Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
jak przełącza na gaz to falują obroty

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
jak przełącza na gaz to falują obroty
Autor Wiadomość
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post jak przełącza na gaz to falują obroty
s40 96 1,8 lpg sekwencja IVg
jak odpale i zostawie na jalowych to zauwazyłem ze po 3min przełącza sie z pb na lpg i w momencie kiedy jest "strzal" i elektrozawór przelacza to wtedy pracuje jak na 2 garach tak ze aż strzela z tłumnika tak ok 3-5s pracuje i później juz normalnie
dlaczego tak sie dzieje?

martwi mnie takze kopcenie na biało, siwo, dosc duzo kopci nie wiem czy do dym czy para ale bardzo kapie z wydechu woda, no i kopci na zimnym i na cieplym również ale mniej dlaczego?
w porze zimowej to kopcenie jest BARDZO intensywne i nawet po trasie 100km nadal leci para, dym i to w dosc znacznych ilościach

Jesli na dworze jest ciepło a temp silnika ma powyzej 30st to czy moge odpalać odrazu na gazie, odpalając trzymajac przycisk B/G czy nie? Standardowo odpala na pb a po jakis 3-5s przelacza sie na gaz a dlaczego nie pali odrazu na gazie?

pozdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawidostep dnia Śro 14:29, 28 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Śro 14:27, 28 Mar 2012 Zobacz profil autora
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj. Kolego musisz wymienic kable WN (wysokiego napięcia) bo stad nie równa praca i strzelanie. Od przebicia. Instalacja gazowa podczas pracy daje wiekszy opór na przewodach. Wymień też świece. Od razu sie poprawi. A płynu lub oleju ubywa? Jeźeli tak to trzeba zajrzeć głębiej, np uszczelka pod głowicą może juz puszczać, chodz niekoniecznie. Czsem leci z tłumika i kopci od złej jakości gazu lub mieszalnik wymaga regulacji. Przy 4 generacji gazu masz na przewodzie zasilającym mieszalnik silniczek krokowy na węzu gumowym od gazu. sprawdz ten silniczek, gdyż to główny powód falowania obrotów. Chyba ze już membrany w mieszalniku do wymiany. Sprawdz to wszystko i daj znać. Wracając do odpalania na gazie- ja osobiście nie polecam:/ A kwesi tego czy będzie odpalał na "B" czy 'G" zależy od zaprogramowania sterownika.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:59, 28 Mar 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
oleju ani plynu nie ubywa a świece wymienione 8tys temu kable mam oryginalne
znajomy mechanik twierdzi ze kabli wn sie nei wymienia
a tak pracuje doslowie 3-5s po przelaczeniu sie na gaz i tylko na jalowych obrotach


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:37, 28 Mar 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
dawidostep napisał:
oleju ani plynu nie ubywa a świece wymienione 8tys temu kable mam oryginalne
znajomy mechanik twierdzi ze kabli wn sie nei wymienia
a tak pracuje doslowie 3-5s po przelaczeniu sie na gaz i tylko na jalowych obrotach

Czekaj na odpowiedz a nie odświeżaj i nie pisz nowego postu.Raz już upominałem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 14:26, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie 14:25, 01 Kwi 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Posiadam volvo s40 96r. 1,8 16v 115km instalacja gazowa IVg, stag 300, VALTEC, red. Tomasetoo alaska
i zauwazyłem ze jak trzymam przycisk B/G i przekrece na zapłon to taki strzał jest tz elektrozaworu, tak otwiera sie?
i wtedy świeci dioda na zielono czyli pracuje na lpg mimo ze silnik nie chodzi bo jest wlaczony tylko zaplon, wiec wtedy juz gaz ucieka ze zbiornika? czy nie?
a dlaczego słychac jak sie elektrozawór otwiera a nie slychac jak sie zamyka, domyslam sie ze zamyka sie gdy wylaczam zaplon
a tak po za tym to jesli temp silnika jest w polowie czyli ok 90st to moge odrazu palic na gazie? tak ze trzymam B/g i odpalam odrazu na gazie a nie ze na benzynie a dopiero po 2-3s przelacza sie samo na gaz
nie rozumiem po co tak jest ustawione
jesli silnik jest zimny to ok, ale jak ma te conajmniej 30st to dlaczego nie pali odrazu na gazie?
Czy spokojnie moge tak odpalac czy cos sie popsuje?

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:27, 17 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin