Autor |
Wiadomość |
Damian 90
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Vectra B nie odpala po wymianie silnika |
|
Witam, mam problem tego typu że vectra po wymianie silnika nie odpala. Jest to 2.0 Dti. Nowy silnik był bez pompy wtryskowej. rozrząd jest ustawiony na znaki,układ paliwowy odpowietrzony, na plaku zapala ale po odjęciu plaka gaśnie. przy odpalaniu kopci. Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:04, 05 Lip 2012 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Jakieś błędy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:39, 05 Lip 2012 |
|
|
Damian 90
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Niestety jeszcze nie zdiagnozowałem,można jakoś upewnić się że pompa jest dobra? poprzedni silnik odpalał na niej bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:09, 05 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak zapalał tamten silnik to ten też musi zapalać bez problemów jak dobrze jest ustawiony rozrząd i pompa wtryskowa.Wtryski zmienione czy były w silniku?.Nie odkręcałeś czasem tej dużej nakrętki przy pompie?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 19:31, 05 Lip 2012 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
A może czujnik położenia wału? Może immo padło? Warto sprawdzić.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 21:17, 05 Lip 2012 |
|
|
Damian 90
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
czujnik położenia wału przekręciłem od poprzedniego silnika bo też o tym pomyślałem, jeżeli chodzi o pompę to odkręcałem tą dużą nakrętkę bo myślałem że też trzeba ale jak rozrząd był zablokowany a wtryskiwacze zostały stare te które były w nowym silniku, a imobiliser tez tak od przełożenia silnika raczej by nie padł, a jak to sprawdzić? i czy da się wrócić do poprzednieg położenia jeżeli pompa się przestawiła?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian 90 dnia Czw 22:00, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 21:53, 05 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak ci się pompa zruszyła na tej piaście to tylko możesz ustawić na stole lub wyciągać i szukać starego miejsca może znajdziesz zaciemnione miejsce na piaście od rowka od klina bo tam nie ma klina.Wtedy przeniesiesz znaki rysikiem na zewnątrz i może uda ci się dojść ładu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:11, 06 Lip 2012 |
|
|
Damian 90
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Wyjąłem tą pompę i jakoś nie widać żeby się przestawiła ale na wszelki wypadek oddam ją do sprawdzenia specjaliście to byćmoże sprawdzi czy dobre ciśnienie wytwarza bo za dużo z tym pracy żeby 10 razy wyciągać i może spróbuje przełożyć wtryski z poprzedniego silnika. Da się wyciągnąć wtryski w tej Vectrze bez ściągacza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:59, 06 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak nie będą zapieczone to powinny wyjść,tylko sprawdź o ringi czy jeszcze będą się nadawały do zamontowania ale jak ci dobrze wyjdą wtryski to nie będziesz ich nawet ściągał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 8:47, 07 Lip 2012 |
|
|
Damian 90
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Jeżeli chodzi o wałek rozrządu to jeżeli mam zablokowany silnik na znakach to na 1 cylindrze krzywki mają być uniesione do góry tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:45, 12 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tak i na końcu wałka masz do blokowania i pompę wtryskową też.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:45, 12 Lip 2012 |
|
|
Damian 90
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Tu był problem ustawiłem krzywki do dołu i dlatego silnik pracował tylko na plaku. teraz ustawiłem rozrząd jak powinno być i samochód zapala od strzału tylko że kopci,dodam że mam turbo po regeneracji. silnik dopiero dziś odpalił więc po rozgrzaniu może coś się zmieni. Jakieś propozycje skąd dym? jasny siwy jak wkręca się turbo to robi się ciemniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:52, 12 Lip 2012 |
|
|
Damian 90
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Z vectrą jest już wszystko ok. silnik się rozgrzał i przestał dymić więc to musiały być pozostałości plaka. Dziękuje wszystkim za pomoc a szczególnie Romanowi 59 który miał do mnie dużo cierpliwości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:59, 12 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Kolektor ssący czyściłeś? jest nie raz zawalony i nie dostaje powietrza dużo syfu na klapkach zawirowań i nie wiadomo w jakim stanie był silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:04, 12 Lip 2012 |
|
|
Damian 90
Nowicjusz
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
tak czyściłem i założone są nowe uszczelki pod kolektor
już jest wszytko ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:00, 13 Lip 2012 |
|
|
|