Autor |
Wiadomość |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
A4 QUATRO 1.8T |
|
WITAM W CZWARTEK BIORE SIE ZA WYMIANE ROZRZADU I POMPY WODNEJ.
PROSZE MI POWIEDZIEC CZY SA JAKIES PROBLEMY W ROBOCIE TEGO.
ZA WSZYSTKIE WSKAZOWKI Z GORY DZIEKUJE
JAK MACIE JAKIES SCHEMATY TO PODESLIJCIE
POZDRAWIAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:20, 29 Sie 2012 |
|
 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Robi się bardzo prosto, po ściągnięciu przodu jest naprawdę bajkowo. Schematu nie potrzebujesz, rolka jest automatyczna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:14, 29 Sie 2012 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
ooooo fajnie,,a z przodem duzo roboty,,co czeba dokladnie zdemontowac,,caly pas czy tylko chlodnice .daj znac
pozdrawiam i dzieki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:14, 29 Sie 2012 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
cały pas bo znając życie samych chłodnic nie wyciągniesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:08, 29 Sie 2012 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
ZROBIE JAK MOWISZ.A COS ukrytego jakies niespodzianki,moze czychaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:31, 29 Sie 2012 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jesli chodzi o b5 czyli od 95 do 2000 to cudów nie ma. Spuszczasz płyn, zrzucasz zderzak( 2 sruby od dołu przy kratkach+ przy nadkolach+ osłona z dołu i zderzak wyjezdza do przodu. Chłodnica wody schodzi, chłodnica klimy jak stoisz przed autem to odstawiasz na lewo bez rozłączania, odkrecasz wentylatory(ten po lewej jak stoisz przed autem jest na jednej srubce od góry i na zatrzaskach, lekko obrócisz i wyjdzie, te po prawej odkrecasz smigło od wisko, bo wisko z tego co kojarze może zostac ale głowy nie dam. JA robiłem bez sciagania pasa przedniego, przez dziury po wentylatorach, Miejsca jest dosc takze bez problemu. Zwróc tylko uwage na napinacz paska wieloklinowego, moze warto wymienic przy okazji:) To chyba wszystko:) Bez niespodzianek:) pozdrawiam i mam nadzieje ze o niczym ie zapomniałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:46, 29 Sie 2012 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Tak jak kolega przedmówca mówi tylko:
- zdejmujesz osłonę silnika od spodu
- odkręcasz koła żeby było łatwiej dojść do wkrętów w nadkolach
- odkręcasz Panie atrapę przednią, góra na wkręty, dół na zatrzaski (nie połam)
- odkręcasz zderzak (wychodzi do przodu)
- wykręcasz reflektory
- odpinasz chłodnice
- chłodnica klimy odginasz na wężach
- zdejmujesz ten plastik zwany pasem przednim
- Twoim oczom ukazuje się idealne podejście do silnika
Trwa to 30 minut spokojnej pracy
Po czym zdejmujesz pasek,
wentylatorek
napinacz paska
osłony
i masz rozrząd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:03, 30 Sie 2012 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
dzieki panowie zaraz sie zato biore,,,,napinacz wymieniam tez ,zawsze tak robie bez napinacza to niech jada gdzie indziej,
dzieki jeszcze raz ,dam znac jak skoncze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:19, 30 Sie 2012 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
poszlo spoko,,jak nie liczac tego calego rozbierania przodu,,,
pozdrawiam i dzieki za rady
mozna temat zamknac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:57, 30 Sie 2012 |
|
 |
|