Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vw sharan brak mocy

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vw sharan brak mocy
Autor Wiadomość
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post vw sharan brak mocy
vw sharan 1.9 tdi kod sil. AHU rok 98 auto zostało przywiezione z niemiec ze zdjętą głowicą , uszkodzone byłu cztery popychacze hydrauliczne (przebite na wylot dziwne)
Głowica zregenowana i zamontowana silnik pracuje ładnie ale jest słaby nieda sie jechać , na drygim biegu staje z braku mocy na postoju słabo sie wkręca na obroty ale kultura pracy silnika jest dobra .
sprawdziłem --
---katalizator jest drożny
---błędów w komputerze niema
---elektryk twierdzi że komputer jest sprawny
----wymieniłem pompe wtryskowa z osprzetem bez zmian
---turbina niby sprawna chociasz wydaje mi sie że słabiej bije niż powinna
zastanawiam sie nad przepływomieżem chociasz elektryk twierdzi że jest sprawny ale niechciałbym wyżucić w błoto 5 stuwek
zgłupiałem już i niewiem co robić zaczarowane auto
jeśli ktoś miał podobny problem prosze o podpowiedz czego szukać


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:56, 15 Mar 2008 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Witam,spróbuj delikatnie przeczyścić pędzelkiem przepływkę,ale bardzo ostrożnie,miałem podobny problem w VW i autko odżyło.pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:38, 16 Mar 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
przepłukałem rozcienczalnikiem i sprężonym powietrzem bez rezultatu


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:45, 16 Mar 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jeżeli rozrząd (zapłon) jest OK. to zostaje przepływka
Nie 23:01, 16 Mar 2008
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
rozrząd sprawdzałem dwa razy pozatym tu jest bardzo prosty układ , co dziwne z rurki wydechowej zero dymku kultura pracy silnika bardzo ładna tylko brak tej mocy i wkrecania sie na obroty .
elektryk twierdzi że przepływka jest sprawna i rozklada ręce ja twierdze że mechanicznie jest sprawny i też rozkładam ręce , zastanawiam sie co mogłem pominąć co może jeszcze mieć wpływ na taki stan żeczy . DAJCIE JAKIES POMYSŁY NAWET TE MAŁOPRAWDOPODOBNE

jutro doleje świerzego paliwka może jakieś trefne


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:37, 16 Mar 2008 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Kolego Leszku,nie przemywa się przepływki rozcieńczalnikiem bo można będzie zaraz ją wymienić na nową,tylko pędzelkiem i to delikatnie.Wiem coś o tym bo właśnie w taki sposób robiąc musiałem kupić już nową i poleciało z kieszeni parę groszy.pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:23, 17 Mar 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
jaki masz początek wtrysku?
Pią 22:03, 21 Mar 2008
Gość







Post
Stawiam na przepływkę miałem tak w T-4 komputer czysty a jak zmieniłem przepływkę to dostał skrzydeł ale możesz sprawdzić jezscze zawór zwrotny na tyrbinie.
Pią 23:09, 21 Mar 2008
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
auto oddałem do elektryka niech sie męczy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:24, 21 Mar 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
po wymianie wtrysków auto chodzi jak żyleta (niemieckie biopaliwo)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:38, 01 Cze 2008 Zobacz profil autora
Sebastian
Gość






Post sharan
Witam
MIAŁEM TEN SAM PROBLEM, ALE NA SZCZĘŚCIE MAM BRATA MECHANIKA. NA DWÓJCE POD GÓRĘ SAM STAWAŁ, NA JEDYNCE Z LEDWOŚCIĄ WSZEDŁ. WINA TURBINY. ŁATWO TO SPRAWDZIĆ, TYLKO TRZEBA KANAŁU. PRZY WŁĄCZONYM SILNIKU ZCIĄGNĄĆ PRZEWÓD PODCIŚNIENIOWY PRZY MEMBRANIE Z TURBINY I SPRAWDZIĆ CZY SIĘ OTWIERA I ZAMYKA DO KOŃCA, LUB SĄ PODCIŚNIENIA ZAMIESZANE NA ZAWORKACH. NIESTETY, PRZY TYCH SILNIKACH WYSTARCZY, ŻE SIĘ JEDNO PODCIŚNIENIE ŹLE WEPNIE I LIPA, MOC STRACONA, POWODZENIA
Sob 1:43, 07 Lut 2009
Gość







Post
kolega leszek280 nie napisał jaką moc ma jego sharan. W wersji Mk1 może mieć 90ps (zwykła turbina) nie ma sterowania podciśnienia a przyczyną notlaufa może być gumowy wężyk, który łączy komputer z rura prowadzącą do intercoolera. Jak ma 110 ps to standardem są zapieczone kierownice, przez tzw PSJ.

Pytanie do Leszka, ile dałeś za wrtyski? no i nówki czy używane?
Sob 15:41, 14 Lut 2009
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
leszek280 napisał:
po wymianie wtrysków auto chodzi jak żyleta (niemieckie biopaliwo)

kolega viper nieczyta dokładnie
wyjasniłem co było przyczyą


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:47, 14 Lut 2009 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
można zamknąc temat


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:48, 14 Lut 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Zamykam!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:43, 14 Lut 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin