Autor |
Wiadomość |
SylwekZBO
Nowicjusz

Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Pytanie?? |
|
Witam jak zrobić w przekazniku takie coś żeby się załańczał po naciśnięciu przycisku a nie po przytrzymaniu??Przed przekaznikiem mam przełącznik..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:29, 30 Wrz 2010 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Do czego to ma być i przy czym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:44, 30 Wrz 2010 |
|
 |
SylwekZBO
Nowicjusz

Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Kumpel chce zamontowac takie coś w motorowerze że po nacisnieciu guzika załańcza sie zapłon już wszystko podłaczył ale ma takie coś zrobione że musi przytrzymac guzik a chce żeby tylko sie nacisneło i tyle...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SylwekZBO dnia Czw 18:50, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Czw 18:46, 30 Wrz 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Do tego jest potrzebny akumulator żeby ci trzymał przekaźnik,więcej jest kombinacji przy tym niż wartości z tego,jeszcze przy motorowerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:44, 30 Wrz 2010 |
|
 |
SylwekZBO
Nowicjusz

Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A ha ale wszystko jest już podłączone tylko jest jak sie przytrzyma guzik to dopiero a mu chodzi żeby jak nacisnie raz i zapłon załączony pytali mi sie takiego znajomego to powiedział że trzeba dolutować jakis jeden kabel tylko nie wiemy gdzie
I jakby to było by w samochodzie osobowym a nie motorowerze to jest taka możliwość??
Z góry dzięki......
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SylwekZBO dnia Czw 20:04, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 19:56, 30 Wrz 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Bo guzik jak trzymasz to to samo jakby przekaźnik trzymał tylko przekaźnik musi mieć prąd żeby cewka trzymała zworkę,ale po puszczeniu guzika też by ci rozłączała.Tylko przełącznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 7:37, 01 Paź 2010 |
|
 |
elektrom-23
Młotkowy

Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć:
|
|
|
|
kolego w przekaźniku masz dwa styki cewki elektromagnesu i dwa styki robocze które są załączane.
przed plusem jednego ze styków roboczych załóż włącznik a od drugiego z tej pary poprowadź zworkę do jednego ze styków cewki przy czym drugi jej styk musi mieć podłączony minus.
następnie twój stycznik podłączasz jednym końcem do plusa a drugim do zworki.
zasada działania: włącznikiem (stacyjką) doprowadzasz plus do całego "urządzenia" na stałe następnie impulsem stycznika załączasz przekaźnik który już po włączeniu sam zasila cewkę ze styku roboczego , żeby go wyłączyć wyłączasz zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:47, 07 Lis 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|