moze ktos sie spotkal z problemem wieszania sie obrotow na lpg? instalacja IIgeneracji stag-2l
od czasu do czasu zdarzy sie ze obroty zostaja na 2tys i nie chca zejsc do wyjsciowych?
jest tam tez silniczek krokowy i moze po jego stronie lezy wina? czy do wykrecenia go nalezy zakrecac zawor na butli czy jak wylaczona instalacja to elektrozawor jest zamkniety?
Przy wyłaczonej instalacji zawór powinien być zamknięty. Być może dostaje za dużo gazu. Czy problem wystepuje tez na benzynie?? gdyby był to krokowiec to wydaje mi sie obroty raczej by falowały. ja bym sie czepiał przepustnicy.. Wyczyść sprawdz czy wszystko wokół jest szczelne....
Pozdrawaiam..
Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:33, 23 Maj 2011
rawracer Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
na benzynie jest dobrze nie zdarza sie nic takiego.przy zawieszce obrotow odpinalem krokowca od gazu ale bez zmian.jak go zdusze na biegu to spadna.
mozliwe ze dostaje za duzo gazu gdyz regulowalem ta sruba glowna na wezu ostatnio i przykrecilem mu troche za mocno ze pracowal ale nie mial sily jechac.pozniej odkrecilem jakies pol obrotu i tez sie dusil podczas ruszania wiec poszlo nastepne pol obrotu to z kolei jechal ale od 2,5tys w gore brakowlo mu gazu i szarpal.odkrecilem wiec o obrot i mozliwe ze ma za duzo i stad te zawieszki obrotow.
Przykrece go zatem o pol obrotu i zobaczymy,ale do gazownika trzeba bedzie sie wybrac zeby na komputerze poustawial jakos sie nazywa ten przyrzad oscylator jakos tak.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Śro 18:04, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 18:04, 25 Maj 2011
rawracer Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach