanika stwierdzono, uszkodzenie czujnika położenia wału. czujnik jak wyżej został sprawdzony i samochód nadal szwankował.
U trzeciego wszystkie wtryski zostały zdiagnozowane i okazało się, że nie są uszkodzone.
U kolejnego stwierdzono uszkodzenie pompy wtryskowej. pompę zregenerowałem, problem z samochodem mimo wszystko nadal się pojawiał.
Następny mechanik zważywszy na to co już zostało zrobione, polecił mi wymianę całego rozrządu. Kompletny rozrząd wymieniłem, problem nie ustępował.
Następni, kolejno sprawdzali nastawnik oraz całą elektronikę auta.
Ostatni z mechaników podczas regulacji pompy wtryskowej ze zdjętym kolektorem ssącym zauważył, że z drugiego cylindra zostają wypychane spaliny. wymontował głowicę z podejrzeniem jej uszkodzenia. w specjalistycznym warsztacie rozpoznano, iż głowica jest w stanie rewelacyjnym i nic nie wskazuje na jej wadę.

Warto dodać, że gdy auto przerywa i traci moc zaświeca się kontrolka od wtrysków na desce rozdzielczej. co dziwne pojazd na zimnym silniku pracuje dobrze. gdy tylko nabierze odrobinę temperatury zaczyna szwankować.
Bardzo proszę, wypowiedzcie się na ten temat, bo mnie i wszystkim mechanikom w okolicy opadają ręce.

RATUNKU!!!
Czw 12:35, 23 Lip 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz jakie są luzy zaworowe, bo możliwe że na tym cylindrze ich nie ma i przez to nie domyka zaworu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:31, 23 Lip 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Zaczni sam od wyczyszczenie czujnika spalin EPG napisz czy codz troche pomogło.

Gridlock
Ale czy to objawiało by sie szarpaniem?

Na jakich obrotach zaczyna dymic?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:12, 25 Lip 2009 Zobacz profil autora
adamch
Gość






Post aaaa
kolego w tym silniku zawory sa vhydrauliczne jedtnie mozna sprawdzic czy nie jest zapieczony zawur a nie luzy
Nie 22:15, 14 Mar 2010
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja bym sugerował sprawdzenie zaworu EGR, zawór recyrkulacji spalin, może jest otwarty na stałe i będzie z wydechu kopeć i utrata mocy. Jak nie jesteś pewien czy dobrze działa to go po prostu zaślep, tzn dorób po zawór uszczelkę ale bez otworu przelotowego


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:58, 14 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak zapala się wtrysk,to znaczy że wystąpił błąd w układzie elektronicznym i nigdzie nie byłeś żeby podpiąć samochód pod komputer? Czarny dym to mało powietrza może przepływka zabrudzony filtr powietrza zarośnięty sadzami kolektor ssący.Szkoda pieniędzy na takie gdybanie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:18, 15 Mar 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ale EGR możesz sobie zaślepić, też mi na to wypada. Tylko tą uszczeleczkę zrób z blaszki np z puszki po piwie a nie z gumy bo się spali.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:41, 15 Mar 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam.

Temat nieaktualny...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:20, 17 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin