Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Golf III 1.8 KAT 93r - spadające obroty na zimnym silniku.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Golf III 1.8 KAT 93r - spadające obroty na zimnym silniku.
Autor Wiadomość
barte3k
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz/Kraków/Domaniewice

Post Golf III 1.8 KAT 93r - spadające obroty na zimnym silniku.
Witam, mam problem z autem: Golf III 1.8 KAT z 1993r.
Auto dopóki się nie rozgrzeje jakieś 30-40 stopni trzeba podtrzymywać na gazie. Inaczej obroty spadają a nawet czasami auto gaśnie. Wymienione zostało palec, cewka, kopułka, kable, świece, sprawdzone masy, czyszczona przepustnica, czujnik temperatury wody, sonda lambda. Działało idealnie przez 4-5 dni... Co jest odpowiedzialne za dawkowanie paliwa? Co ewentualnie mogę sprawdzić? Jak samochód się nagrzeje wszystko działa idealnie. Sytuacja taka sama na benzynie jak i gazie...
Nie mogę podłączyć go również do komputera, piszę, że nie może wykryć interfejsu a kabel i oprogramowanie jest na pewno dobre bo inne samochody łączą się bez żadnego problemu.
Z góry dziękuje za pomoc!!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:17, 14 Lut 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest 1993 rok to były kody błyskowe a OBD2 było przymusowe dopiero od 1996 roku,u ciebie prawdopodobnie siedzi czujnik temperatury cieczy lub czujnik temperatury powietrza we wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:17, 16 Lut 2014 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Odczytaj kody błyskowe i dopiero później będziemy wróżyć z fusów.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 2:55, 16 Lut 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
We Viakenie jest taki do starszych samochodów ale to też nie ma że się połączy i muszą być starsze programy VW Tol.WAG 311,1
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:49, 16 Lut 2014 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Nowszy Vag też się połączy
Złącze pewnie 2+2 białę i czarne ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:41, 16 Lut 2014 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli masz silnik AAM lub ABS to kody błyskowe, w silnikach ADZ ANN ANP masz złącze OBD 16 pinowe i każda dowolna wersja programu VAG lub VCDS i odpowiedni interfejs.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:54, 16 Lut 2014 Zobacz profil autora
barte3k
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz/Kraków/Domaniewice

Post
Dzięki za pomoc!!
Winna sonda lambda i silniczek krokowy.

Po wymianie u mechanika sondy lambdy jeździłem bez problemu przez dwa dni... Teraz auto mi zalewa benzyną... Świece są mokre. Wykręciłem świece i przekręciłem zapłon benzyna sika niczym fontanna. Prawdopodobnie przedostała się do oleju... Pompka paliwa cały czas chodzi nie wiem co jest. Czy mogło to być spowodowane dobrem złej sondy lambda?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:37, 23 Lut 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
skąd z cylindra sika ta benzyna? Czy monowtrysk ciągle leje?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:29, 23 Lut 2014 Zobacz profil autora
justyna5551
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego podaj kod silnika nikt nie jest jasnowidzem i odczytaj błędy bo wymienisz cały osprzęt i niewiele to da.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:31, 23 Lut 2014 Zobacz profil autora
barte3k
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz/Kraków/Domaniewice

Post
Kełysz napisał:
skąd z cylindra sika ta benzyna? Czy monowtrysk ciągle leje?

Z cylindra... Jak odkręcę swiece i przekręce zapłon to wtedy.... Ale jak fontanna około 150cm w górę. Kręci rozrusznik i pokoleii z każdego leje Nie wiem czemu go tak zalewa...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barte3k dnia Nie 20:33, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Nie 20:32, 23 Lut 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
jeżeli kręcisz rozrusznikiem to zawsze bedzie rozproszone paliwo wypluwać...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:13, 24 Lut 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin