Autor |
Wiadomość |
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
wolniej przyspiesza gdy malo gazu |
|
czy to normalne ze jak jest malo gazu w zbiorniku auto wolniej wkreca sie na obroty i jedzie max na 5000 i dosyc wolno idzie w góre a jak jest conajmniej 1/4 zbiornika i wiecej to spokojnie do 7000 i odcinki dochodzi
chodzi o instalacje sekwencyjna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:59, 26 Kwi 2012 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Ja pierdol%% to chyba oczywiste .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:24, 26 Kwi 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
ale co ma piernik do wiatraka? jakis dla mnie nie oczywiste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:47, 26 Kwi 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Bo albo żeś głupi jest albo prowokujesz temat .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:32, 26 Kwi 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
jesli to sekwencja to znaczy, ze jest zle wyregulowana i niema prawidlowo ustawionego progu przejscia na benzyna przy spadku ciśnienia. Jesli tak bedzei dalej to dowidzenia wtryskiwacze a po nich silnik. Badz odwrotnie. Jest to nieprawidłowe zjawisko. Pozatym ciekawe jak jest ustawiony zbiornik LPG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:03, 26 Kwi 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
zbiornik ma ssak z przodu od silnika
a pisze o tym bo to niemozliwosc
jak 5l w baku pb jest to przeciez auto wolniej nie przyspiesza
wszystko jedno czy jest 5 czy 50l
a w gazie to ja to czuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:55, 26 Kwi 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ssak? Pytam o zbiornik LPG. Wielozawór ma byc w tylną czesc auta skierowany . A co do osłabienia silnika przy małej ilosci gazu to jak wyzej, przy spadku ciśnienia powinien przełączać się na PB. Chyba ze to nie sekwencja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:38, 26 Kwi 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
przelacza sie ale dopiero jak gazu wcale niema lub jak przekrocze 6000-6500
ale jak mam tak troszke gazu to jedzie ale wolniej przyspiesza i sie wkreca a tak jak mam 10km do konca zbiornika to zaczyna go odlaczac podczas mocnego przyspieszania
a ten wielozawór jest z przodu tz nie z tylu zbiornika tylko 180st przesuniety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:56, 27 Kwi 2012 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
|
|
LPG - mieszanina propanu i butanu.
Gazy te są w stanie płynnym przy określonych warunkach fizycznych.
Proporcja w ich mieszaninie ma podstawowe znaczenie dla dynamiki pojazdu i spalania ilościowego gdyż mają różne wartości opałowe.
Proponuję abyś zapoznał się z treścią linku:
[link widoczny dla zalogowanych]
LPG jest wypychany ze zbiornika pod ciśnieniem odparowanego gazu - głównie butanu. Wraz z opróżnianiem zbiornika udział łatwiej palnego i o wyższej wartości opałowej butanu maleje. Propan ma wyraźnie niższą wartość opałową i trudniej odparowuje a przy małej ilości LPG w zbiorniku jego udział jest największy.
Reasumując: zmiana proporcji oraz wzrost udziału butanu owocuje obniżeniem dynamiki oraz wzrostem jego zużycia - to właśnie obserwujesz.
Skrótowo ale mam nadzieję że zrozumiale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:04, 07 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
ok ale wytlumaczy mi ktos dlaczego zbiornik mam zalozony tak ze ten ssak jest z przodu? wiec jak przyspieszam to gaz leci do tylu i nigdy nie wyjezdze go do 0
tylko zawsze te 5-6l zostanie
i mozna je wypalic jedynie na jalowych bo nigdy podczas jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:13, 07 Maj 2012 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
|
|
| | ok ale wytlumaczy mi ktos dlaczego zbiornik mam zalozony tak ze ten ssak jest z przodu? wiec jak przyspieszam to gaz leci do tylu i nigdy nie wyjezdze go do 0
tylko zawsze te 5-6l zostanie
i mozna je wypalic jedynie na jalowych bo nigdy podczas jazdy |
Możesz go mieć założonego z tyłu/ z boku lewego-prawego lub od spodu.
Nie zmienia to warunków fizycznych samego LPG a właśnie w tym jest cała sprawa - link działa i warto się zainteresować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:26, 07 Maj 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Właśnie, ze zmienia (przy małej ilosci), pozatym jak jest mało gazu czyli jak piszesz trudniej odparowuje a wiec maleje ciśnienie jego podawania, skoro maleje ciśnienie to sekwencja widząc to (czyli spadek ciśnienia na tyle by było czuć spadek mocy silnika) powinien wracać na zasilanie benzyną. JEdz zeby CI przestawili wartość powrotu na benzyne na 0,65-0,7 bara i problem zniknie.(Chodz dokładnie oni to określą widząc przy jakim cisnieniu pracuje i jakie są skoki. Zbiornik jak przestawisz to przy małej ilosci gazu dłuzej Ci się utrzyma uzytkowe ciśnienie a wiec wyjezdzisz gaz blizej końca bez negatywnych wpływów.
Wogóle to podejrzewam, ze ma mizerny reduktor co nie daje rady zasilać samochodu i ma duze spadki ciśnien. Zebys tego niezauwazył to obnizyli wartośc powrotu i "bedzie pan zadowolony".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Wto 8:39, 08 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pon 22:22, 07 Maj 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Przecież to jest banalne widzę że auto ma już mało gazu to przełączam na PB a w zasadzanie to widzę ile robię na zbiorniku to tankuje przy odpowiednim przebiegu w czym problem widzicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:29, 07 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
| | Wogóle to podejrzewam, ze ma mizerny reduktor co nie daje rady zasilać samochodu i ma duze spadki ciśnien. Zebys tego niezauwazył to obnizyli wartośc powrotu i "bedzie pan zadowolony". | a ma to jakies złe wpływy na silnik?
No niby mam sekwencje ale reduktor alaske do 90km podobno a auto ma 115km 16V i wtryski WALDEKI czyli najgorsze niektórzy piszą ze to nie wtryski, oraz staga 300
no ale auto jezdzi, nie jest znowu tak ze czuc jakos znacząco róznice miedzy pb a lpg, jakas tam jest ale minimalna, no i zbiornik jest zamontowany do jazdy do tyłu ewidentnie, bo jak malo mam gazu i przyspieszam to sie wtedy przelacza na pb
i nigdy nie wypale gazu do konca zawsze zostaje 5l jak zbiornik mam 41l to moge zatankować max 25-30l a powinno wejsc cos kolo 32 wiec zawsze te 2-7l zostają w baku,
to jest sekwencja i od tego ona jest zeby nie przelaczac samemu na pb, jasne ze jak jest malo gazu to sie przelacza na pb ale najpierw podczas przyspieszania jak wlacze lpg to jeszcze jakies 5-10km jadąc jednostajnie to ujade, a na jalowych to spokojnie moze chodzic na gazie i nie odlacza,
no i zauwazylem ze jak jest juz malo gazu to juz przyspieszanie nie jest takie jak wczesniej
zresztą nie mam na co narzekac bo spalanie 9,7-10l
a auto na gazie ponad 190km/h leci, wiec jak to mozliwe jesli reduktor i wtryski są słabawe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:01, 08 Maj 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Jeśli zbiornik masz 41 litrów to wejdzie 80% max oblicz sobie ile to jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:57, 08 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
41x0,8=32,8l a wchodzi od 25-31l zależnie gdzie tankuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:33, 09 Maj 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
tak ma mizerny wpływ na silnik, jest za ubogo i niszczy silnik ( tak w telegraficznym skrócie). To samo jak i złe ustawienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:49, 09 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
ale wnioskuje ze jakby bylo ubogo to auto by slabo jechalo i by nie osiągło prędkości bliskich 200?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:39, 10 Maj 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Tak a kilka tematów temu mówiłeś że auto mocy nie ma i nie jedzie to się zdecyduj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:23, 10 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
no bo nie jedzie, ale jak ciśnie sie go od 4000 do 7000 to jedzie ale ponizej tych 4000 to straszny muł ze cholera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:30, 10 Maj 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
no wiec w tym "mułowatym" zakresie obrotów ma ubogo. Przeciez przy sekwencji sie mape robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:55, 12 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
no i co w związku z tym? czyli uwazasz ze do 4000 ma ubogo a powyzej jest ok? mimo ze reduktor ma 90km a silnik 115km?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:01, 12 Maj 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
To se kup reduktor do 500 kucy a nie zadawaj durne pytania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:15, 12 Maj 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
nie, nie uwazam, nie widze map, i innych parametrów. Nawet fusów nie mam zeby powróżyć. Przypuszczam tylko. Bez kompa lub wizyty u gaziarzy juz niema co gdybać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Sob 19:43, 12 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 19:42, 12 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
to wyjaśnijcie mi dlaczego za 2,5kola mi takie graty dali ale sekwencja jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:16, 12 Maj 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Bo frajer żeś jest .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:00, 12 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
a co mam sie znac na instalacjach gazowych montując lpg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:01, 13 Maj 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Nie ale nie zadawać oczywistych pytań .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:48, 13 Maj 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
a co do gazu jescze to co ile wymienia sie w nim filtry? i czy przy wymianie filtr. trzeba kalibrowac sekwencje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:03, 13 Maj 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
najlepiej jak wszytsko co 10-15tys km, nie trzeba ustawiac po wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:22, 13 Maj 2012 |
|
|
|