Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Xsara cięzko pali 2.0 HDI

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Xsara cięzko pali 2.0 HDI
Autor Wiadomość
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Xsara cięzko pali 2.0 HDI
Pany, mam Xsare chyba 2001, silnik 2.0HDI 90km chyba RHY . Cięzko pali długo trzeba kręcic. Jest błąd P0110 - Usterka trwała, Sygnał temperatury powietrza dolotowego. wartość CAN niedopuszczalna. Przepływka podmieniona i dalej to samo. Wiązka z grubsza ok, Jakieś sugestie?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:53, 28 Gru 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
czujnik powinnien być gdzieś w dolocie i to nie jestest przepływka


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:39, 29 Gru 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Dodam że jest 2 pinowy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:48, 29 Gru 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ale on juz jest w doładowanym przewodzie? tzn za turbiną mierzy temperature?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:21, 29 Gru 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak powinien być w przewodzie dolotowym za turbem. Powinien tam tez być czujnik doładowania.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:42, 29 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
P0110 - Temperatura powietrza zasysanego,obwód elektryczny niewłaściwe działanie.
Według Tolerance data czujnik temperatury zasysanego powietrza jest w prze pływce.A błąd prze pływki to jest P0100 musisz szukać w przewodach.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:02, 30 Gru 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kurde nie mam auta zeby na spokojnie dłubnąc bo klijent cały czas jeździ i tak z doskoku. Tak czy inaczej zerknę za tym czujnikiem czy go faktycznie niema na dolocie. Roman sugerujesz uszkodzoną instalacje? Brak przejscia gdzies na przewodzie lub wtyczce?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:10, 30 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie raz lubi się ułamać przy samej wtyczce ale jak zapali to normalnie jeździ czy coś się dzieje.Bo na tym błędzie to powinien palić tylko dalsza jazda to może przydymiać i mieć coś z mocą.Ja to bym sprawdził ale wtryski na przelew może któryś nie trzymać jest trudno pompie nabić ciśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:12, 30 Gru 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Właśnie o to chodzi, ze jak odpali to normalnie lata, ma moc, spalanie w normie, nie dymi wszystko w normie. Korekty wyglądają w miare ok, ale na menzurkach nie sprawdzałem.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:35, 30 Gru 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
błąd błędem ale wina może być gdzie indziej. po walkach z xantią już to wiem Very Happy sprawdź ciśnienie paliwa, czy pompka paliwowa daje paliwo pod dobrym ciśnieniem, troche za słabe i możesz kręcić sobie. albo sprawdź czy przewody na wtryskiwaczach są dobrze dokręcone.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:46, 30 Gru 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin