Autor |
Wiadomość |
Szczepan
Podawacz kluczy
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Audi 100 C3 2.0 RT 115KM cewka zapłonowa |
|
Witam wszystkich, czy orientuje się ktoś jakie będą objawy gdy będę miał uszkodzoną cewkę zapłonową, czy może to się objawiać złym odpalaniem auta i nie ważne czy zimne czy ciepłe, czasami odpala dopiero za drugim razem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:36, 05 Sie 2011 |
|
|
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Jak bedzisz miał uszkodzoną cewkę to albo w ogóle nie odpalisz albo autko bedzie przerywało, przygasało. To że odpala czasem za drugim wcale nie musi oznaczać że coś z cewką chciaż to nie wykluczone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:38, 05 Sie 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
a na wysokich obrotach daje rade?? Nie muli go?? moze ma słabe ciśnienie paliwa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:33, 05 Sie 2011 |
|
|
Szczepan
Podawacz kluczy
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Właśnie też zastanawiałem nad pompą paliwa, bo nie od samego dołu się autko zbiera, coś mi sie wydaje że chyba będę musiał ją wymienić.... dzięki koledzy może ktoś będzie miał jeszcze jakiś pomysł dlaczego tak pali...za drugim razem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:27, 07 Sie 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
A jak wyglada sprawa świeć, kabli WN, filtrów? Kiedy były wymieniane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:39, 07 Sie 2011 |
|
|
Szczepan
Podawacz kluczy
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Świece i filtry wymieniałem tydzień temu jak robiłem rozrząd,lecz nie wymieniałem przewodów gdyż jakieś trzy miesiące temu wymieniał je gość od którego ją wziąłem, ale nie mam pojęcia jakie są skuteczne, nawet czyściłem kopółkę rozdzielacza, a objaw odpalania słabego jest jak był przed tymi zabiegami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:55, 07 Sie 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ale pompa raczej nie wyrabiałaby na wysokich obrotach niz na niskich... tam jest elektryczna pompa pod autem na wysokosci tylnych prawych drzwi , jak w 80tce??? Moze posłuchaj czy nie zrobiła sie głosniejsza, najlepiej zmierzyc cisnienie. Zobacz czy Ci nie skacze iskra po kablach....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:57, 08 Sie 2011 |
|
|
Szczepan
Podawacz kluczy
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Powiem Ci że słychać właśnie takie buczenie jak przekręcam stacyjkę w pozycję start, kurcze i zastanawiałem się dlaczego tak głośno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:09, 08 Sie 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
za starych czasów jak bujałem sie 80tka to miałem dokładnie tak samo zanim sie pompa skończyła. Wtedy pukniecie czyms metalowym pomagało na jakies 10km. Ale za 2 tygodnie i tak sie pompa wysrała. Najlepiej podmień z czegos i zobacz czy jest lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:38, 08 Sie 2011 |
|
|
Szczepan
Podawacz kluczy
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Kurcze a czy w CYGARO nie ma pompy zanurzeniowej... Tak się zastanawiam...Najprawdopodobnie to pompa paliwa zaczyna siadać z racji wieku... Poszukam nowej pompy tylko najpierw muszę ją wyciągnąć i zobaczyć jaki mam model...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:02, 09 Sie 2011 |
|
|
|