Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
astra f 1992r 1.4 v8 odpowietrzenie skrzyni korbowej

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
astra f 1992r 1.4 v8 odpowietrzenie skrzyni korbowej
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post astra f 1992r 1.4 v8 odpowietrzenie skrzyni korbowej
Witam, mam w posiadaniu opla astre f 1.4v8 zauwazyłem że wychodząca rurka ze skrzyni korbowej idąca do góry, stykajaca się z głowicą nie jest do niczego podłaczona, ogladałem głowice na innych forach i wszystkie głowice mają w tym miejscu odpowiednie wyjscie na ten wlaśnie przewód, u mnie w tej głowicy nie ma tego otworu, sprawdziłem dokładnie jest miejsce ale orginalnie nie zostal wykonany, gdzie tą odmę mogę podłaczyć, czy może poprostu nigdzie jej nie podłanczac i zostawić tak jak jest chciaż chcialbym zeby to bylo własciwie rozwiazane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Nie 11:19, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Nie 11:15, 25 Mar 2012 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
panowie nikt z was sie nie spotkał z takim czymś, podpowiedzcie co można z tym zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:44, 26 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
[link widoczny dla zalogowanych] jest to na tym zdjeciu?? Chyba nie do konca wiesz o czym piszesz... Albo zrób zdjecie i wklej.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:13, 26 Mar 2012 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
z tylu wychodzi matalowa rura z bloku idzie do góry do głowicy i głowica z tą rura jest połaczona gumowym węzem ktorego nie ma na obrazku zaznaczylem na czerwono u mnie ten wąz jest ale brak wejscie w głowicy i tylko jest on przyłożony takze to jest bez sensu. fotka silnika przykladowego nie z mojego auta. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Pon 13:54, 26 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
Pon 13:37, 26 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A no teraz juz widze o co Ci chodzi. W takim razie masz kadłub i głowice nie od kompletu ze tak powiem:) Wyjscia są 2, Albo szukasz głowicy do swojego modelu. czyli 150zł + uszczelka+ robota. Albo bierzesz wąż pasujący średnicą i ciągniesz od rury ze skrzyni korbowej do węża odmy która idzie z głowicy do plastiku nad wtryskiem. tam przecinasz, wstawiasz plastikowy, badz metalowy trójnik, podpinasz weze, cybany na każy i śmiga praktycznie bez kosztów.


Post został pochwalony 1 raz
Pon 16:19, 26 Mar 2012 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
[link widoczny dla zalogowanych] o te miejsce chodzi dokładnie? jak tutaj podłącze to będzie dobrze? ciekaw jestem od jakiego modelu jest ta głowica przykręcona jescze orginalnymi śrubami trox zewnetrzny, przygladałem się silnikom 16i - 14i , i praktycznie każdy z nich ma na glowicy to wyjscie no ale nie będe już dociekał zrobie tak jak kolega radzi założe trójnik. A jeszcze jedno czy to odpowietrzenie wpływa jakos na prace silnika , o co w tym wogóle chodzi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Pon 16:57, 26 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pon 16:51, 26 Mar 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
adagor28 napisał:
z tylu wychodzi matalowa rura z bloku idzie do góry do głowicy i głowica z tą rura jest połaczona gumowym węzem ktorego nie ma na obrazku zaznaczylem na czerwono u mnie ten wąz jest ale brak wejscie w głowicy i tylko jest on przyłożony takze to jest bez sensu. fotka silnika przykladowego nie z mojego auta. [link widoczny dla zalogowanych]

Tam idzie kolanko gumowe.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:41, 26 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
dokładnie tak jak zaznaczyles, tam bym to wstawił. Roman wiadomo ze tam jest kolanko, ale kolega nie ma miejsca w głowicy zeby to kolanko podłączyć.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:23, 26 Mar 2012 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
Właśnie tak jak kolega pisze kolanko gumowe mam ale wejscia w głowicy nie, założę ten trójnik i podłącze tak jak kolega wyżej opisywał.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:45, 27 Mar 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin