Autor |
Wiadomość |
Gość
|
jak wyszarpać wtryski vivaro 2.0 cdti |
|
Witam, mam problem z wymianą wtrysków w Vivaro 2.0 cdti 2007 rok 115KM.
Były juz moczone w kilku płynach, baba i prasa nie dały rady wyciągnąć.
Jakieś propozycje?
|
|
Pon 23:55, 19 Kwi 2010 |
|
|
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
jak prasa nie dała rady
może za słaba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 0:14, 20 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
Wtryski |
|
Nie znam dokładnych parametrów prasy,ale z pewnością daje rade, poszły już wszelkie odrdzewiacze i coca cole, wybijak nie dał rady, ciekły azot do zmrazania tez nic, teraz chcą palnikiem je potraktować, a jak to nic nie da to bedą zrzucać głowice i próbować od dołu,chociaż tego chciałem uniknąć
|
|
Pią 19:18, 23 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Nie wiem co to jest baba ale młotkiem odśrodkowym spróbuj. A jak Ty to robiłeś prasą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:11, 25 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
No własnie potocznie wybijak, młotek odśrodkowy to baba.
Z prasą było trochę zabawy bo trzeba było zaprzeć o coś, zresztą nie ja to robię tylko serwis, ale rozkładają ręce b o walczą już tydzień i dalej dwa siedzą i wyjść nie chcą, tuleje już chyba puściły a gdzieś głębiej dalej musi być zapieczony bo za cholerę nie można wyjąć. Ciężka sprawa
|
|
Nie 13:36, 25 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No np w starych volvach F10 i F12 to wtryski były w takich specjalnych stożkach z mosiądzu i jak ktoś z niewiedzy bądź głupoty dokręcił niewłaściwym momentem to wyszarpać wtrysk była masakra jak nie wiem...
Serwis jest serwis, poradzą sobie, kwestia jak zaboli to Twój portfel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:18, 25 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
Koszty |
|
Dokładnie, kwestia funduszy tez jest ważna, gdyby nie to to juz dawno zrzuciliby głowice i po sprawie,
W tym wypadku wtryski są na wcisk wiec złe dokręcenie nie wchodzi w gre, poza tym jeszcze nie były ruszane od nowości, zresztą auto ma 3 lata:)
|
|
Pon 8:51, 26 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
W sumie nie grzebałem w silniku vivaro ale wtryski na wcisk? Wierzyć mi się nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:20, 26 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Hm, a ja myślałem ze to standard w nowych autach, odkręca się tylko stopkę która trzyma wtrysk od góry silnika i wyciąga wtryski ( tak podają serwisowe instrukcje) zresztą w poprzednim modelu 1.9 cdti tez tak było. Wszystko pięknie tylko życie mija się z teorią a zapieczone wtryski dalej nie chcą wyskoczyć, już 11 dni walczą. Masakra
|
|
Wto 12:09, 27 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Niemożliwe żeby były na wcisk, zresztą jak by to się zachowywało. różne metale różnie się rozszerzają pod wpływem temperatury.
|
|
Wto 14:19, 27 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Nie no jak jest ta stopka co trzyma wtrysk to spoko. A nie ma tam tak że od góry jest gwint na śrubę? I się wkręca i młotkiem odśrodkowym się je wyjmuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:07, 28 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
Wtryski |
|
Na moje to jak sie cos wkreca to sie i wykreca, te są wciskane , miałem nowe wtryski w reku , moze jutro cykne fotke to pokaze wam wtrysk CR 2.0 cdti zajechany
|
|
Sob 23:45, 01 Maj 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:08, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 22:06, 03 Maj 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Faktycznie wygląda na wcisk. To już debil jakiś wymyślił.
|
|
Wto 9:16, 04 Maj 2010 |
|
|
Andrzej *
Nowicjusz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
koszmar trwal przez miesiac ,jedyne narzedzie ktore sobie z tym poradzi to:
................
wykonane ze specjalnego stopu stali i na lozysku mam do odsprzedania jesli kogos interesuje .pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Andrzej * dnia Pon 22:34, 17 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 22:30, 17 Paź 2011 |
|
|
darko
Nowicjusz
Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Demontaż wtyskiwaczy |
|
| | koszmar trwal przez miesiac ,jedyne narzedzie ktore sobie z tym poradzi to:
................
wykonane ze specjalnego stopu stali i na lozysku mam do odsprzedania jesli kogos interesuje .pozdrawiam |
Interesuje mnie takie narzędzie . Mam taki sam problem w trafiku 2.0. Jeśli oferta sprzedaży jest aktualna to proszę o info z ceną. a jeśli nie to chociaż info gdzie to można kupić i jak się nazywa.
Pozdrowionka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez darko dnia Sob 14:10, 31 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 14:02, 31 Gru 2011 |
|
|
autoklinika
Nowicjusz
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
witam
mam problem z trafikiem 2.0
męcze sie już 3dni
gdzie info na temat tego super narzędzia
słyszałem o firmie która jeżdzi po warsztatach i wyciąga wtryskiwacze
czy ma ktoś namiary kujawsko-pomorskie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:31, 04 Lut 2012 |
|
|
Andrzej *
Nowicjusz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
jak wymontowac wtryskiwacze Opel vivaro 2,0dti |
|
chyba najlepiej od czasu do czasu je wyciagac i przesmarowac ,jak nie to zapieka sie na amen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:27, 22 Kwi 2012 |
|
|
SPEC-NAR
Nowicjusz
Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice Płeć:
|
|
|
|
Wszelkiego rodzaju "wybijaki" w przypadku Trafica 2.0 DCi (lub 2.0 CDTi - Opel Vivaro) z reguły nie mają żadnych szans... Wtryski przy znacznym przebiegu są niemal zaspawane w głowicy. Potrzebny jest do tego ściągacz hydrauliczny lub ewentualnie wersja śrubowa/ręczna.
Nawet w przypadku urwania wtryskiwacza, urządzenie można rozbudować o elementy, które pozwalają wyciągnąć pozostałą w głowicy część...
Tego typu narzędzia oraz wiele innych można znaleźć na naszej stronie internetowej
Aby zapobiec zapiekaniu wtryskiwaczy (nie tylko w 2.0 DCi) należy legalizować gniazdo wtryskiwacza co 60 tys. km. Polega to na wyciągnięciu wtryskiwacza, usunięciu powstałego nagaru specjalnym frezem oraz przeczyszczeniu całego gniazda szczotką drucianą o właściwym rozmiarze. Na koniec wtrysk smarujemy pastą ceramiczną, która zapobiega zapiekaniu i montujemy wtryskiwacz.
Po takim serwisie, wyciąganie wtryskiwaczy będzie już tylko czystą przyjemnością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:05, 02 Cze 2012 |
|
|
|