Autor |
Wiadomość |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
Astra G 1,6 16v problem z ręcznym. |
|
Chłopaki, już zajoba dostaję.Linka pracuje jak nówka, klocki nówka, dżwigenki przy zaciskach rozruszane, tłoczki wypycha a ręczny nie trzyma.Dodam,że dżwignia ręcznego zatrzymuje sie na piątym, szóstym ząbku,przedtem szła do oporu.
Chyba rzucę się na tarcze z krzykiem rozpaczy.Co z tym robić?
Pozdrawiam załogę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:18, 29 Maj 2010 |
|
 |
|
 |
wasylek
Fachura

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
masz tam tarcze czy bebny? czy tarczobebny?
jezeli masz bebny to odpusc linke i zdejmij beben i pod cylinderkiem powinien byc samoregulator. musisz go rozkrecic zeby beden wchodził bez jakis wielkich problemów ale zeby szczeki były jak najblizej powierzchni bebnów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:28, 29 Maj 2010 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  | masz tam tarcze czy bebny? czy tarczobebny?
jezeli masz bebny to odpusc linke i zdejmij beben i pod cylinderkiem powinien byc samoregulator. musisz go rozkrecic zeby beden wchodził bez jakis wielkich problemów ale zeby szczeki były jak najblizej powierzchni bebnów. |
Wasylek, czy ja pisałem coś o zaciskach? Tam są tylko tarcze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzyg dnia Sob 16:59, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 16:58, 29 Maj 2010 |
|
 |
Du-Di
Młotkowy

Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
|
|
|
Sorki za to ,że wtrącam swoje trzy grosze ale :
kol.krzyg pisze : klocki nówka ,dźwigienki przy zaciskach rozruszane. Te koreślenia wskazują na hamulce tarczowe. I kol wasylek słusznie zapytał jaki masz rodzaj hamulców. Ja wiem masz bębnowe i pozostało ci rozruszać samo regulatory , sprawdzić ich lekkość działania i to czy podczas pociągania za linkę ,owa rozruszana dźwignia powoduje obrót nakrętki w regulatorze. Nic innego nie może być przyczyną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:18, 29 Maj 2010 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  | Sorki za to ,że wtrącam swoje trzy grosze ale :
kol.krzyg pisze : klocki nówka ,dźwigienki przy zaciskach rozruszane. Te koreślenia wskazują na hamulce tarczowe. I kol wasylek słusznie zapytał jaki masz rodzaj hamulców. Ja wiem masz bębnowe i pozostało ci rozruszać samo regulatory , sprawdzić ich lekkość działania i to czy podczas pociągania za linkę ,owa rozruszana dźwignia powoduje obrót nakrętki w regulatorze. Nic innego nie może być przyczyną. |
Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem.Przecież napisałem że są tam zaciski, i klocki, a nie bębny i szczęki, czyli hamulce są tarczowe!
Liczę na jakąś sensowną podpowiedź a nie na pierdolenie bzdur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:53, 29 Maj 2010 |
|
 |
wasylek
Fachura

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jak ciagniesz linke to sie wykrecają? pociagnełes kilka razy ? zeby sie ułozyło. przejedz pare km moze sie ułozy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:35, 29 Maj 2010 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
No, teraz coś sensownego.Nie, nie wykręcają się, ale wychodzą.Zresztą nie mogą się wykręcać (pomyśl dlaczego)
Dwa dni to auto jeździło po tym zabiegu.Nic się nie ułożyło, pomimo intensywnego deptania hamowni i używania ręcznego.
Nie podoba mi się to,ze dźwignie wykonują prawie pełen skok .Czyżby zaciski?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzyg dnia Sob 21:47, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 21:42, 29 Maj 2010 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  | Sorki za to ,że wtrącam swoje trzy grosze ale :
kol.krzyg pisze : klocki nówka ,dźwigienki przy zaciskach rozruszane. Te koreślenia wskazują na hamulce tarczowe. I kol wasylek słusznie zapytał jaki masz rodzaj hamulców. Ja wiem masz bębnowe i pozostało ci rozruszać samo regulatory , sprawdzić ich lekkość działania i to czy podczas pociągania za linkę ,owa rozruszana dźwignia powoduje obrót nakrętki w regulatorze. Nic innego nie może być przyczyną. |
Jeszcze raz przeczytaj co napisałeś.
Pozdrawiam 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:50, 29 Maj 2010 |
|
 |
wasylek
Fachura

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
widze ze jestes modrzejszy od radia wiec radz sobie sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 1:43, 30 Maj 2010 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  | widze ze jestes modrzejszy od radia wiec radz sobie sam |
Dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 9:23, 30 Maj 2010 |
|
 |
|