Autor |
Wiadomość |
puszkin12345
Nowicjusz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
passat b4 1.8 benzyna 1995 nie chce zapalić |
|
Od kilku dni samochód z trudem zapalał ,ale nie zwróciłem na to uwagi , lecz wczoraj nie mogłem go wogóle zapalić . po włożeniu kluczyka do stacyjki rozrusznik nie uruchamiał się ,a cała deska roździelcza normalnie się "zapaliła" . Jedynym sposobem na zapalenie tego samochodu to sposób na "po pych" .Z początku myślałem ,że to kostka w statyjce ( już kiedyś się zepsuła ). Więc zaprowadziłem samochud i mechanicy ją wymienili ,ale bez żadnego skutku samochód dalej nie palił
potem powiedzieli ,żeby wymienić elektromagnes ,więc to zrobiłem ,ale dalej bez efektu ?
Co to może być ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:26, 04 Kwi 2011 |
|
|
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Czyli rozrusznik w ogóle nie kręci? Jesli tak to do sprawdzenia masa, przewody i klemy. Jak nic się nie bedzie działo to rozrusznik na stół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:49, 04 Kwi 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A mi się wydaje że rozrusznik się "klei" co oznacza że masz wyjechane tulejki. Może masz jakieś dziwne dokładane immo o którym nie wiesz. A może masz słabą masę bo to też pasuje dość dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:50, 05 Kwi 2011 |
|
|
mariuszdebica
Nowicjusz
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DEBICA Płeć:
|
|
|
|
kolego najprostszy sposób ciągniesz prąd bezpośrednio z akumulatora kablami na rozrusznik dwa plusy jeden stały, drugi na cewkę, jeśli dalej to samo, to ciągniesz masę jeśli dalej to samo to wina rozrusznika, jeśli zakręci bez problemu to wina przewodów gdzieś nie przechodzi prąd, przy okazji poczyść styki. Moza również pomierzyć miernikiem napięcie na rozruszniku i przejście.
Na pych nie polecam palić bo jak przeskoczy pasek to dopiero będą koszty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:01, 05 Kwi 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Kolega powyżej dobrze prawi:) Przekonasz sie czy to wina rozrusznika czy instalacji. Niewiem jak tak wyglada sprawa z immo ale dla pewnosci mozesz odpiac akumulator na poł godziny albo spróbowac drugim kluczykiem jak masz(choć niewiem teraz czy tam immo było na kluczyk). Po przekreceniu kluczyka tak jak chcesz zapalac, słychac cos? cokolwiek? jakieś tyknięcie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:30, 06 Kwi 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A mi się wydaje że jak zacznie grzebać przy kablach z alternatora to na 90% spali diody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:38, 09 Kwi 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|