Autor |
Wiadomość |
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
alfa 1.9 jtd gasnie pod obciazeniem ,ciezko pali |
|
Tak jak w temacie samochod gasnie i nie chce odpalic dopiero jak sie kreci minute rozrusznikiem to odpala na wolnych obrotach sie zbiera wchodzi na wyskie oborty a gdy sie tylko ruszy i przejedzie kilka metrow do gasnie .dziwnie sie zachowuje pompka paliwa tak jak by dlugo dobijała cisnienie + slychac dziwne stukanie jak juz odpali takie glosne tuk tuk tuk:) co prawda te pukanie jest just od dluszego czasu i mimo to samochod palił tutaj sa bledy te co mi wyskoczyły [link widoczny dla zalogowanych] po skasowaniu powtarza sie takie cos po 220 sensor signal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:12, 05 Gru 2011 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A taki błachy temat jak filtr paliwa wymieniłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:04, 05 Gru 2011 |
|
|
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
tak ale to nic nie pomogło jutro wyjme zawor cisnienia paliwa na pompie moze jakis syf podszedł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:24, 05 Gru 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zobacz na ten błąd P1320-cam/crak sygnału synchronizacji,sprawdź ustawienie rozrządu nie synchronizują się czujniki
P0191-ciśnienie paliwa
Jest czujnik ciśnienia i regulator ciśnienia paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 22:49, 05 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 22:46, 05 Gru 2011 |
|
|
yachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jaka to alfa i który rok kiedy zgaśnie i próbujesz odpalić to dymi jakoś (czarno , niebiesko,biało)czy nie dymi to ważne . A jak zgasisz kluczykiem to odpala normalnie ? Jak już zapali to pracuje równo czy kołysze się no i to pukanie to puka coś w silniku czy coś innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:33, 06 Gru 2011 |
|
|
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
wiekszosc bledow mogło sie pojawic po odlaczaniu wtyczek kolega nie chce sie przyznac i powiedziec ktore byl odlaczane mowie ze tylko jedna a problem zaczoł sie jak wymienił swiece zarowe i od tamtego momentu zaczeło sie pogarszac. rozrzad sprawdzwony cisnienie niby jest ale co dziwne to gdy krece rozrusznikiem to paliwo nie leci przelewami jak przestane i przekrece kluczyk na pozycje zaplonu jeszcze raz to psiknie troche paliwem..na plaku pali od razu . to tak jak by nie dostawał wstepnej dawki paliwa czujnik walu wymieniłem na nowy i mimo to nie chodzi ech..przekazniki pompki sprawdzone niby wszystko gra .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:38, 06 Gru 2011 |
|
|
yachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Sprawdż czujnik halla wałka rozrządu odpal silnik na plaku i postukaj w niego np. śrubokrętem zobacz czy są jakieś zmiany w pracy silnika . Sprawdż pompę zasilającą niskiego ciśnienia + przewody zasilające + przekaźnik . Sprawdż czujnik ciśnienia paliwa w zasobniku - powoduje "twardą" pracę silnika na biegu jałowym wskutek zwiększenia stałego ciśnienia przez sterownik do 40 MPa oraz przesunięcie początku wtrysku w kierunku wcześniejszego wtrysku. Silnik zapala, ale z trudnością, gdy jest zimny . Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzącej - powoduje trudności zimnego rozruchu, zapłon następuje po kilku próbach, dzięki obligatoryjnemu podwajaniu dawki rozruchowej przez sterownik. Jeśli czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest sprawny, podobne niedomagania powoduje uszkodzenie świec(y) żarowej (w warunkach niskich temperatur otoczenia) . Czujnik ciśnienia paliwa i czujnik temp. musisz sprawdzić na kompie . Zacznij od czujnika wałka. Daj znać jak ci poszło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:19, 07 Gru 2011 |
|
|
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A gdzie znajduje sie ten czujnika zasobnika i jak go sprawdzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:31, 07 Gru 2011 |
|
|
yachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Na szynie wysokiego ciśnienia a tak wygląda [link widoczny dla zalogowanych]
A sprawdza się oscyloskopem albo omomierzem (oporność między zaciskami 1 ohm).
Dlatego sprawdż na kompie ciśnienie paliwa bo oscyloskopu pewnie nie masz a omomierzem dokładnie się nie sprawdzi najlepiej mieć na podmianę kompem też wiele nie zdziałasz jak któryś czujnik nie padnie zupełnie to nie będzie błędu .Trzeba szukać w parametrach. A resztę rzeczy sprawdziłeś i co wszystko ok. Nie napisałeś czy i jak auto dymi podczas próby uruchamiania i kiedy już zapali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 7:23, 08 Gru 2011 |
|
|
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
raczej nie dymi zachowuje sie tak jak by miala malo paliwa .dopiero jak zalapie na palku to jakos chodzi na wolnych obrotach .po przekreczeniu kluczyka pompa wstepna gdy juz nabije utrzymuje cisnienie 1.8 bara a na szynie pokzuje ponad 400
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:21, 08 Gru 2011 |
|
|
yachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A sprawdziłeś układ wydechowy czy nie jest zapchany katalizator.Uszkodzenie EGR często prowadzi do zapchania katalizatora lub uszkodzenia filtra cząstek stałych. A miałeś taki błąd.Parametry które podajesz to silnik CR musi zapalić.A jesteś pewien że rozrząd jest ok. znaki są na pasku. Tu masz schemat [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:22, 08 Gru 2011 |
|
|
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Rorzad jest na bank ok .czy wydech nie jest zapchany rowniez sprawdzałem .egr nawet tak mocno nie był zabity wiec to wykluczam jedyne co mi przychodzi do glowy to wtryski ale nie mam jak zrobic proby przelewowej..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:58, 10 Gru 2011 |
|
|
yachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jak reszta jest ok to zostają wtryski jeden nieszczelny i auto nie odpali.Można zrobić dla sprawdzenia (jak nie masz menzurek) zaślepkę i zaślepiać po kolei rurki albo gwinty na szynie które idą do wtrysków jak trafisz na wtrysk który leje to auto zapali na 3 cyl.Tylko metoda ta działa jak jest uszkodzony 1 wtrysk.A sprawdzałeś paliwo czy nie zatankował ktoś benzyny albo "taniego" oleju napędowego.Wtedy rzeczywiście nie tylko wtryski ale i pompę szlag by trafił.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yachu dnia Sob 11:17, 10 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 10:35, 10 Gru 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
Sob 11:28, 10 Gru 2011 |
|
|
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
dziekuje wszystkim za pomoc usterka została wykryta,2 wtryski strzasznie lały po wymianie wtryskiwaczy fura chodzi jak marzenie pozdrawiam.i dziekuje jeszcze raz za pomoc..Wesołych swiat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:14, 21 Gru 2011 |
|
|
|