Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Alhambra - dziwne zachowanie silnika |
|
Od pewnego czasu podczas jazdy moim autem ( Alhambra 2000r silnik 1.8T AWC ) zauważyłem dziwne zachowanie się silnika tz podczas ruszania bieg I osiąga wysokie obroty 3K-4K i podczas zmiany na bieg II bardzo powoli opadają a przy zmianie na bIII w zależności jak depne tez dosc długo się utrzymuja wysokie obroty.
Co dziwnego to też nie moge utrzymać stałych obrotów podczas postoju w przedziale 1,5K do 3K tzn naciskając pedał gazu w zakresie do 1,5K mogę utrzymać pracę silnika na np. 1,2k a powyżej 1,5k rosną obroty samoczynnie nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Dodatkowo silnik stracił moc jak by jeżdził w trybie awaryjnym i zaczął palić 13l/100 nie ważne jak jeżdzę i gdzie trasa czy miasto. Aha i jeszcze co zauważyłem to że ma czasem zrywy mocy jakby szarpania podczas dodawania gazu podczas jazdy.
Sterowanie było sprawdzone Vagiem lecz poza jednym błędem 17573 P1165 Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 1 Rich Limit Exceeded
który najprawdopodobniej powstał po wymianie filtra paliwa został skasowany i do teraz nic nie wykazuje.
Proszę o wszelkie sugestje czego mam szukać
|
|
Wto 23:29, 27 Paź 2009 |
|
|
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
na początek sprawdz wszystkie przedwody pdciśnieniowe i ich połączenia
może gdzieś dostaje lewe powietrze
spróbuj wyczyścic przepływke
poza tym dobrze było by sprawdzić wartości masy powietrza jaką zmierzy a jaka jest wymagana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:40, 28 Paź 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
ok jutro rozbiorę dolot i sprawdzę go . A co do pomiaru przpływu masy powietrznej to sprawdze je tylko powiedz mi czy mam to zrobić dynamicznie czy na postoju i jakie wartości powinny być. Jeszcze martwi mnie co z obrotami na postoju czy to tez moze byc spowodowane lewym powietrzem.
|
|
Śro 1:03, 28 Paź 2009 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
przepływ masy powietrza można sprawdzić na postoju
obroty na postoju mogą się zmieniać gdy łapie lewe powietrze jak i podczas jazdy beda utrzymywać się wyrzsze podczas zmiany biegów
dotego masa powietrza może być zawyżona lub zaniżona
co do wartości to popatrze jutro w pracy może coś znajde
chociaż wydaje mi się że vag powinien posiadać te dane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:25, 28 Paź 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|