Autor |
Wiadomość |
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Fiat Punto I gen. 1,1 MPI gasnie jak ciepły |
|
Witam! Mam problem z Punto. Jak się rozgrzeje to brakuje mu wolnych obrotów. Jeżeli będę go trzymał na wyższych obrotach to auto będzie chodzić. Jeżeli natomiast puszcze gaz to auto zgaśnie i nie pójdzie go odpalić aż dobrze nie ostygnie. W momencie gdy nie idzie go odpalić przypada jeden cykl iskry na świecach na około 4 obroty sinikiem. Czyli jak kręcę to pojawia się iskra prawidłowo i potem na 4 obroty zanika po czym znów się pojawia. Wtrysk podaje paliwo w tym samym momencie co pojawia się iskra. Czujnik położenia wału już jest wymieniony na nowy.
Ale czy ktoś zna jakie parametry powinien pokazywać jak chciałbym zbadać go miernikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:54, 12 Kwi 2013 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Nie miernikiem tylko oscyloskopem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:57, 12 Kwi 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Nie mam oscyloskopu niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:11, 12 Kwi 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
No to niestety nie sprawdzisz tego . Na tym starym czujniku było dokładnie to samo ? błędów tam wcale nie ma pewnie , tam jest cewka razem z modułem ? bo nie pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:20, 12 Kwi 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Cewki są dwie bez modułu, ale cewki juz podmieniłem, bo miałem takie. Czujniki oba robią to samo.
Ale dziś rano odpaliłem go na nowy czujniku, zagrzałem i auto zgasło. Następnie założyłem szybko stary czujnik i zapalił. Chodził 4min po czym znów zgasł. Efekt to uszkodzony nowy czujnik. Klient sam go wymienił, ale nie wiadomo co to za firma. Będę musiał założyć oryginalny.
Aha... Były dwa rodzaje czujników. Jedne miały 650-725 ohm, drugie 1060-1100 ohm. Tylko tak można zmierzyć wartość miernikiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki2905 dnia Sob 7:52, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 7:50, 13 Kwi 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Teraz takie badziewie robią że to się w glowie nie mieści tydzień temu oddałem 2 czujniki delphi do skiffy e39 a wczoraj przepływomierz od e46 magneti mareli .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:50, 13 Kwi 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Winny czujnik. Temat do zamknięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:50, 13 Kwi 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|