Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
A6 2.5tdi 98r podcisnienie.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
A6 2.5tdi 98r podcisnienie.
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post A6 2.5tdi 98r podcisnienie.
Panowie walcze z a6,mianowicie zupełnie poodpinane podcisnienia. pytanie takie, dokad idzie wężyk nr 12, oznaczony na zdjeciu. Moze wiecie albo macie takie cos na warsztacie, to ułatwiłoby sprawe. bo w samochodzie oba zawory były odłączone, a podcisnienia pozaślepiane, pytanie tez czemu:)

[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Nie 22:22, 09 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie 22:20, 09 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tam powinny być takie filterki lub podłączone do filtra powietrza,jak jest przytkany od kurzu to przestaje działać zawór.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Nie 22:47, 09 Gru 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dobra, znalazłem, wchodzi do obudowy filtra powietrza. Z tym ze wywala mi bład 00575 Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached. Pytanie mam takie skoro stawiałbym na N75 to moge zamienic go z N18 na chwile i wtedy wywalic powinien bład z egr, dobrze mysle?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:30, 10 Gru 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
->Uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania
->Zamienione węże lub nie podłączone
możesz zobaczyć ale na wolnych obrotach zobacz sztangę powinna być cała wciągnięta i ile ma ruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:23, 10 Gru 2012 Zobacz profil autora
WALDI
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Intake Manifold Pressure=Cisnienie w kolektorze wlotowym/ssącym


Post został pochwalony 0 razy
Śro 2:13, 12 Gru 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
sprawa rozwiazana, zamieniłem zawory, i bez błędów, parametry trzyma i jeździ jak powinien. okazuje się ze te zawory maja dokładnie te same numery, takze nie powinno byc problemów. leci pochwała dla Romana.Smile pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:10, 26 Gru 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin