Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
![FACHMAN FACHMAN](http://img338.imageshack.us/img338/157/fachman2.png)
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Przestroga mercedes W211 |
|
Merc w211 2,7 CDI
Po dokonaniu kompletnej obsługi (filtry wysokiej klasy ale nie z serwisu) auto na trasie z lawetą zaczęło tracić moc, serwis stwierdził EGR, wymiana, klient 500 euro lżejszy. Wracając do polski to samo... kolejny serwis i wyszło że EGR jest sprawny a winny jest filtr powietrza który ma inną przepustowość niż ten oryginalny.
Gadałem z gościem z serwisu mieta i powiedział że do wszystkich mietków z dużymi tubowymi filtrami trzeba kupić oryginał bo czujniki nie mają "wartości adaptacyjnych".
Filtr purflux kosztował 30zł, serwis chce 110...
Ku przestrodze to piszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:29, 26 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
grzegorz1805
FACHMAN
![FACHMAN FACHMAN](http://img338.imageshack.us/img338/157/fachman2.png)
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
też miałem taki przypadek tylko że w scenicu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grzegorz1805 dnia Pią 20:20, 26 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 20:20, 26 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
rafaello1974
Spec
![Spec Spec](http://img709.imageshack.us/img709/2781/specm.png)
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
SIEMA MIALEM TAKIEGO MIETKA W211 TYLKO 3.0TD I GDY ZALOZYLO SIE FILTR TUBOWY TRACIL MOC,,WYMIENILEM NA ORYGINAL I SPOKO, KOLEGA W CDI MIAL TAK SAMO...ALE POZA TYM TO UWIERZ MI NA SLOWO TE MIETKI TO ZLOM,,,ZALOZ MU RYGINALA I KLIENT NIECH GO SPRZEDAJE,,,,,,
CZESTE AWARIE TO----
KIELICHY Z SPREZYN LUBIA PUSZCZAC I ZGUBISZ SPREZYNY--PRZOD
PO OKOLO 250TYS KM SKRZYNIA AUTOMAT LUBI GLUPIEC
PO 160TYS NAPEWNO MOST DO WYMIANY
BLACHA TO BYLA LEPSZA CHYBA W POLONEZIE
POZA TYM TO JESZCZE DLUGA LISTA
JESTEM FANEM GWIAZDY ALE Z TA GWIAZDA NIEMA JAZDY
JEDYNE CO DOBRE TO SILNIK I WYGODA
POZDRAWIAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:33, 26 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
krzysztof84
Podawacz kluczy
![Podawacz kluczy Podawacz kluczy](http://img29.imageshack.us/img29/4412/nowyf.png)
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Witam,
mam teraz problem z BMW X3 2-litry diesel, kopci tak ze za autem swiata nie widac, ale dopiero jak sie lekko zagrzeje, po odpaleniu na zimnym ok.
Pracuje w ASO Nissana i te BMW bylo zostawione w rozliczeniu przez klienta.
Zrobili wiec przeglad i wsadzili mu filtr powietrza FRAM.
Nastepny klient go kupil i ma teraz problem z kopceniem, pali olej silnikowy, ktory przedostaje sie przez odpowietrzenie silnika.
Wiec mysle, ze filtr powietrza ma za mala przepustowosc i silnik kompensuje sobie braki zasysajac powietrze z olejem przez odpowietrznik.
W przyszlym tygodniu sprobuje z wymiana filtra.
Spotkaliscie sie z czyms takim w BMW?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:24, 27 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Doktor
FACHMAN
![FACHMAN FACHMAN](http://img338.imageshack.us/img338/157/fachman2.png)
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ja mysle ze troche przesadzasz z tymi filtrami..... Jesli ciagnie olej to raczej filtr mu nie pomoze... Ile przejechane ma te BMW??? który rok?? i jaki tam jest silnik 2.0 150KM?? jaki kolor dymu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 2:15, 29 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
krzysztof84
Podawacz kluczy
![Podawacz kluczy Podawacz kluczy](http://img29.imageshack.us/img29/4412/nowyf.png)
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Kopci na niebiesko, 50 tys. km przbiegu.
Olej na pewno dostaje sie przez odme, odlaczylem odme, zaslepilem i przestal kopcic po wypaleniu resztek oleju z ukladu wydechowego.
Sama odma sprawdzona - jest w porzadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:25, 29 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Doktor
FACHMAN
![FACHMAN FACHMAN](http://img338.imageshack.us/img338/157/fachman2.png)
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
zajrzyj tu moze Ci sie cos nasunie...
A nie ma tam odpowietrzenia skrzyni korbowej?? Moze sie zatkało i jest za duze cisnienie....Pierscienie przy tym przebiegu mozna raczej pominac....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:52, 29 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
krzysztof84
Podawacz kluczy
![Podawacz kluczy Podawacz kluczy](http://img29.imageshack.us/img29/4412/nowyf.png)
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Dzisiaj z odlaczona odma dalej to samo, teraz mysle o uszczelniaczach zaworowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:18, 30 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Tarantula
Specjalista
![Specjalista Specjalista](http://img140.imageshack.us/img140/4410/specja.jpg)
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Przenosze ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:31, 30 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
krzysztof84
Podawacz kluczy
![Podawacz kluczy Podawacz kluczy](http://img29.imageshack.us/img29/4412/nowyf.png)
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Sprawa z BMW X3 rozwiazana, winna jest turbosprezarka.
Olej wycieka prosto do wydechu, od strony swiezego powietrza jest czysta, poza tym nie ma zadnego luzu na osce.
Zajrzalem do turbosprezarki juz wczesniej, ale od strony ssacej i byla czysta, brak luzu i nie spodziewalem sie ze z drugiej strony olej moze sie lac do wydechu. Mam nauczke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:32, 31 Sie 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Doktor
FACHMAN
![FACHMAN FACHMAN](http://img338.imageshack.us/img338/157/fachman2.png)
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/quote_header.gif) | ![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) | Kopci na niebiesko, 50 tys. km przbiegu.
Olej na pewno dostaje sie przez odme, odlaczylem odme, zaslepilem i przestal kopcic po wypaleniu resztek oleju z ukladu wydechowego.
Sama odma sprawdzona - jest w porzadku. |
To teraz już zbaraniałem..... Gdybyś odłaczył odme dalej by kopcił![Razz](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_razz.gif) ![Razz](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_razz.gif)
Ale najważniejsze ze wszystko już jest jasne... pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:03, 01 Wrz 2011 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
|