Autor |
Wiadomość |
Gość
|
POMóżCIE! bmw e34 525tds przerywanie pracy silnika kopcenie |
|
Witam. Mój niebywały problem z BMW e34 525tds z roku 1993 to szarpanie pracy silnika, utrata mocy i kopcenie na czarno.
Wszystko byłoby okeej gdyby nie to, że auto od 3 miesięcy stoi u siódmego mechanika z kolei.
U pierwszego mechanika stwierdzono, uszkodzenie wtrysku sterującego. wtrysk został sprawdzony w specjalistycznym warsztacie oraz uszczelniony. usterka nadal występowała.
U drugiego mechanika stwierdzono, uszkodzenie czujnika położenia wału. czujnik jak wyżej został sprawdzony i samochód nadal szwankował.
U trzeciego wszystkie wtryski zostały zdiagnozowane i okazało się, że nie są uszkodzone.
U kolejnego stwierdzono uszkodzenie pompy wtryskowej. pompę zregenerowałem, problem z samochodem mimo wszystko nadal się pojawiał.
Następny mechanik zważywszy na to co już zostało zrobione, polecił mi wymianę całego rozrządu. Kompletny rozrząd wymieniłem, problem nie ustępował.
Następni, kolejno sprawdzali nastawnik oraz całą elektronikę auta.
Ostatni z mechaników podczas regulacji pompy wtryskowej ze zdjętym kolektorem ssącym zauważył, że z drugiego cylindra zostają wypychane spaliny. wymontował głowicę z podejrzeniem jej uszkodzenia. w specjalistycznym warsztacie rozpoznano, iż głowica jest w stanie rewelacyjnym i nic nie wskazuje na jej wadę.
Warto dodać, że gdy auto przerywa i traci moc zaświeca się kontrolka od wtrysków na desce rozdzielczej. co dziwne pojazd na zimnym silniku pracuje dobrze. gdy tylko nabierze odrobinę temperatury zaczyna szwankować.
Bardzo proszę, wypowiedzcie się na ten temat, bo mnie i wszystkim mechanikom w okolicy opadają ręce.
RATUNKU!!!
|
|
Czw 12:35, 23 Lip 2009 |
|
|
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Zobacz jakie są luzy zaworowe, bo możliwe że na tym cylindrze ich nie ma i przez to nie domyka zaworu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:31, 23 Lip 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Zaczni sam od wyczyszczenie czujnika spalin EPG napisz czy codz troche pomogło.
Gridlock
Ale czy to objawiało by sie szarpaniem?
Na jakich obrotach zaczyna dymic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:12, 25 Lip 2009 |
|
|
adamch
Gość
|
aaaa |
|
kolego w tym silniku zawory sa vhydrauliczne jedtnie mozna sprawdzic czy nie jest zapieczony zawur a nie luzy
|
|
Nie 22:15, 14 Mar 2010 |
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Ja bym sugerował sprawdzenie zaworu EGR, zawór recyrkulacji spalin, może jest otwarty na stałe i będzie z wydechu kopeć i utrata mocy. Jak nie jesteś pewien czy dobrze działa to go po prostu zaślep, tzn dorób po zawór uszczelkę ale bez otworu przelotowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:58, 14 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak zapala się wtrysk,to znaczy że wystąpił błąd w układzie elektronicznym i nigdzie nie byłeś żeby podpiąć samochód pod komputer? Czarny dym to mało powietrza może przepływka zabrudzony filtr powietrza zarośnięty sadzami kolektor ssący.Szkoda pieniędzy na takie gdybanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:18, 15 Mar 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ale EGR możesz sobie zaślepić, też mi na to wypada. Tylko tą uszczeleczkę zrób z blaszki np z puszki po piwie a nie z gumy bo się spali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:41, 15 Mar 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Witam.
Temat nieaktualny...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:20, 17 Mar 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|