Autor |
Wiadomość |
rawracer
Fachura

Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
vw,audi nowe diesele |
|
Witam.
czesto zadarzaja mi sie przypadki w/w marek aut z silnikami diesela powyzej roku 2010 z przypadloscia spadku mocy.
Auto wchodzi w tryb awaryjny i odlacza turbine a obroty dochodza wtedy przewaznie do 2400.
Zawsze miga kontrolka swiec zarowych a po odlaczeniu akumulatora zawsze po podlaczeniu pojawia sie na desce rozdzielczej znaczek kierownicy i kontroli trakcji.
zawsze posprawdza sie podcisnienia,przewody etc.
Czy jest jakis sposob na przywrocenie auta w normalny tryb?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 6:46, 29 Lip 2014 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To nie ma reguły czy nowy czy stary tak się dzieje jeszcze w nowszych dochodzi jeszcze DPF a nie ma go gdzie wypalać jak jest większość jazdy po mieście.Odpinanie akumulatora nic nie daje,jak wpada w tryb awaryjny to podłącz pod komputer.To ESP gaśnie teraz czy się świeci.
ESP
Electronic Stability Program
System aktywnej kontroli dynamiki jazdy
Elektroniczny system sterujący pracą układu hamulcowego, zabezpieczający przed wpadnięciem w boczny poślizg lub zarzuceniem tyłu albo przodu samochodu. W odróżnieniu od ABS i ASR, kontrolujących poślizgi we wzdłużnej osi pojazdu, system ESP działa również przy bocznych poślizgach samochodu. W samochodzie zamontowane są m.in. czujniki skrętu kierownicy, przyspieszenia poprzecznego, przyspieszenia kątowego i ciśnienia w układzie hamulcowym. W zależności od kierunku poślizgu hamowane są odpowiednie kota, aby pojazd wrócił na poprzedni tor ruchu. Dodatkowo kontrolowany jest moment obrotowy silnika. System jest stosowany w samochodach Audi Mercedes.
ASR
Automatic Stability Regulation
Automatyczna regulacja stabilności jazdy
System elektroniczny zapobiegający poślizgowi kół napędowych w trakcie ruszania, przyspieszania, a także podczas jazdy na zakrętach oraz po niejednorodnych nawierzchniach. W sytuacji, gdy następuje poślizg któregokolwiek z kół, uruchomiony zostaje system, który może indywidualnie go przyhamować. Możliwe jest zmniejszenie momentu obrotowego silnika (odcięcie paliwa, zmiana dawki paliwa). Niektóre układy mogą również blokować mechanizm różnicowy lub zmieniać rozdział momentu napędowego na prawą i lewą półoś. Umożliwia to ruszanie samochodem z maksymalnym przyspieszeniem, zapewnia stabilną jazdę przy zmiennych warunkach drogowych, a także chroni opony przed nadmiernym zużyciem. Najczęściej układy te są montowane wraz z układem ABS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:02, 29 Lip 2014 |
|
 |
rawracer
Fachura

Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
dpf'y daja rowno popalic posiadoacza takich aut....
Pisze akurat o naprawie na drodze nie warszatowej gdzie mozliwosci jak wiadomo sa wieksze.
Wgralem nowy soft dzis do skanera ,bo w vag5053 nie laczy mi z autami powyzej 2008 roku...bedzie okazja to zobacze czy te inne protokuly,ktore w nowym sofcie sa polacza sie z nowszymi modelami.
Dosc czesto zdarza sie ta usterka wlasnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:37, 29 Lip 2014 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|