Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
passat b4 1.8 benzyna 1995 nie chce zapalić

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
passat b4 1.8 benzyna 1995 nie chce zapalić
Autor Wiadomość
puszkin12345
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post passat b4 1.8 benzyna 1995 nie chce zapalić
Od kilku dni samochód z trudem zapalał ,ale nie zwróciłem na to uwagi , lecz wczoraj nie mogłem go wogóle zapalić . po włożeniu kluczyka do stacyjki rozrusznik nie uruchamiał się ,a cała deska roździelcza normalnie się "zapaliła" . Jedynym sposobem na zapalenie tego samochodu to sposób na "po pych" .Z początku myślałem ,że to kostka w statyjce ( już kiedyś się zepsuła ). Więc zaprowadziłem samochud i mechanicy ją wymienili ,ale bez żadnego skutku samochód dalej nie palił
potem powiedzieli ,żeby wymienić elektromagnes ,więc to zrobiłem ,ale dalej bez efektu ?

Co to może być ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:26, 04 Kwi 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Czyli rozrusznik w ogóle nie kręci? Jesli tak to do sprawdzenia masa, przewody i klemy. Jak nic się nie bedzie działo to rozrusznik na stół.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:49, 04 Kwi 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A mi się wydaje że rozrusznik się "klei" co oznacza że masz wyjechane tulejki. Może masz jakieś dziwne dokładane immo o którym nie wiesz. A może masz słabą masę bo to też pasuje dość dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:50, 05 Kwi 2011 Zobacz profil autora
mariuszdebica
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DEBICA
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego najprostszy sposób ciągniesz prąd bezpośrednio z akumulatora kablami na rozrusznik dwa plusy jeden stały, drugi na cewkę, jeśli dalej to samo, to ciągniesz masę jeśli dalej to samo to wina rozrusznika, jeśli zakręci bez problemu to wina przewodów gdzieś nie przechodzi prąd, przy okazji poczyść styki. Moza również pomierzyć miernikiem napięcie na rozruszniku i przejście.
Na pych nie polecam palić bo jak przeskoczy pasek to dopiero będą koszty


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:01, 05 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kolega powyżej dobrze prawi:) Przekonasz sie czy to wina rozrusznika czy instalacji. Niewiem jak tak wyglada sprawa z immo ale dla pewnosci mozesz odpiac akumulator na poł godziny albo spróbowac drugim kluczykiem jak masz(choć niewiem teraz czy tam immo było na kluczyk). Po przekreceniu kluczyka tak jak chcesz zapalac, słychac cos? cokolwiek? jakieś tyknięcie??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:30, 06 Kwi 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A mi się wydaje że jak zacznie grzebać przy kablach z alternatora to na 90% spali diody Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:38, 09 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin