Autor |
Wiadomość |
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
Alfa Romeo 156 nie wkręca się na obroty. |
|
Witam!
Mam mały problem z Alfą Romeo 156 1.8TS 144 KM 98r. LPG
Po wyjęciu silnika i ponownym włożeniu Alfa nie wkręca się na obroty dojdzie do 1500 i koniec na benzynie i na gazie to samo. wszystkie wtyczki OK. Bez zmian przy odpinaniu sądy czy przepływki. Nie mam kompa do Alfy ale też nie mam teraz jak podjechać do kogoś na błędu. Czy jest jeszcze jakiś ratunek, może mieliście podobne przypadki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:53, 24 Cze 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale co robiłeś? tylko wyciągnąłeś i włożyłeś? posprawdzaj jeszcze raz wszystkie wtyczki tylko pomału zwróć uwagę na czujnik położenia wału i czujnik Halla wałka rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:20, 24 Cze 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Był robiony dół silnika wszystkie wtyczki sprawdzałem tylko jak sprawdziłem napięcie na wtryskach to było tylko 5V a jak patrzyłem w autodacie to powinno być 12V. A i świeci się kontrolka wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:47, 24 Cze 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź masę i zobacz jaki prąd wychodzi ze sterownika bo tak jak mówisz powinno być 11-14V,ustawienie rozrządu sprawdź może synchronizacja tych czujników nie zagrała bo tam masz jeszcze chyba czujnik wałka rozrządu,zawór magnetyczny zmienia czasy wysterowania wałka rozrządu odpowiednio do warunków pracy silnika.Zawór ten otrzymuje sygnał ze sterownika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:07, 24 Cze 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Winowajcą była luźna wtyczka potencjometra przepustnicy. Ale ma jeszcze mały problem elektryczny, a konkretnie przy wrzuceniu lewego kierunkowskaza świecą sie wszystkie kierunki jak przy awaryjnych a przy wrzuceniu prawego wszystko OK. O co kaman?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:26, 25 Cze 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A przed zabawą z silnikiem tez tak było?? sprawdz masy przy światłach. Stawiałbym na tylna lampe, ale jeśli pojawiło sie po wymianie silnika to sprawdz najpierw przednia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 3:10, 26 Cze 2011 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Witam. Co do kierunków stawiał bym na przekażnik od kierunków. To częsty objaw przekażnika na zwarciu. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 8:39, 26 Cze 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|