Autor |
Wiadomość |
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Scenic PILNE!!!! |
|
witam jest to scenic 1.7 RT i mam otoz taki problem:pompa paliwa sie nie zalacza (na krotka wlacza sie) Brak iskry (do cewek dochodzi prad,cewki podmieniane) podmieniany przekaznik pompy,czujnik polozenia walu,komputer,bezpieczniki sprawdzone imo nie mruga kostki pod kierownica sprawdzone.Nie mam pojecia co jeszcze moze byc przyczyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:20, 16 Sty 2011 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ja bym sie czepił immobilisera. Który rok tego ustrojstwa?? Jeszcze raz jak sie zachowuje kontorolka? Piszesz ze nie mruga, ale to znaczy że świeci czy gaśnie?? MOzna by to podpiac pod kompa albo poprostu odłączyć akumulator na pół godziny. Sposób mało profesjonalny ale być może zadziała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:35, 16 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To nie jest Scenic tylko R19 1,7 RT/TXE tam masz jeszcze moduł i on może być padnięty.Jaki jedno punktowy czy na pełnym wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:18, 16 Sty 2011 |
|
|
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
imo wylaczam z pilota. A gdzie ten modul sie znajduje?Wtrysk wielopunktowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidbmw320i dnia Nie 16:42, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 16:41, 16 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Poszukaj koło cewki wysokiego napięcia,cewka jest zasilana ze stacyjki a drugi przewód idzie z modułu zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:22, 16 Sty 2011 |
|
|
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Jesli to bedzie modul, to co wtedy jeszcze z pompa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:20, 16 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale z pompą jest OK bo ona się tak załącza na kilka sekund i tyle,dopiero się załączy jak będziesz kręcił rozrusznikiem i silnik zapali to będzie chodziła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:45, 16 Sty 2011 |
|
|
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Wiec tak jesli chodzi o pompe to wlacza sie na krotko ale podlaczajac pod prostownik patrzac na kable idace od cewki te kable ida do kompa i do stacyjki chyba juz nie mam pomyslow na ten samochod i mysle ze to bedzie imo lub komputer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:27, 17 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Pisałem ci o module zapłonu? znalazłeś go? to z modułu idzie drugi przewód do cewki zapłonu.A moduł jeszcze otrzymuje jeszcze dane ze sterownika o obrotach silnika i położenie wału a za to odpowiada czujnik indukcyjny.O nim też pisałem.I nie podłączaj byle gdzie prostownika.A jak nie to podłączenie pod komputer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:52, 17 Sty 2011 |
|
|
|