Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
uklad zaplonowy tranzystowy na klasyczny

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
uklad zaplonowy tranzystowy na klasyczny
Autor Wiadomość
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post uklad zaplonowy tranzystowy na klasyczny
witam mam problem zmienialem silnik w corsie A i ten silniczek ma uklad zaplonowy klasyczny a w corsie byl uklad zaplonowy tranzystwoy. jakk przerobic zeby byl klasyczny w corsie??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:28, 13 Cze 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
przekręć ze starego silnika
co to takie trudne do załapania ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:42, 13 Cze 2008 Zobacz profil autora
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No Leszku 280 jak zwykle prosta rada ale Michał-Kubek nie słuchaj jej nie jest ona dobra.Układ wyprzedzenia zapłonu jest inny (w starszych modelach jest podciśnieniowy-a w nowszych jest elektroniczny).Napewno tak szybko nie jest jak napisał Ci Leszek 280.Możesz mieć kłopot sam to zrobić.Trzeba naprawdę dobrego fachowca!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:15, 14 Cze 2008 Zobacz profil autora
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
gdyby pasowalo wyjscie aparatu zaplonowego w walek rozrzadu to juz dawno bym to zrobic. ale ntak nie jest . juz gadalem z elektrykiem i ma podjechac w tygodniu jakos. leszku 280 tego sie nie da niestety przelozyc. Edek na Tobie zawsze mozna polegac dzieki i pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:06, 14 Cze 2008 Zobacz profil autora
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Pozdrawiam również i powodzenia.Zrobić się da tylko kieszeń będzie lżejsza.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:22, 14 Cze 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
edek daj se siana i niepodważaj moich rad bo ja uważam ze masz zamała wiedze do tego
uczepiłes sie jakbys niemiał nic innego do roboty wlej se lepiej motodoktora do silnika i notuj swoje obserwacje !!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:24, 14 Cze 2008 Zobacz profil autora
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No niestety Leszku 280 z tego co widzę i czytam Twoja wiedza pozostawia wiele do życzenia a i pisać też Cię w szkole nie mauczyli(jak dożyjesz do moich lat to pogadamy).Swoich notowań też chyba dawno nie oglądałeś(czytaj ze zrozumieniem tekstu).Pozdrawiam.
Koniec tematu.
Prośba do moderatora o zamknięcie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:30, 14 Cze 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin