Autor |
Wiadomość |
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Xsara cięzko pali 2.0 HDI |
|
Pany, mam Xsare chyba 2001, silnik 2.0HDI 90km chyba RHY . Cięzko pali długo trzeba kręcic. Jest błąd P0110 - Usterka trwała, Sygnał temperatury powietrza dolotowego. wartość CAN niedopuszczalna. Przepływka podmieniona i dalej to samo. Wiązka z grubsza ok, Jakieś sugestie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:53, 28 Gru 2012 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
czujnik powinnien być gdzieś w dolocie i to nie jestest przepływka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:39, 29 Gru 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Dodam że jest 2 pinowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:48, 29 Gru 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ale on juz jest w doładowanym przewodzie? tzn za turbiną mierzy temperature?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:21, 29 Gru 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Tak powinien być w przewodzie dolotowym za turbem. Powinien tam tez być czujnik doładowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:42, 29 Gru 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
P0110 - Temperatura powietrza zasysanego,obwód elektryczny niewłaściwe działanie.
Według Tolerance data czujnik temperatury zasysanego powietrza jest w prze pływce.A błąd prze pływki to jest P0100 musisz szukać w przewodach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:02, 30 Gru 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Kurde nie mam auta zeby na spokojnie dłubnąc bo klijent cały czas jeździ i tak z doskoku. Tak czy inaczej zerknę za tym czujnikiem czy go faktycznie niema na dolocie. Roman sugerujesz uszkodzoną instalacje? Brak przejscia gdzies na przewodzie lub wtyczce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:10, 30 Gru 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie raz lubi się ułamać przy samej wtyczce ale jak zapali to normalnie jeździ czy coś się dzieje.Bo na tym błędzie to powinien palić tylko dalsza jazda to może przydymiać i mieć coś z mocą.Ja to bym sprawdził ale wtryski na przelew może któryś nie trzymać jest trudno pompie nabić ciśnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:12, 30 Gru 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Właśnie o to chodzi, ze jak odpali to normalnie lata, ma moc, spalanie w normie, nie dymi wszystko w normie. Korekty wyglądają w miare ok, ale na menzurkach nie sprawdzałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:35, 30 Gru 2012 |
|
|
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorze Płeć:
|
|
|
|
błąd błędem ale wina może być gdzie indziej. po walkach z xantią już to wiem sprawdź ciśnienie paliwa, czy pompka paliwowa daje paliwo pod dobrym ciśnieniem, troche za słabe i możesz kręcić sobie. albo sprawdź czy przewody na wtryskiwaczach są dobrze dokręcone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:46, 30 Gru 2012 |
|
|
|