Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
moduł silnika

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
moduł silnika
Autor Wiadomość
spokoDamian
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: rybnik
Płeć: Mężczyzna

Post moduł silnika
Witam czy idzie jakos sprawdzic czy modul sterujacy silnikiem jest sprawny?? mam problem ze samochodem taki że nie chce wejsc na obroty pochodzi chwile i gasnie max obrotow nie przekracza 2000 na gazie do dechy nie ma zadnych bledow ma ktos jakis pomysl??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:56, 31 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Domyślam się ze chodzi o Bertone? A powiedz mi czy przed remontem chodziła dobrze? Gwarantuje Ci że to nie komp. Jeżeli ten rozrząd jest git to zostaje opcja paliwa. Ile czasu chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:45, 31 Paź 2009 Zobacz profil autora
spokoDamian
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: rybnik
Płeć: Mężczyzna

Post
witam tak masz racje chodzi o bertone co do rozrzadu mechanik bedzie patrzyl w poniedzialek moga byc to hydroawory?? samochod chodzi od 30 sekund do 2 minut
przed remontem bylo wszystko w najlepszym


Post został pochwalony 0 razy
Nie 1:12, 01 Lis 2009 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Gridlock napisał:
Domyślam się ze chodzi o Bertone? A powiedz mi czy przed remontem chodziła dobrze? Gwarantuje Ci że to nie komp. Jeżeli ten rozrząd jest git to zostaje opcja paliwa. Ile czasu chodzi?

Jeśli możesz, napisz o co go z tę opcją paliwa?
Intereseuje mnie ten temat. Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:04, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak możesz sie połączyć z kompem to jednostka jest dobra. Np w mietku jak dałem do faceta co ma kompa orginał to wyszło mu od razu że rozrząd jest przestawiony. Wtedy pompa przeskoczyła na łańcuchu i kulawo chodził.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:27, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
student napisał:
Jak możesz sie połączyć z kompem to jednostka jest dobra. Np w mietku jak dałem do faceta co ma kompa orginał to wyszło mu od razu że rozrząd jest przestawiony. Wtedy pompa przeskoczyła na łańcuchu i kulawo chodził.

Pompa "przeskoczyła na łańcuchu" ? Jaki tam motor siedzi, diesel?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:34, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nie chce kasztanić tematu wiec się streszczę. To był okular w210 diesel.
Objaw: nie chciał palić, po odpaleniu z kabli kulał, automat nie chciał zmieniać biegów, błąd był tylko jeden stały przepływomierz. Po wymianie przepływomierza dalej to samo. Mysle sobie paliwo: jazda z filtrami, uszczelkami bawienia kupę. Zawołałem kolegę, ten innego kolegę z kompem oryginalnym i wyszło że pompa przeskoczyła na łańcuchu. Ten gość robił kupę lat w mercedesie i mu sie cos takiego nie trafiło. Wyszło na to że pompa na łożysku się sypała, kupiliśmy używkę i śmiga.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:52, 03 Lut 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
student napisał:
Nie chce kasztanić tematu wiec się streszczę. To był okular w210 diesel.
Objaw: nie chciał palić, po odpaleniu z kabli kulał, automat nie chciał zmieniać biegów, błąd był tylko jeden stały przepływomierz. Po wymianie przepływomierza dalej to samo. Mysle sobie paliwo: jazda z filtrami, uszczelkami bawienia kupę. Zawołałem kolegę, ten innego kolegę z kompem oryginalnym i wyszło że pompa przeskoczyła na łańcuchu. Ten gość robił kupę lat w mercedesie i mu sie cos takiego nie trafiło. Wyszło na to że pompa na łożysku się sypała, kupiliśmy używkę i śmiga.

To tylko trza było sprawdzić początek wtrysku i by wyszło.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:45, 04 Lut 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Piszecie w temacie przekraczającym 2 miesiące. Piszecie nie na temat.

Zamykam.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:34, 04 Lut 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Elektronika samochodowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin