Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Vito 3.0 bierze olej, nie dymi

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Vito 3.0 bierze olej, nie dymi
Autor Wiadomość
gosia
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Vito 3.0 bierze olej, nie dymi
Witam,
mam pytanie co moze byc przyczyna tego, ze silnik w vito 3.0 nagle zaczal brac olej. Normalnie dolewac trzeba bylo po przejechaniu 20000 km, teraz nagle trzeba dolewac co 1000 km.
Nie dymi, pracuje rownomiernie.
Prosze o porade
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:02, 23 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Silnik suchy ? proponuję umyć silnik i pojeździć i zobaczyć czy się nie poci .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:49, 23 Wrz 2012 Zobacz profil autora
gosia
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
silnik suchy. Gdyby cos bylo powaznego, to powinien dawac jakies oznaki w pracy silnika, tak sadze, a pracuje rownomiernie.
Dzieki juz sie zaczynam martwic

Poza tym jakby sie cos dzialo w silniku to powinno zuzycie oleju wzrastac wolniej, a nie bez dolewki 20000 i nagle do 1000 1l, zgadza sie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gosia dnia Nie 17:00, 23 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie 16:54, 23 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie bo np jak pierścień olejowy poszedł to od razu będzie widać znaczny apetyt na olej . Czy silnik jest suchy również z dołu ? Podłączysz pod kompa i zobacz może coś wyjdzie .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:33, 23 Wrz 2012 Zobacz profil autora
gosia
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
wlalismy uszczelniacz i po przejechaniu 1000 km znowu zawowal o olej.

Jest suchy, jednak dymi z korka wlewu oleju jak go otworze i z rury tez troche dymi na czarno. To juz cos mowi?

Dzis jade znowu na komputer, moze cos wyjdzie.

Dzieki za pomoc, co wiecej glow to nie jedna Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:25, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Albo pierścienie albo uszczelniacze .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:42, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
gosia napisał:
wlalismy uszczelniacz i po przejechaniu 1000 km znowu zawowal o olej.

Jest suchy, jednak dymi z korka wlewu oleju jak go otworze i z rury tez troche dymi na czarno. To juz cos mowi?

Dzis jade znowu na komputer, moze cos wyjdzie.

Dzieki za pomoc, co wiecej glow to nie jedna Smile


Co ma komp z olejem? przeciez on ci go nie pali:)

dym z korka wlewu nic nie oznacza bo jest różnica temperatur i moze dymić na biało. Po pierwsze mierzymy ciśnienie po 2 sprawdzamy turbo. Uszczelniacze jak bedą padnięte to przy odpaleniu bedzie kopcił i po przegazówce jak obroty bedą spadać.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:51, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
rozłącz wąż od turbiny przy chłodnicy i zobacz czy poleci olej


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:02, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
gosia
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sprawdzili kompresje na komputerze w porzadku, turbina tez ok, nie dymi, a olej znika...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:36, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Kompresji nie da się sprawdzić na komputerze bo nie ma czujników w silniku od tego . Ja bym podejrzewał albo pierścienie albo turbo ale to musi dymić coś z tym olejem się musi dziać chyba że to skrzyni biegów się dostaje .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:22, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
gosia
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Siedze i mysle, nie dymi. Jutro od nowa sprawdzanie... juz wlasciwie nie wiadomo co sprawdzic, zanim sie rozbierze silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:30, 25 Wrz 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Jedź na przegląd niech zrobią test emisji spalin kosztuje chyba 10zł i wszystko będzie jasne .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 1:45, 26 Wrz 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdź kompresje takie to trudne jak twierdzą że sprawdzili niby komputerem co jest nie możliwe to ile było jak już sprawdzisz kompresje to będzie wiadomo bo co ci da że rozbierzesz silnik


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:05, 26 Wrz 2012 Zobacz profil autora
gosia
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Witam ponownie, teraz mi sie wylacza turbina. Czyzby to byla turbina?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:01, 28 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wpisz w Google"notlauf "i poczytasz sobie o turbinie co do brania oleju to więcej danych ile jeździłaś na oleju od wymiany do wymiany,ile nakręcone na liczniku i jak długo go użytkujesz czy dopiero kupiony w Francji który to rok.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:46, 28 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin