Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Skoda Octavia 1.9 TDI 00r

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Skoda Octavia 1.9 TDI 00r
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post Skoda Octavia 1.9 TDI 00r
Klient wrócił i mówi że moc mu się traci . Więc podpinam pod kompa i przeładowanie turbo wychodzi (podciśnieniowa n75 dobra ) więc generalnie turbo nowe mu zaproponowałem zgodził się . właśnie wyjąłem stare turbo i luz na wirniku jest bardzo duży do tego łopatki od piasku powycierane .

Teraz pytanie jak wymienię turbo powinno być normalnie auto żyć ?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:41, 14 Mar 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A jaki jest luz? wzdłużny czy poprzeczny jak patrzysz bokiem na turbinę, w sensie jak chwycisz za wirnik to ma luz na boki a wzdłuż nie? Bo generalnie turbiny muszą mieć luz a wzdłużnego nie mogą.
Wydaje mi się że trochę pochopnie chcesz wymienić te turbo.
Opisz w jakich sytuacjach auto traci moc.
Po Twoim poście wnioskuje że nie ma błędów?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:56, 14 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Błąd przeładowania turbo jest .
Luz jest na boki bardzo duży zresztą tam gdzie zawsze kupuję turbo tam też regenerują to chłop powiedział że dużo za dużo jest i się to może rozlecieć . Wirnik jest też od wyszczerbiony trochę bo filtra powietrza nikt długo nie zmieniał .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:05, 14 Mar 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nie no skoro gość od turbin ją oglądał to z czystym sumieniem możesz ją wymienić


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:11, 14 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
poza tym zapomniałem dopisać że wole ją klientowi wymienić niż później silnik remontować jak wirnik się rozleci i poleci do komory spalania co wiadomo czym się kończy .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:22, 14 Mar 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź sobię też drożności rurki smarującej turbo. Czasem przez nią lubią być nowe problemy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:22, 14 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
tzn przekręcić silnikiem ?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:02, 14 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
a chcesz to potem sprzątać?? Niby mozna cos podstawić, ale lepiej chyba wykrecić tą rure i inaczej sprawdzić. Co do turbiny mechaniczne uszkodzenie - pewnie ze do wymiany nie ma zmiłuj, ale przeładowanie moze być zwiazane z innymi rzeczami. Jesteś pewien ze N75 odcina? Sztanga pracuje?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 1:30, 15 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
N75 dobry . Zobaczę jak jutro wsadzę nowe turbo .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:35, 15 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
tylko nie zapomnij wymienić oleju i filtra.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:34, 15 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Wymieniłem 4 dni temu .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:52, 15 Mar 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin