Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
klopot z cewka w oplu 1.6NZ

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
klopot z cewka w oplu 1.6NZ
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post klopot z cewka w oplu 1.6NZ
witam
mam problem z cewka mianowicie auto jechało i nagle stanęło. brak iskry i nie odpala, również brak kodów usterek. sprawdzałem cewkę według książki i prawdopodobnie jest ok, następnie posprawdzałem zasilanie cewki i masy dochodzące do cewki wszystko okazuje sie ze jest w normie katalogowej.

dodam ze cewka nie podaje prądu na przewód który wchodzi do kopułki, dla pewności zamieniłem ze szrotu dwie inne cewki i na każdej jest ten sam objaw.
Czy jest jeszcze jakaś możliwość sprawdzenia cewki, czy możne byc walniety komputer sterujący

Prosze o wasze podpowiedzi. A możne ktoś się już spodkal z takimi objawami


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:51, 13 Lip 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdz sama kopułke moze w niej tkwi problem (polamany paluch, zasniedziałe blaszki itp..) Jezeli nie moze byc moduł pod cewka. Jezeli zmieniałes cewki to mozesz wykluczyc ze przyczyna jest własnie w niej.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:09, 14 Lip 2009 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
znalazłem przyczynę prawdopodobnie będzie to ale dzis już bylo za późno by kupić pasek rozrządu zjechało ząbki 5sztuk w pierwszej chwili wydawało sie wszystko ok ale gdy zakręciłem silnikiem wałek stal


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:29, 14 Lip 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
O kurcze Silnik sie nie zatrzymał?? Bo jezeli tłok udezył w zawór to wiesz jakie szkody moga byc??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:03, 14 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Karol jeżeli rozrząd się skończył to przecież silnik zupełnie inaczej kręci. Nie zauważyłeś tego? Wydechowe do wymiany. Zobacz jak zdejmiesz głowicę czy nie uszczerbiło prowadnic.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:27, 14 Lip 2009 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
przy oplach 1,6 1.8 nic sie nie dzieje oczywiście chodzi mi o 8V .
maja głębokie komory i niektórzy planują dość dużo by zmniejszyć komorę spalania i nazywają to tuning.

jak kiedyś ściągniesz głowicę w oplu 8V to zwróć uwagę

dzieki za pomoc jutro jak złoże dam ci znac czy wszystko jest ok z ta iskra


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:33, 14 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
karol83 napisał:
przy oplach 1,6 1.8 nic sie nie dzieje oczywiście chodzi mi o 8V .
(...)

Pod warunkiem ze pasek zerwal sie przy malych obrotach, jezeli zerwie sie przy ~4000rpm, to zawory i tak beda pogiete. Sam robilem kilka takich przypadkow.
Choc jako ciekawostke powiem ze robilem tez BMW z silnikiem M20B25 ktory jest chyba najbardziej kolizyjny z mozliwych i po zerwaniu paska rozrzadu zawory byly OK!!! Krotko mowiac niema reguly...
Wto 23:48, 14 Lip 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Niestety musze się nie zgodzić. Zawory owszem będą proste ale tylko dlatego że sie wyprostowały i niestety ale po przejechaniu kilku tysięcy zawór sie urwie. Jak chodziłem do szkoły to miałem praktyki w Servisie BMW i tak bywało często. Po prostu BMW maja bardzo mocne sprężyny które prostują zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:49, 15 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
kolego Gridlock ,mowa jest o opelku ,a ja podzielam zdanie kolegi 735Paweł ma po prostu racje ,przerobiłem troche takich przypadków i bywało róznie, ale teoretycznie silnik bezkolizyjny.
Śro 23:11, 15 Lip 2009
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
dziękuje wszystkim za wypowiedzi

założyłem nowy pasek rozrządu firmy bosch i auto odpaliło na tykniecie. brakowało impulsu z modułu przy opel ku.

uważam ze temat można zakończyć


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:23, 16 Lip 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin