Autor |
Wiadomość |
cezary
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
escort |
|
witam prosze o prosty sposob sprawdzenia automatu w rozruszniku chce miec pewnosc ze auyomat jest ok pozdrawiam cezary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:14, 24 Lis 2012 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Rozrusznik jest zamontowany na aucie:
Podchodzisz do auta, wkładasz kluczyk w stacyjkę, przekręcasz na zapłon po czym przekręcasz dalej i oczekujesz reakcji rozrusznika. Jeżeli automat wyrzuca, zwiera obwód i rozrusznik wyrzuca bendiks i kręci silnikiem znaczyć się że jest dobry.
Rozrusznik nie jest zamontowany na aucie:
Bierzesz rozrusznik, jego obudowę opierasz o minusowy zacisk akumulatora, plusowy zacisk zwierasz z plusem na rozruszniku (gruba śrubka) i czymś metalowym próbujesz dotknąć tego cienkiego (sygnału ze stacyjki) i obserwujesz reakcję J/W
Automat masz bez auta i bez rozrusznika:
Bierzesz automat, napier****sz młotkiem aż się rozje**e i ogladasz jego wnętrzności, na ogół dupnięty automat jest wyjarany w środku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:13, 24 Lis 2012 |
|
|
cezary
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
escort |
|
witam dzieki za podpowiedz na temat rozrusznika i jedno pytanie po wmianie tulejek i szczotkotrzymacz rozrusznik sie blokuje prosze o przypuszczalne przyczny pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:51, 24 Lis 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A co rozumiesz pod pojęciem blokowania?
W sensie przekręcasz kluczyk na star a on tylko pyka czy wyskakuje a nie kreci a może kręci mułowato?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:01, 25 Lis 2012 |
|
|
cezary
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
escort |
|
witam rozrusznik mam wyjety bo wymienialem tulejki i szczotki i w tej chwili po zlozeniu zeby przekrecic trzeba uzyc duzej sily i nie moge zlokalizowac w ktorym miejscu sie blokuje
a gdy podepne go do akumulatora nie reagujepozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:53, 25 Lis 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Pewnie się klei do magnesów (podręcznikowy objaw źle zrobionych tulejek)
Albo coś źle złożyłeś...
A po podłączeniu do akumulatora kręci normalnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:22, 25 Lis 2012 |
|
|
cezary
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
tak klei się do magnesu,co może być zle zrobione z tulejkami??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:34, 25 Lis 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Są za luźne, wirnik w nich ma za duży luz.
Jak się klei to zaraz wyjara Ci szczotki, i ogólnie bajzel się zrobi.
Ja nie wiem jak Ty to składałeś ale znasz już przyczynę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:16, 25 Lis 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|