Autor |
Wiadomość |
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
Alfa 156 1.9jtd 105km gaśnie po puszczeniu gazu... |
|
Sprawa troszke dziwna jak się jedzie na biegu i puści gaz to po chwili gaśnie....Jak się jedzie i wyprzedza itp daje sie w gaz to jest ok...Jak się jedzie i wrzuci na luz w momencie kiedy sie puszcza gaz to nie zgasnie...Co to może byc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:21, 07 Lis 2011 |
|
|
|
|
blowoff
Młotkowy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask Płeć:
|
|
|
|
podpinałeś pod kompa zadnych bledow ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:18, 07 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak zgaśnie zaraz odpali czy trzeba trochę pokręcić? nie falują jej obroty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:52, 07 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Pod komputer jeszcze nie podpięta....Obroty nie falują....Co do odpalania to musze wyłączyc zapłon i poczekać ze 3 sekundy i pali bez problemu...Jak nie wyłącze zapłonu i nie poczekam to można kręcić do usranej śmierci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:48, 07 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Wymieniłem filtr powietrz bo był brudny po tym zaczeły falować obroty przez chwile po odpaleniu.Na odłączonym/podłąćzonym przepływomierzu gaśnie nadal po pszczeniu gazu ....Jakies pomysły??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:19, 09 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Coś szwankuje regulator ciśnienia paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:34, 09 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
po wymianie filtra powietrz który był bardzo brudny na przełomi 2 dni coraz mniej razy gasła a 3dnia ani razu nie zgasła.....Czyż by ten filtr był przyczyną?? Czy jednak regulator cisnienia paliwa lub inny czujnik i usterka pojawi sie za jakiś czas??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:06, 11 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Wczoraj jednak umarła(nie odpala)....Paliła się czerwona kontrolka wtrysku błąd wykasowany kontrolka sie nie pali a auto nie odpala....Błędów juz nie pokazjuje...Parametry które odczytałem : ciśnienie paliwa jakie daje pompa paliw a w baku podczas rozruchy spada z 3,2 do 1,8bar....injection time 0,000ms....injection timing -0,02 stopnia...regulator ciśnienia 40%...cisnienia paliwa około 400bar...Może ktoś zna poprawne dane??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:25, 13 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Błąd wykasowałeś ale najpierw trzeba było zrobić bo błąd coś ci sugerował jaki jest defekt i czego dotyczy a ty chciałeś błąd wykasować i żeby chodził i odpalał?????? Podaj co pisało przy tym błędzie bo inaczej to szukanie igły,lup odpal na Plaku i może wyskoczy ci jeszcze raz tylko jak odpali na Plaku to poddaj mu więcej i złapie większych obrotów i może wygeneruje ci ten błąd,tylko w miarę delikatnie.Zawsze kartka i pisze się błędy i dopiero można kasować lub trzeba zrobić.Te 400bar ci wyszło przy kręceniu rozrusznikiem?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Nie 12:32, 13 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Roman błędy oczywiście mam(zawsze kopiuje widok ekranu przed skasowaniem) P0191 oraz P1671....Odpalił na plaku i jezdzi na małych obrotach na 1 biegu ....Da się go wkręcić na wyższe ale to juz loteria kiedy zgaśnie i oczywiście wywala błąd od regulatora cisnienia....Także do wymiany....Dzięki Roman za podpowiedz z Plakiem!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:19, 13 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wykręć go i zobacz może coś podeszło pod niego oring uszkodzonyi zobacz czy nie ma opiłków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:23, 13 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Roman jak będą opiłki to rozumiem,że wtedy tylko wymiana??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:34, 13 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak będą opiłki to coś się dzieje z pompą ale to może i uszkodzić wtryski ale odpukać.A czujnik przedmuchaj lekko i zobacz,ale?? zbyt dokładne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:41, 13 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Czy regulator cisnienia paliwa powinien sie wciskać ręcznie tak jak zawór egr??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:32, 14 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Czyszczenie regulatora;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:43, 14 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Regulator wymieniony na nowy....odpala bez samostartu ale przed wczesnie się ucieszyłem bo dalej gaśnie podczas jazdy lub na postoju przy nagłym dodaniu gazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:02, 16 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wykręć tego króćca co wychodzi z pompy wysokiego ciśnienia co jest przykręcona rurka wysokiego ciśnienia i tam powinna być taka podkładka z bardzo małym otworkiem czy nie jest częściowo zatkany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:15, 16 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Ten co idzie z pompy na listwe wtryskową?? A wie ktos może czy na tej pompie będą znaki bo może w końcu przyjdzie mi ją wykręcić i oddać do sprawdzenia..Aha króciec...juz kojarze bo przez chwile myslałem,że tylko rurka jest przykręcona..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Śro 22:13, 16 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 22:06, 16 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Króciec co jest przykręcona rurka,on się wykręca z pompy znaleziony na necie;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:26, 16 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
odkręcony ale w środku była zwykła podkładka -nie zwężająca.....Głębiej jest coś co zwęża tylko czy mam czymś to wyciągnąć?? Bo tak to nie widać żeby było zapchane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:15, 17 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Roman link który mi podesłałes nie działa....Sprawdziłem wtryski metodą przelewowa są ok....Auto znów bardzo ciężko odpala....Sprawdze jeszcze pompe w baku i jak to nie ona to juz nie mam pomysłów....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:47, 18 Lis 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przecież otwierałem;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:25, 18 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Dzięki Roman!! Sprawdze i zdam relacje...Oby to było to bo mi się pomysły kończą....Jeszcze się zastanawiam nad przepływomierzem...Tylko nie widze powiązania przepływomierz powietrza a problem z nabiciem cisnienia paliwa na listwe wtryskową...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:53, 19 Lis 2011 |
|
|
Kamil_3
Nowicjusz
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok. Opola Płeć:
|
|
|
|
w Traficu 1.9 DCI mialem tak ze przeplywka byla padnieta i nie odpalal a na plaku zapalal i na pelnym gazie obroty byly max 2 tys. Gdy wypialem wtyczke z przeplywki normalnie odpalal i jezdzil tylko byl slaby i palil duzo;] po wymianie bylo ok. Wiec moze warto sprawdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:49, 21 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
| | w Traficu 1.9 DCI mialem tak ze przeplywka byla padnieta i nie odpalal a na plaku zapalal i na pelnym gazie obroty byly max 2 tys. Gdy wypialem wtyczke z przeplywki normalnie odpalal i jezdzil tylko byl slaby i palil duzo;] po wymianie bylo ok. Wiec moze warto sprawdzic | Po odpięciu kostki dalej cięzko pali i podczas jazdy gaśnie....więc to chyba można wykluczyc jako główną przyczyne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:15, 21 Lis 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Moja diagnoza pompa wysokiego cisnienia(wtryskowa) jest zatarta....Podzielacie moją opinie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:30, 22 Lis 2011 |
|
|
|