Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Vectra B nie odpala po wymianie silnika

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Vectra B nie odpala po wymianie silnika
Autor Wiadomość
Damian 90
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Vectra B nie odpala po wymianie silnika
Witam, mam problem tego typu że vectra po wymianie silnika nie odpala. Jest to 2.0 Dti. Nowy silnik był bez pompy wtryskowej. rozrząd jest ustawiony na znaki,układ paliwowy odpowietrzony, na plaku zapala ale po odjęciu plaka gaśnie. przy odpalaniu kopci. Proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:04, 05 Lip 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Jakieś błędy ?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:39, 05 Lip 2012 Zobacz profil autora
Damian 90
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Niestety jeszcze nie zdiagnozowałem,można jakoś upewnić się że pompa jest dobra? poprzedni silnik odpalał na niej bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:09, 05 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak zapalał tamten silnik to ten też musi zapalać bez problemów jak dobrze jest ustawiony rozrząd i pompa wtryskowa.Wtryski zmienione czy były w silniku?.Nie odkręcałeś czasem tej dużej nakrętki przy pompie?


Post został pochwalony 1 raz
Czw 19:31, 05 Lip 2012 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
A może czujnik położenia wału? Może immo padło? Warto sprawdzić. Smile


Post został pochwalony 1 raz
Czw 21:17, 05 Lip 2012 Zobacz profil autora
Damian 90
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
czujnik położenia wału przekręciłem od poprzedniego silnika bo też o tym pomyślałem, jeżeli chodzi o pompę to odkręcałem tą dużą nakrętkę bo myślałem że też trzeba ale jak rozrząd był zablokowany a wtryskiwacze zostały stare te które były w nowym silniku, a imobiliser tez tak od przełożenia silnika raczej by nie padł, a jak to sprawdzić? i czy da się wrócić do poprzednieg położenia jeżeli pompa się przestawiła?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Damian 90 dnia Czw 22:00, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Czw 21:53, 05 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak ci się pompa zruszyła na tej piaście to tylko możesz ustawić na stole lub wyciągać i szukać starego miejsca może znajdziesz zaciemnione miejsce na piaście od rowka od klina bo tam nie ma klina.Wtedy przeniesiesz znaki rysikiem na zewnątrz i może uda ci się dojść ładu.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:11, 06 Lip 2012 Zobacz profil autora
Damian 90
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wyjąłem tą pompę i jakoś nie widać żeby się przestawiła ale na wszelki wypadek oddam ją do sprawdzenia specjaliście to byćmoże sprawdzi czy dobre ciśnienie wytwarza bo za dużo z tym pracy żeby 10 razy wyciągać i może spróbuje przełożyć wtryski z poprzedniego silnika. Da się wyciągnąć wtryski w tej Vectrze bez ściągacza?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:59, 06 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak nie będą zapieczone to powinny wyjść,tylko sprawdź o ringi czy jeszcze będą się nadawały do zamontowania ale jak ci dobrze wyjdą wtryski to nie będziesz ich nawet ściągał.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:47, 07 Lip 2012 Zobacz profil autora
Damian 90
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli chodzi o wałek rozrządu to jeżeli mam zablokowany silnik na znakach to na 1 cylindrze krzywki mają być uniesione do góry tak?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:45, 12 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak i na końcu wałka masz do blokowania i pompę wtryskową też.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:45, 12 Lip 2012 Zobacz profil autora
Damian 90
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Tu był problem ustawiłem krzywki do dołu i dlatego silnik pracował tylko na plaku. teraz ustawiłem rozrząd jak powinno być i samochód zapala od strzału tylko że kopci,dodam że mam turbo po regeneracji. silnik dopiero dziś odpalił więc po rozgrzaniu może coś się zmieni. Jakieś propozycje skąd dym? jasny siwy jak wkręca się turbo to robi się ciemniejszy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:52, 12 Lip 2012 Zobacz profil autora
Damian 90
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Z vectrą jest już wszystko ok. silnik się rozgrzał i przestał dymić więc to musiały być pozostałości plaka. Dziękuje wszystkim za pomoc a szczególnie Romanowi 59 który miał do mnie dużo cierpliwości Wink


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:59, 12 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolektor ssący czyściłeś? jest nie raz zawalony i nie dostaje powietrza dużo syfu na klapkach zawirowań i nie wiadomo w jakim stanie był silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:04, 12 Lip 2012 Zobacz profil autora
Damian 90
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
tak czyściłem i założone są nowe uszczelki pod kolektor
już jest wszytko ok


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:00, 13 Lip 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin