citroen berlingo 2004r 2.0hdi dziwny pobór prądu na postoju.
Auto jak w temacie. Mam pewną niejasność.
Robiłem dzisiaj pomiar poboru prądu i okazało się, że coś wciąga 7.31A prądu.
zacząłem po kolei odłączać alternator. rozrusznik, moduł wielofunkcyjny w komorze silnika pobór ten sam. Aż doszedłem do małej szkrzynki bezpieczników pod modułem.
po jej odłączeniu pobór spadł do 0.08. podłączyłem ponownie alternator i rozrusznik.
Zabrałem sie za wyciąganie bezpieczników. po wyciągnięciu wszystkich pobór nadal utrzymywał sie 7.31A. Trochę zdziwiony odłączyłem ponownie alternator i pobór spadł do 0.08A. Dołożyłem swój kabel na krótko i zmierzyłem sam pobór alternatora 7.31A
problem tylko w tym że gdy podepnę z powrotem bezpieczniki (alternator odłaczony całkowicie) pobór znowu wskakuje na 7.31 A
odłaczyłem bsi całkowicie ale pobór nie spadł. skrzynka bezpieczników zawiera 8 wielkich bezpieczników. pobór jest na f8(20A) i f5(70A)
f5 to ponoć bsi a do f8 nie moge nigdzie znaleźć opisu.
teraz mam pytanie. czy to możliwe że zamykam jakiś obwód alternatorem?
pytam bo skoro cos na budzie zjada 7.31 i alternator też by jadł 7.31 to łacznie powinienem mieć ponad 14.5A a obojętnie jak nie będzie podłaczone czy sam alternator czy same bezpieczniki czy to i to razem to pobór mam 7.31 i nie wiem jak mam to do końca rozumieć i czemu sie tak dzieje.
widział ktoś z was kiedyś cos takiego?
jesli ktos ma rozpiske bezpieczników pod skrzynką w komorze silnika byłbym również wdzieczny. (8 duzych bezpieczników)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach