Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
zawieszanie obrotow

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
zawieszanie obrotow
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post zawieszanie obrotow
moze ktos sie spotkal z problemem wieszania sie obrotow na lpg? instalacja IIgeneracji stag-2l
od czasu do czasu zdarzy sie ze obroty zostaja na 2tys i nie chca zejsc do wyjsciowych?
jest tam tez silniczek krokowy i moze po jego stronie lezy wina? czy do wykrecenia go nalezy zakrecac zawor na butli czy jak wylaczona instalacja to elektrozawor jest zamkniety?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:48, 17 Maj 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Przy wyłaczonej instalacji zawór powinien być zamknięty. Być może dostaje za dużo gazu. Czy problem wystepuje tez na benzynie?? gdyby był to krokowiec to wydaje mi sie obroty raczej by falowały. ja bym sie czepiał przepustnicy.. Wyczyść sprawdz czy wszystko wokół jest szczelne....

Pozdrawaiam..


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:33, 23 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
na benzynie jest dobrze nie zdarza sie nic takiego.przy zawieszce obrotow odpinalem krokowca od gazu ale bez zmian.jak go zdusze na biegu to spadna.
mozliwe ze dostaje za duzo gazu gdyz regulowalem ta sruba glowna na wezu ostatnio i przykrecilem mu troche za mocno ze pracowal ale nie mial sily jechac.pozniej odkrecilem jakies pol obrotu i tez sie dusil podczas ruszania wiec poszlo nastepne pol obrotu to z kolei jechal ale od 2,5tys w gore brakowlo mu gazu i szarpal.odkrecilem wiec o obrot i mozliwe ze ma za duzo i stad te zawieszki obrotow.
Przykrece go zatem o pol obrotu i zobaczymy,ale do gazownika trzeba bedzie sie wybrac zeby na komputerze poustawial jakos sie nazywa ten przyrzad oscylator jakos tak.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Śro 18:04, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 18:04, 25 Maj 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
po przykreceniu glownej sruby na wezu problem z obrotami juz sie nie pojawil.
[do zamkniecia]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:16, 28 Lip 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / LPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin