Autor |
Wiadomość |
piotrek
Gość
|
silnik isuzu1,7 TDI |
|
Witam, mam prośbę o udostępnienie schematu budowy układu smarowania w silniku Isuzu 1,7 tdi, albo przynajmniej informację gdzie znajduje się zawór ciśnienia oleju.
|
|
Nie 20:51, 11 Lip 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Pompę oleju napędza pasek rozrządu tam musisz szukać,opisz co się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:16, 11 Lip 2010 |
|
|
piotrek
Gość
|
CO SIĘ DZIEJE |
|
Na zimnym silniku po odpaleniu, przez ok 7 sekund świeci się kontrolka ciśnienia oleju, czyli za długo. w tym czasie silnik głośno pracuje.
|
|
Pon 12:17, 12 Lip 2010 |
|
|
YaSIu
Młotkowy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica Płeć:
|
|
Re: silnik isuzu1,7 TDI |
|
| | Witam, mam prośbę o udostępnienie schematu budowy układu smarowania w silniku Isuzu 1,7 tdi, albo przynajmniej informację gdzie znajduje się zawór ciśnienia oleju. |
Mierzyłeś ciśnienie oleju?? Sam zawór ciśnienia oleju znajduje się w samej pompie oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:36, 12 Lip 2010 |
|
|
piotrek
Gość
|
|
|
Na początku ciśnienia w ogóle nie ma, po zgaśnięciu kontrolki jest dobre. Zawór w pompie jest w typowo oplowskich silnikach, a to jest isuzu.
|
|
Wto 0:09, 13 Lip 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
U ciebie jest problem z zassaniem oleju z miski do pompy a że pompa oleju jest u góry w bloku a nie jak u innych w misce oleju.Jak wyciągniesz pompę oleju to pod pompą są dwa oringi i może tu ci coś przepuszcza a składałem teraz silnik do Opel Meriva,albo są tysiące już który to jest rok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:28, 13 Lip 2010 |
|
|
piotrek
Gość
|
|
|
To tam nie ma zaworu regulacji ciśnienia oleju??? To jest rocznik 2001.
|
|
Wto 13:29, 13 Lip 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ja ci nie mówię że tam jest zawór,bo u ciebie zawór ci nic nie da,zawór jest po to żeby całe ciśnienie oleju nie poszło w magistralę bo by rozrywało filtry i inne,tylko idzie pewne ciśnienie a resztę zawór spuszcza z powrotem do miski oleju i tak w kółko.A u ciebie nie może zassać pompa oleju albo słaba wypracowana albo? I przez to pisałem o tych o ringach bo jest dwa otwory jednym zasysa a drugim?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:15, 13 Lip 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Mam ten silnik w oplu i problem gaśnięcia kontrolki oleju też mam, u mnie nie trwa to aż 7 sekund i nie wydaje żadnego dźwięku innego. Zdejmowałem michę i sprawdzałem czy czasem smok nie jest zapchany albo oringi nie wywalone ale wszystko było ok, za kilka miesięcy go sprzedaje więc bagatelizuje temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:03, 13 Lip 2010 |
|
|
piotrek
Gość
|
|
|
Roman59, ja wiem do czego służy zawór - chciałem tylko się dowiedzieć gdzie on się znajduje, żeby sprawdzić czy nie jest zacięty.
|
|
Wto 22:59, 13 Lip 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|