Autor |
Wiadomość |
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
A6 2.5tdi 98r podcisnienie. |
|
Panowie walcze z a6,mianowicie zupełnie poodpinane podcisnienia. pytanie takie, dokad idzie wężyk nr 12, oznaczony na zdjeciu. Moze wiecie albo macie takie cos na warsztacie, to ułatwiłoby sprawe. bo w samochodzie oba zawory były odłączone, a podcisnienia pozaślepiane, pytanie tez czemu:)
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Nie 22:22, 09 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 22:20, 09 Gru 2012 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tam powinny być takie filterki lub podłączone do filtra powietrza,jak jest przytkany od kurzu to przestaje działać zawór.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Nie 22:47, 09 Gru 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Dobra, znalazłem, wchodzi do obudowy filtra powietrza. Z tym ze wywala mi bład 00575 Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached. Pytanie mam takie skoro stawiałbym na N75 to moge zamienic go z N18 na chwile i wtedy wywalic powinien bład z egr, dobrze mysle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:30, 10 Gru 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
->Uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania
->Zamienione węże lub nie podłączone
możesz zobaczyć ale na wolnych obrotach zobacz sztangę powinna być cała wciągnięta i ile ma ruchu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:23, 10 Gru 2012 |
|
|
WALDI
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.pomorskie Płeć:
|
|
|
|
Intake Manifold Pressure=Cisnienie w kolektorze wlotowym/ssącym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 2:13, 12 Gru 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
sprawa rozwiazana, zamieniłem zawory, i bez błędów, parametry trzyma i jeździ jak powinien. okazuje się ze te zawory maja dokładnie te same numery, takze nie powinno byc problemów. leci pochwała dla Romana. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:10, 26 Gru 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|