Autor |
Wiadomość |
Qberter
Nowicjusz

Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stockholm Płeć:
|
|
Renault Trafic 1.9 dci umiera |
|
Witam wszystkich na forum!
Z tym Traficem to jest tak:Odpalic go mozna pompujac gruszke przy filtrze paliwa.Im wieksze obroty pompowanie gruszka zdaje sie byc slabsze,jednak na wolnych obrotach gasnie.Traci moc chociaz obroty sa nawet w miare.A na wolnych obrotach klekocze!
Czy ktos zetknal sie z takim problemem?
Aaaa!Regulator cisnienia jest Ok!A Komputer diagnostyczy nie wykazuje bledow!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:10, 21 Mar 2011 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest 2001? to mu sprawdź pompkę paliwa w zbiorniku bo nie podaje do pompy wysokiego ciśnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:14, 21 Mar 2011 |
|
 |
Qberter
Nowicjusz

Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stockholm Płeć:
|
|
|
|
no niestety to rok 2006 i nie posiada pompki w zbiorniku
Czy moze jakas inna podpowiedz?
Czy sa w nim jakies regulatory przeplywu paliwa ktore moga broic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:13, 21 Mar 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jak nie ma to co podaje paliwo ze zbiornika do pompy wysokiego ciśnienia?? sam piszesz jak pompujesz ręczną to ci pali,to nie jest pompa VP 44 że sama sobie zaciągnie ze zbiornika.Jak chcesz to sprawdź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:29, 21 Mar 2011 |
|
 |
Qberter
Nowicjusz

Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stockholm Płeć:
|
|
|
|
Wlasnie o to chodzi,ze nie mam pojecia jak paliwo jest podawane.Pierwszy raz spotykam sie z takim rozwiazaniem rozkrecilem te w baku i nie ma tam pompy.Pompa wysokiego cisnienia to Bosch 0445 010 075 od zbiornika do filtra paliwa umieszczone jest cos jak by groszka.Naciskajac to(pompujac)mozna uruchomic auto,gdy przestanie sie to robic auto gasnie.Przy wyzszych obrotach nie trzeba pompowac mocno.Nie mam pomyslu na te dolegliwosc.Wymiana pompy wys.cisnienia wiaze sie z wymiana rozrzadu,pompy wodnej a to juz troszke boli jesli mialoby sie okazac niepotrzebnym zabiegiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:24, 21 Mar 2011 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|