Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW SHARAN 1.9 TDI AUY 115KM NIE WKRECA SIE NA OBROTY

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW SHARAN 1.9 TDI AUY 115KM NIE WKRECA SIE NA OBROTY
Autor Wiadomość
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post VW SHARAN 1.9 TDI AUY 115KM NIE WKRECA SIE NA OBROTY
Witam
Auto jak w temacie. Wkreca sie max do 2000 obr\min, raz udalo mi sie go wkrecic do 3000 trzymajac dlugo pedal gazu. brak bledow.
EGR sprawdzony, nawet jest caly czas zamkniety bo membrana w zaworze dziorawa i sie nie otwiera. wydech sprawdzony. wtryski maja max 0.38mg\h. jedyne co mnie zastanawia to popychacze bo na pierwszym cylindrze na zaworze wydechowym popychacz po lekkim nacisnieciu mozna wcisnac go wiecej niz polowe ale to jest tylko jeden cylinder i powinien sie wkecc.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:18, 21 Lip 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Po odpaleniu dźwignia turbo idzie na ful? podciśnienia szczelne? chyba nie bo dziurawa membrana przy EGR.Po przekroczeniu 2000 przechodzi w tryb awaryjny i po ponownym uruchomieniu idzie ale tylko do 2000.Popychacz ok najwyżej będzie stukał przy odpaleniu,paliwo te 0.38 mg/cykl to jest na plusie czy któryś na minusie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:12, 21 Lip 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdz czy dzwignia od turbo idzie do góry przy odpaleni. W sumie wywaliło by bląd o przeładowaniu. Uszkodzenie mechaniczne jakie są róznice na pompkach? Wałek nie jest wytarty, popychacze? Rozrząd brałeś na blokady? olej nie cieknie z simeringu na wle od strony skrzyni? Który rok auta? Robiłeś logi?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:32, 21 Lip 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dzwignia idzie do gory. pompki na 1 i 2 cylindrze do 0.38mg na plusie na 3 0.50mg na minusie i 4 cylinder do 0.40mg na minusie. rozrzad sprawdzony bez blokad ale pali na dotyk. dzisiaj wyskoczyl mi jeden blad :
- 17672 ZAWOR POMPY WTRYSKOWEJ CYLINDER 2 PRZEKROCZONY LIMIT. NIECIAGLY


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:40, 22 Lip 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
17672/P1264 - PD wtryskiwacza Jednostka: Cylinder 2 (N241): przekroczony zakres
Nie raz starczy ściągnąć przewody z pompo wtrysku i działa nie ma dobrego przejścia rezystencji.
Najgorzej jest z pompo wtryskami które są na minusie,ale jak pali.Sprawdź synchronizację czujników a to jest nic innego jak poprawne ustawienie rozrządu najlepiej jest jak jest 0 ale plus minus 1-2 nie jest jeszcze tragicznie.
Na kanale 18 - powinien być status pompo-wtryskiwaczy. 0 - jest O.K. natomiast każda inna liczba oznacza uszkodzenie pompo-wtryskiwacza, przerwę w ciągłości obwodu, braki paliwa, powietrze w układzie paliwowym.
Sprawdz jeszcze kanał 013 który pokazuje korekcje czyli ustawienie popek, wartość wyrażana w mg powinna być równa 0 jak jest + - 1,5 mg/cykl może być.
Sprawdz bipy na kanale 023 na wolnych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:53, 22 Lip 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
autko zaczelo smigac.
przyczyna byla zla synchronizacja czujnikow. zrobilem na 0.00 czasem wskoczy 0.55, jeszcze tylko przeplywka do wymiany bo taki blad teraz wyskakuje i po odpaleniu nie wkrec sie odrzu tylko jak dodam gazu puscze pedal gazu zlapie bla przeplywomierza i wtedy wkreca sie tak jak powinien.
Dziekuje koleg za porady pomogly duzo.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:55, 22 Lip 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Prze pływkę spróbuj delikatnie przemyć filtr powietrza czysty? jak silnik pracuje to uważaj żeby przez prze pływkę przechodziło powietrze a jak nie to wypnij przewód.Wypnij przewód od prze pływki i zobacz co się będzie działo czy są takie same objawy,jak gorzej to prze pływka dobra.Podaj kod tego błędu interpretacja tego błędu może być rożna.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:24, 22 Lip 2014 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Filtr powietrza byl masakra az go wessalo do srodka.
bledy jakie sa tera to
16955- czujnik pedalu hamulca
16485- nieprawidlowy sygnal przeplywomierza.
jak odepne przeplywke auto szybciej sie wkreca na obroty, jest lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:26, 23 Lip 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin