Autor |
Wiadomość |
jacek330
Nowicjusz
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mysłowice Płeć:
|
|
Tico- powikłania po regulatorze napięcia... |
|
Witam. Miałem niemiłą ,przygodę podczas jazdy "zagotował" mi się akumulator i wysiadł, paląc po kolei większość żarówek. Regulator wymieniłem, żarówki też, ale pozostał problem w postaci tego, że gdy przekręcę stacyjkę, chodzą mi samoczynnie wycieraczki. Stopniowanie prędkości wycieraczek działa, ale nie da się ich wyłączyć. Można je jedynie wyłączyć wyciągając bezpiecznik lub czekając parę minut do chwili jego przepalenia. Moje pytanie to, czy jest to wina przekaznika wycieraczek (nie wiem czy, takowy istnieje w Tico i gdzie jest położony), czy też przełącznika zespolonego? Problem jest o tyle poważny, że obecnie jestem tym autem w Niemczech i mam baaardzo ograniczony dostęp do części zamiennych do tego auta. Pisałem też na forum poświęconym bezpośrednio tej marce, ale odpowiedzi jak dotąd zero. Bardzo proszę o jakieś rady. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:59, 21 Lip 2011 |
|
|
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
spróbuj pierw na wlaczonym zplonie,gdy wycieraczki sa w ruchu wyciagac po kolei przekazniki jak stana po wyjeciu ktoregos z nich to rozbierz przeczysc styki sprawdz go jak bedzie wyjety i po wlozeniu okaze sie czy przekaznik byl winowajca.jezeli nadal bed dzialac i nie bedzie sie ich dac wylaczyc to problem bedzie lezal po stronie wlacznika zespolonego.bo watpie ze upalilo gdzies kable i jest jakies zwarcie.moglo przygrzac gdzies styki i sie spiekly na wlaczniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:29, 21 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wina wycieraczek może przygrzało styki w tym mechanizmie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:00, 21 Lip 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Z tego co mowisz to raczej przełącznik zespolony - pewnie styki przepaliło. Gdyby był to przekaźnik to nie działały by wcale - tak mi sie wydaje. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:46, 21 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wniosek,jakby był przełącznik to się powinien wyłączyć z chwilą wyłączenia a zawsze idzie do punktu startu wycieraczki.Proponuję rozebranie mechanizmu wycieraczki i dowiecie się działania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:19, 21 Lip 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ja to rozumiem tak ze cały czas wycieraczki działają i przy okazji pala bezpiecznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 3:55, 22 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie doczytałem że palą bezpiecznik,miernik i sprawdzić czy rozłącza zasilanie,może i jest zwarty przekaźnik(jeżeli jest)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 7:21, 22 Lip 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|